SİMON BİR ABİ

36 1 6
                                    

Elif unni Simon ile gittiğinden itibaren bizde evi toplayıp orayı terk ettik.
         Benim eve gelip Elif unniden haber beklemeye başladık.
Jimin= Nerede kaldı bunlar?
Hakuna= Bir fikrim yok. Şahsen  Simon'u aramaya korkuyorum.
JHope= Siz niye öyle yaptınız ki.
Suga= Elif'i niye karıştırdınız? O kızı hep siz bozdunuz.
Hakuna= Ben yapmadım Jimin yaptı.
Jimin= Ben ne yaptım o inat etmeseydi zaten orayı ona verecektim ama illa inat edecek ya benimde kanıma girdi. İnat etmesin bir kere.
Jungkook= Sende inat etmeseydin o da etmezdi.
RM= Susun hepiniz suçlusunuz. Azra ara Elif'i neredeymiş öğren.
                 Elim korku ile telefonuma giderken aniden çalan kapı ile ferahladım.
Hakuna= Bakın Elif unni geldi.
              Koşarak kapıyı açtım. Şok olmuş şekilde karşımdakinin yüzüne bakıyordum.
Kai= Merhaba Azra. Müsait misiniz?
Hakuna= Ta-tabii.
Chanyeol= Selam.
Baekhyun= Biraz dinlenmek için geldik. Biliyorsunuz yavaştan şarkıları yayınlamaya başladık.
RM= Merhaba çocuklar. Hoş geldiniz.
Jungkook= Chanyeol? Hoş geldin kardeşim.
Chanyeol= Siz ne zaman geldiniz?
Jungkook= Ben hep buraya ait olduğum için gitsem de varlığım buradadır. Değil mi Azra?
Hakuna= Ahah ta-tabii canım yani hep burada o evet.
Kai= Elif nerede?
Jimin= Geziyor.
Kai= Neden? Yani okulda olabilir sandım da.
Jimin= Niye merak ettin?
Sehun= Bizim arkadaşımız merak edebiliriz.
Hakuna= Kai başkan gel iki dakika.
                    Kolundan tutup odama götürdüm. Zaten Chanyeol ve Jungkook'un aynı ortamda olması beni gererken Jimin ve Kai olayını kaldıramazdım.
Kai= Ne oluyor?
Hakuna=Elif unni Simon ile birlikte.
Kai= SEVGİLİ Mİ OLDULAR?
Hakuna= Hayır be manyak.
Kai= Kalpten gidiyordum. Birlikte diye mi anlatılır.
Hakuna= Pardon. Şimdi olay şöyle oldu. Dün Jungkook'un doğum gününü kutlamak için bir ev tuttu Simon. Neyse işte partiden sonra üst katında uyuyacaktık. Jimin,ben,Jungkook,Taehyung ve Cansu aynı odada kaldık. Simon uyarmıştı erkekler yerde kızlar yatakta olacak diye. Ama olaylar başa gelişti ve yerde Jimin ile Elif unni, benim yanımda Jungkook, diğer 2 yatakta Taehyung ve Cansu yattık. Ama sabah Cansu Taehyung'un yatağına kaymış neyse konu bu değil. Sabah bir anda giren Simon yerde Elif unni ve Jimin görünce Elif unniyi alıp çıktı. Şuan hala yoklar.
Kai= Diğer evde Elif ve Simon hyung yaşıyordu doğal olarak onlar abi kardeş oldu. Simon da buna sinirlenmiş olabilir.
Hakuna= Bana birşey demedi. Jungkook olayı olsun Chanyeol olayı olsun bana hiç böyle olmadı. Tamam oldu ama böyle değildi. Hala haber alamadık.
Kai= Bilemiyorum.
Hakuna= Elif unni ve Jimin barıştı ama atışmalar hala sürüyor.
Kai= İkisi birbirini seviyor  Azra. Ben Elif'i sorunca Jimin'in bana bakışlarından belliydi. Bunlar seven adamın kıskanç bakışlarından başka bir şey değildi.
Hakuna= Bilemiyorum. Bu arada Jimin ile dalaşma olur mu?
Kai= Elif benim de arkadaşım bırak da sormama izin versin. Arkadaş olarak da soramayacak mıyım?
                      Gözlerini sinirle kapatıp kapıyı açıp sesli olarak kapattı. Tavana bakıp sabır isteyerek ardından bende gittim.
Chanyeol= Azra. Kai ile çok yakın arkadaş oldun diyince bana kızıyorsun. Beni sattın farkında mısın?
Kai= Yeol başlama çocuk triplerine.
Hakuna= Hepiniz arkadaşımsınız diyorum kaç defa.
Suho= Simon hyung nerede?
RM= O..
Jimin= Elif'in okulu ile ilgili sorun varmış onu hallediyor.
Sehun= Sorun mu? Bana geçen her şey yolunda dedi.
Kai= Siz ne zamandır konuşur oldunuz?
Jimin= Bende onu soruyordum.
Sehun= Arkadaşım değil mi?
Jin= Burası neden sıcak oldu? Azra klima var mı?
Hakuna= Açıyorum şimdi.
                Hep beraber salona sığıp klima ile ferahladık (?).
RM= Ben Simon'u arıyorum.
Jimin=Ben de Elif'i.
Hakuna= Elif unni bende. Jimin sen su getirir misin?
Jimin= Pekala.
                  Telefondan arayıp kulağıma dayadım.
Dııt dııt...
Elif= Efendim yodongum?
Hakuna= Neredesin unni?
Elif= Evdeyim. Simon uyuyor yukarıda. Siz neredesiniz?
Hakuna= Benim evdeyiz.
Elif= Pekala. Size haber vermem gereken şeyler var zaten. Geliyorum şimdi.
Hakuna= Pekala.
             Aramayı kapatıp çocuklara döndüm.
RM= Simon küfür edip yüzüme kapattı.
Hakuna= Uyuyormuş. Elif unni geliyor şimdi.
RM= Nereden?
Hakuna= Simon'un evinden.
JHope= Onlar bu saate kadar evdemiymiş?
Suga= Küçük düşünün. Hep küçük düşünün.
                 Kapı çalması ile koşarak açtım.
Elif= Herkes burada mı?
Hakuna= Fazlası ile. EXO geldi.
Elif= Ne?
Sehun= Elif hoş geldin.
Elif= Hoş buldum.
Suho= Senin için çok endişe ettiler bizde ettik. İyi misin?
Elif= Biliyor musunuz?
Kai= Okulunda sorun varmış ya hani Simon da sana yardım etmiş ya ondan dedi lider Suho bey.
Elif= Aaa tabii tabii okul sorunu. Evet. Düzeldi düzeldi. Kötü birşey değildi zaten. Yeni döneme başladım ya onunla ilgili şeyler.
Baekhyun= Oh oh iyi.
Chanyeol= Bu okullar yok mu hep bi sorun olur.
Xiumin= Azra sende sorun olmuş muydu?
Hakuna= Oldu ya. Kaç hafta kayıt olmayı bekledim.
Chen= Biz yardım edelim dedik de istemem dedin.
Hakuna= Chen biliyorum ama sende biliyorsun ama kendim yapmak istedim.
Jungkook= Ne zaman oldu bu konuşma?
Hakuna= Taaa ben hala Chanyeol ile kalırken. Hahah ne günlerdi.
Elif= Azra bir gelir misin? Hatta Jungkook ve RM de gelsin.
JHope= Biz?
Elif= Şimdilik bu kadar lazım  Hoobie ama size de söyleyeceğim. Bekleyin.
                   Bizi alıp benim odaya götürdü. Kapıyı kapatıp karşımıza geçti.
Elif= Ben okulda iyi bir sıralamaya geldim. Simon bunun bozulmaması için ondan bir şey saklamamam gerektiğini, kafamın boş olup derslere iyi odaklanmam gerektiğini çünkü iyi yerlere gelmemi istediğini söyledi.
RM= Peki bunun bizim ile ne ilgisi var? Seni çok mu meşgul ediyoruz?
Elif= Olay şöyle ki. Ben ilk geldiğimde arabada size birşey söyledim  RM hatırlar mısın?
RM= Ne ile ilgili?
Elif= Jimin ile ilgili.
RM= Ah evet. Ben sadece aşırı hayranlık durumu sanmıştım. Gerçek mi?
Elif= Evet. Bunu Simon'a söylemek zorunda kaldım. Çünkü bana dedi ki ben senin abin olmak istiyorum ve arkanda hep destek olmak istiyorum benden birşey saklama ki sana hep yardım edebileyim dedi ve ben söylemek zorunda kaldım. Bugün ki olaydan sonra da kafam ona takılmaması için  Jimin ile yakın olmamam lazım.
Jungkook= Bu nasıl olacak?
Elif= Şöyle ki ben başka eve gidiyorum. Simon'un benim okulun orada evi varmış. Bu dönem bitene kadar o ev ve okul arası olacağım. Sadece Azra ve Simon ile iletişim kurabilirim.
RM= Ben?
Jungkook= Ben?
Elif= Simon buna da dedi ki BTS zaten yoğun dedi onlara da iyi olur dedi. Zaten Azra ile de konuşacak.
Hakuna= Ne?
Elif= Artık herkes işine baksın dedi. Çok fazla rahatladınız dedi. Zaten yoğun olan hayatınız var dedi. Bu yüzden  Jungkook sende fazla gelme işlerinize odaklan.
Jungkook= Bunu bana neden söylemedi?
Elif= Söyleyecek merak etmeyin. Bir konu daha var.
Hakuna= Ne?
Elif= Shin Yoo hamileydi ya. Çocuğu düşürmüş. Kocası ile boşanmıştı falan çok olay olunca.
Hakuna= Ne?
Jungkook= Ah cidden...
RM= O kim?
Hakuna=Komşu vardı burada.
Elif= Onun yanında da olun lütfen.
Hakuna= Pekala.
Elif= Artık gidebiliriz.
                     Salona tekrar döndük. Biraz oturup sohbet ettikten sonra EXO gitmişti. Sadece BTS kaldığında Elif unni olayları Jimin'i eklemeden sadece dersleri için ayrı kalmaları gerektiğini söyledi.
Jin= Simon çok iyi bir abi. Kesinlikle derslerin bizden daha önemli  Elif. Biz seni rahatsız etmeyiz. Yıl sonunda güzel karne ile gel ve bir güzel kutlayalım olur mu?
Elif= Tabii.
Suga= Aynı performansı Azra'dan da bekliyorum.
JHope= Tatil bitecek ve okul başlayacak Azra. Tatil hemen biter.
Hakuna= Ahh biliyorum gençler. Merak etmeyin bu tıp bi te cek.
Jimin= Bunu görebilir miyiz sizce?
Jungkook= Ezmeyin sevgilimi. Onu kazanmak ne kadar zor biliyor musunuz?
Elif= Pekala. Herkes evine. Jungkook sende yurda. Artık herkes işi ile ilgilensin. Bende bavul yapıp Simon'un okulumun orada ki evine gideceğim.
Hakuna= Bu gün mü gidiyorsun?
Elif= Evet. Yarın ders var zaten iyi olur orada olmam. Hadi gençler dağılın bakalım.
                    Evden çıkıp vedalaşıyorduk. İlk defa sıkı sıkı sarılıyordu BTS Elif unnime.
            Jimin'e sarılışını görünce gözlerim dolmuştu. Simon en olmadık zamanda abi olmaya karar vermişti.

               Ayrıldıkları zaman dolmuş gözlerimi gören  Elif unni kaşlarını çattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

               Ayrıldıkları zaman dolmuş gözlerimi gören  Elif unni kaşlarını çattı.
Elif= Azra? Ağlamıyorsun değil mi?
Hakuna= Kum kaçtı. Rüzgar esti ya onunla beraber kum kaçtı yoksa hiç ben ağlar mıyım?
Elif= Kesin. Pekala. Hadi gidin bende eve giriyorum.
RM= Dikkat et kendine.
Jin= Güzel notlar al.
Elif= Sizde güzel şarkılar yapıp daha da yükselin.
Suga= Daha da yükseği var mı?
                     Kaşlarını kaldırmış yanaklarını şişirip Elif unniye bakan Suga swag Yoongimiz'in yanaklarını patlatmak en büyük vazifemdi.
Hakuna= Nazar nazar bu sözler hep nazar. Bir nazar değmesin inşallah demek yok illa ego da ego.
BTS= Nazar ne demek inşallah ne demek?
Elif/Hakuna= Boşverin.
Taehyung= Bu arada Cansu nerede?
Elif= Bana haber verdi o. Mağazadan alması gerekenler varmış oraya gitmiş.
Hakuna= Bana o yüzden acil acil kimseye söyleme dedi. Ne alacak acab.. Neyse tamam.
Taehyung= Ne lazım ki?
Hakuna= Aman canım sende ne olacak. Hadi gidin yurdunuza.
RM= Azra haklı gidelim.
Jungkook= Azra yazarım ben.
Jin= Azra yazarmış sana. Hadi görüşürüz kızlar.
Elif= Dikkat edin kendinize.
               Hepsi arabaya binip gittikleri zaman birbirimize baktık.
Elif= Evine git ve Simon ne derse yap. Azra o kötü biri değil.
Hakuna= Biliyorum.
Elif= Tatilde iken bunu değerlendir ve müzik yap çünkü okul açılınca Simon sadece ders çalışmana izin verecek.
Hakuna= Ne?
Elif= Simon sana anlatır. Hadi görüşürüz sonra.
Hakuna= Pe-pekala.
                  Eve girince bende yolun ortasında dikilmeye devam ettim. Taa ki bir korna beni uyandırana kadar.
....
Eve gidip not defterime baktım. Sözler çok vardı ama ne kullansam bilemedim. En iyisi Simon ile konuşmak...
        Simon ne planlar yapıyordu? Okul başlayınca ne demek sadece ders çalışmak? Müzik ne olacak? Hem o ne YG ne BigHit onlardan habersiz ve izinsiz beni alamazdı...

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin