Sinir her hücremi sarıyordu. Uyuyordum ama dışarıdaki tüm sesleri duyuyordum. Ağzımdan hala köpük ve deniz tadı gitmiyordu. Kaç defa musluk suyu tuttum ağzıma fayda etmedi. 15 kere dişimi fırçaladım yine fayda etmedi. Hepsini öldürecek sonra köpük dolu havuza hepsini atıp denize koyacaktım. Denizde akıntı ile yol alarak okyanusa çıkacaklardı. Hint okyanusu kocaman bence oraya gitsinler. Kim bilir Çin devleti görür de alırlar.
Elif= Azra. Kapıyı açar mısın? Sessizliğin korkutuyor. Birşeyler ye.
Acaba pencereden çarşafı sarkıtıp evden mi kaçsam? Araba anahtarı bende. En son alışveriş etmek için almıştım.
Eşyalarımı topladım. Pencereyi açıp yüksekliğe baktım. Çok yoktu. 2. kat olduğu için yere daha yakındı. İyi ki 3. kat değil.
Örtüyü ve çarşafı birbirine bağladım. Eh artık düşsem de birşey olmaz. Çantamı sırtıma aldım. Yaptığım düzeneği yapıp pencereden sarktım. Herkes odamın önünde kapıyı kırmaya çalışıyordu. Çalışın siz Behlül kaçar...
Yere tam sağlam inerken göt üstü düştüm ama sorun değil motor sağlam. Koşarak arabaya koştum. Hemen eşyaları arkaya koydum. Buradan hemen Mino'nun yanına gidecektim.
Arabayı çalıştırdım. O ara indiğim pencereden bana bakıyorlardı. Farları açıp kapattım. Daha sonra sürmeye başladım.
Uzun yolculuktan sonra YG Entertainment'e varmıştım. Sarang yani menajerim bana bazı talimatlar vermişti. BigHit ile ilgili. Neyse ona sonra yanına geleceğimi söyledim. Mino'nun evinde mi kalsam. Evi vardı diye hatırlıyorum.
Dııt dııt...
Hakuna= Beni iyi dinle. Şimdi ben şirkete geldim. Biliyorum yoktum merak etmişsindir. İşleri halledelim bitsin. Bir de bana kalacak yer bulur musun? Senin evin var mı?
Mino= Azra? Ne diyorsun? Merak etmedim biliyordum. Kısa bir tatile gittin neden geldin? Hem işler bitti. Hocan bizim ile iletişim kurdu. Dans işi için. Güzel bir koreografi hazırlamış. Kolay hemen öğrenirsin. Şirketin neresindesin? Bende kalabilirsin tabi ki ama ne olduğunu bilmem gerekir.
Hakuna= Tamamdır. Teşekkür ederim.
Şirkette Mino ile buluşup önce derin bir dinlenme aşamasına girdim. Telefonum deliler gibi çalıyordu.
Mino= Açmayacak mısın?
Hakuna= Hayır. Sinirliyim. Şuan sana güvenip yanına geldim aslında SM Entertainment'e gidebilirdim. Ama hem senin ile işi hallederiz hemde artık sana birşey demem gerekiyor sakin ol.
Mino= Bana mı aşık oldun? Azra olmaz ama yani bak biz iş daha yeni yaptık. Fanlar ne der? Ya tabi ki seni red etmem hemen ayıp olur ama yani hemen ne aşkı?
Hakuna= Mino? Ne diyorsun ne aşkı? Hayır. Demem gereken artık senin ile yakın olduğuma göre bilmen gerekir. Benim sevgilim var. Ama bu kişi Jungkook.
Mino= Bana aşık olduğunu söylesen bu kadar şaşırmazdım. Ama belli kıskanmalarından. Peki sen niye sinirlisin?
Hakuna= Hepsi. Simon hariç. Hepsi. Bütün BTS,Elif unni ve Cansu. Bana hain bir plan yaptılar. Ben ölüyordum sunbae.
Mino= Nasıl yani açık anlat.
Hakuna= Sunbae. Beni köpük dolu denize attılar. Kurtulamaya çalışırken ayağıma kramp girdi hepsi şaka yapıyorum sandı. Biri de gelip kurtarmadı onun yerine iskelede güldüler. Ben daha sonra dibe batmaya başladım. Bilincim gidiyordu anca geldiler.
Mino= Ciddi misin? Jungkook sevgilin değil mi nasıl izin verdi?
Hakuna= Sunbae. Çok masumsun. Devir değişti. Sevgililer birbirine kıyamamak değil daha çok kıyma devrinde. İşin başında en çok o vardı.
Mino= Ciddi misin? Ben izin vermezdim. Sonuçta kızsın sen. Nasıl oldu bu? Birşey mi yaptın?
Hakuna= Benim ile çok uğraştılar. Bende kumsala çıktım. Hepsini uyardım. O anda hepsi beni kaldırdı. Hepsi içindeki nefreti çıkarıp beni iskeleye götürdü. RM köpük döktü ve beni attılar.
Mino= Kötü olmuş.
Hakuna=Tadları hala ağzımda.
Mino= Şimdi ne yapacaksın?
Hakuna= Jungkook'dan ayrılır mıyım bilmem ama uzun süre onun ile olmam. Ara verdim. Ondan sonra hiç biri ile konuşmayacağım gerekmedikçe. Hep Simon ile olurum. Aslında o da olsaydı kesin en çok o atardı ama yoktu o yüzden canım Simon. Ondan sonra işte böyle sunbae. Sende kalmam lazım bir gece. Sonra sabah evime gideceğim. Selim ile kalacağım. Simon hariç hiçbirini evime almam.
Mino= Başımın üstünde yerin var. Tabi.
Hakuna= Yanlız bu sevgili olayı aramızda. Bobby falan bilmesin. Mark dahil.
Mino= Tabi ki Azra. Merak etme. Gidelim mi eve?
Hakuna= Olur sunbae.
Eşyalarımı alıp şirketten çıktık. Önümüze IKON grubu çıkınca Allah'tan sabır diledim. Bobby vardı.
Bobby= Hey merhaba. İş mi yaptınız? Şarkı ne zaman çıkıyor? Ya Azra buraya gelip bana neden haber vermedin? Kahve içerdik.
Hakuna=Bak sen şu işe? Ben de tam çıkıyordum. Kusura bakma be Bobby. Mino sunbae gidelim mi?
Mino=Gençler yoğunuz biz. Başka zaman yemek yiyelim üstüne kahve içeriz olur mu?
IKON=Olur.
Veda edip arabama bindik. Mino adresini söyledi,gerek arada yol gösterdi. Evine vardığımızda hemen güzel bir yere park ettim. Sanırım Simon'dan sonra ki abim Mino idi...
Eve girdik. Bana bir oda verdi. Oraya yerleştim.
Mino= Benim yatakta uyu ben salonda yatarım. Üzgünüm misafir odamda yatak ya da koltuk yok. Eve çok gelmediğimden hep tek kişilik eşyalar aldım.
Hakuna= Sorun değil. Salonda yatarım ben.
Mino= Eder misin yapar mısın demedim. Yatağımda yat. Konu bitmiştir. Üstünü değiştir istersen. Duş da alabilirsin. Kendi evin gibi rahat ol.
Hakuna= Teşekkür ederim sunbae.
Elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim. Salona gidip koltuğa oturdum. At kuyruğunda yaptığım saçımı savurup koltuğunda arkasına attım. Telefonumu elime alıp baktım.
İnanılmazdır derecede hepsinden arama vardı. Mesajlar da cabası.
Mino= Çok fazla aramışlar değil mi? Bir ara telefonunu sırtıma koyacaktım. Bedava masaj.
Hakuna=Haklısın.
Mino=Yemek yedin mi?
Hakuna= Hayır.
Mino= Pekala. Ben eve pizza söylüyorum.
Hakuna= Pizza sevmem ben. Üzgünüm sen ye ben evde ne varsa yerim.
Mino= Evde ne var bakmam lazım. Ne yersin? Hamburger yer misin?
Hakuna= Tavuk olur ise yerim.
Mino= Pekala sana chicken burger söylüyorum. Ben de ondan yerim o zaman.
Hakuna= Teşekkürler sunbae.
O ara telefondan Elif unniye iyi olduğumu beni zırt pırt rahatsız etmemeleri gerektiğini yazdım. Bu nedir ya istemiyorum hala arıyorlar...
10 dakika sonra Simon arıyordu. Telefonu hemen açtım.
Hakuna= Simon. Beni çok üzdüler. Ama merak etme hepsi hesabını ödeyecek. Sen beni merak etme kaptan ben kendime bakıyorum.
Jungkook= Neredesin sen?
Hakuna= Sen de kimsin? Bırak Simon'u.
Jungkook= Unuttun mu beni?
Hakuna= Sizin ile konuşmamam gerektiği söylendi bayım. Simon bey yok ise ben kapatıyorum. Çüüzzz.
Telefonu kapatıp sehpaya attım.
Mino= Yazık ya. Nasıl telaş etmiştir. Sabah git bence yanına.
Hakuna= Yazık mı? Mino sanırım bana yapılanı unuttun.
Mino= Olsun yani bir kaç şey yapar affedersin. İnsan sevdiğine kıyar mı?
Hakuna= Sunbae bu devirde insan kuzusunu bebekken büyütüp ince eleyip sık dokuyor. En son kocaman olunca kesip yiyor. Benim yaptığım sadece ceza vermek,intikam almak. Onlar kıyıp yiyorsa bende yerim.
Mino= Pekala. Hamburgerler geldi sanırım bekle ben geliyorum.
Hakuna= Para verseydi.. bak hiç dinliyor mu?
Ellerinde hamburgerler ile girip koltuğa oturdu.
Hakuna= Ya sunbae. Ben de ödeme yapsaydım. Belki o teslimatçı ile aşk yaşayacaktım. Nereden biliyorsun. Neden benim önüme geçiyorsun?
Mino= Saçmalama. Aç kaldın kafana vurdu sanırım ye hadi.
Güzelce karnımızı doyurduk. Müziğimiz hakkında biraz konuştuk. ComeBack Stage KBS'nin programı. Oraya çıkabilme olasılığımız vardı.
Mino= Yarın sen evine gidiyorsun. Güzelce toplanıyorsun. Öğlen YG'e geliyorsun ve dansa çalışıyoruz. Anladın mı?
Hakuna= Anladım sunbae ama neden sinirli gibisin?
Mino= Değilim.
Hakuna= Tabi yani değilsin. Sunbae senin ile hep ne hayal ettim bilir misin?
Mino= Evlilik mi?
Hakuna= Hayır. Okey Dokey şarkını açıp dans etmek.
Mino= Bu saatte mi? Azra millet uyuyor.
Hakuna= Sunbae lütfen.
Üstüne yaklaşıp ellerimi çeneme koydum. Gözlerimi açıp kapattım.
Mino= Gecenin yarısı. Millet uyuyor. Sevgilin Jungkook müzik dünyasında arkadaşım sayılır. Bana bunu yapma Azra. Jungkook'a yanlış yapmak istemem. Lütfen odama gidip yat. Sabah seni erken kaldıracağım. Hemen evine gidecek dediklerimi yapacaksın. Anladın mı?
Hakuna= Is that true yes okey dokey yooo. Seversin sunbae. O zaman Behlül kaçar. Bu arada sunbae Instagram'dan takip ediyorum. Bazen Jungkook'u bırakıp senin sevgilin olasım geliyor. Yapma bana bunu. Hem neden sen beni takip etmedin? Ayıp çok ayıp. Neyse iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Novela JuvenilÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...