Olmayacak insana olmaz bir haber...

70 5 28
                                    

Sehun= Biliyorsun. 1 gün kalacağız.
Elif= Biliyorum. Sizin için okulu ektim.
Chanyeol= Teşekkürler. Bu olayı Jimin biliyor mu?
Sehun= Neden? Bilmesi mi gerek? Ona mı bağlı Elif?
Elif= Ağzımdan aldın. Sonuç olarak size yardım için geliyorum. Eğlence için değil.
Chanyeol= Tamamdır. Birşey demedim zaten. Bende bıktım bu BTS'den izin alma olayından. Neyiniz ki sanki onlar?
Elif= Sizin gibi olan arkadaşlarımız.
Sehun= Aynen öyle. Bu yüzden bence şimdi Jimin'i ara ve ne yapacağını söyle. Madem arkadaşın.
Elif= Ne gereği var canım.
Chanyeol= Neden? Korktun mu?
Elif= Ondan mı? Neden ki?
Sehun= Bilmem.
     Nedendir bilinmez elim bir türlü telefona gitmedi. Korkuyor muydum? Hayır. Neden korkacaktım ki?
Elif= Azra söylemiştir zaten. Aramaya gerek yok.
Sehun= Olsun. Bilsin istiyorum.
Elif= Neden?
Sehun= Benim yanımda bana yardım edeceğini onun bilmesini istiyorum. Ara da bilsin. Rahatsız olmanı  istemem çalışırken.
Elif= Pekala.
     Telefonu elime alıp Jimin'i aradım.
Dııt dııtt...
Jimin= Hey Elif. Ne haber? Neredesin? BigHit'e mi geldin?
Elif= Yok. Şuan dışarıdayım. Arabada.
Jimin= Nereye gidiyorsun?
Elif= Bilinmezlik.
Jimin= Bilinmezlik mi?
Sehun= Söylesene.
Jimin= Yanındakiler arkadaşların mı? Geziyor isen beni niye aradın? Gelmemi mi istiyorsun?
Elif= Ah yok. Arkadaşlarım evet ama sende tanıyorsun. Ben bir imza günü için yardıma gidiyorum. 1 gün olmayacağım.
Jimin= Ne imza günü? Azra için mi? Benim niye haberim yok? İmza günleri bile çıktı demek. Ne güzel. Hemen arayıp tebrik etmem lazım.
Elif= Hayır. Onun değil. Tabii olmasını isterim. Ama o değil.
Jimin= Kim?
Elif= Kim değil kimler?
Jimin= Ne karıştırıyorsun? Neredesin?
Elif= Dedim ya arabada bilinmezlik yolundayım. Bir iş için. İş denemez aslında yardım için.
Jimin= Anladım onu. Kimlerin imza günü? Yanında kimler var? 1 gün boyunca nerede kalacaksın?
Elif= EXO'nun imza günü için yardım edeceğim. Makyaj işlerinde falan. Yanımda Chanyeol ve Sehun var.
Jimin= Ne? Sehun ve Chanyeol mu? Sehun mu? Neredesin sen? Azra nasıl izin verdi tek gitmene? Azra nerede?
Elif= Azra gelemez. Ünlü o artık eskisi gibi kafasına göre her yere gidemez.
Jimin= Yardım edecek insan mı yokmuş? Niye sen?
Elif= Yardım için. Sehun istedi.
Jimin= Sehun istedi demek. Beni niye aradın?
Elif= Sehun söylememi istedi.
Jimin= Öyle mi? Sehun'a söyle döndüklerinde bir görüşelim. Size iyi eğlenceler. Ben bir Azraya uğrayayım.
       Telefon yüzüme kapandığında biraz sinirlendim biraz da üzüldüm. Kıskanması çok yersiz. Sevgilisi değilim ki. Ve haklı olan yeri de onu arayıp bunu söylemem. Sehun'a uymak delilik zaten niye öyle yaptıysam...
Sehun= Ne dedi?
Elif= Hiç. Döndüğümüzde senin ile konuşmak istiyor.
Chanyeol= Keşke söylemeseydin. Biliyordum böyle olacağını.
Elif= Chanyeol. Seni döverim. Biliyordun da niye engel olmadın? Bu Jimin konusunu sen açtın.
Chanyeol= Ben ara demedim. Sehun dedi. Neyse. Birazdan varırız. Biz büyük arabaya geçiyoruz diğer üyeler orada. Sen bunda kal. Jimin'in gönlünü al. Mekanda görüşürüz.
Elif= Gönül almak mı? Ne yaptım?
Sehun= Bence de gereksiz. Konuşma.
Elif= O kadar da değil.
Sehun= Mekanda gelir alırım seni.
       Onlar indiğinde Azra'yı aradım.
Dııt dııt...
Elif= Azra. Nasılsın?
Hakuna= Beni çok mu özledin? Ya canım unnim. Nasıl olsun? Jungkook ayrı dert işte. Taehyung'da geldi manyak manyak yemek yaptı. Sen gittin bütün huzurum kaçtı.
Jungkook= Ne huzuru? Sensin huzur bozan.
Hakuna= Kes sesini. Unnim ile konuşuyorum.
Jungkook= Ver telefonu.
Elif= Ne oluyor yine?
Jungkook= Elif ne haber? Nasıl yolculuk? Azra ısırtacağım şimdi seni Simon'a.
Elif= Jungkook bende seni çok özledim lakin Azra ile bir konu konuşmam lazım.
Jungkook= Tamamdır. Beni de ara sonra.
Hakuna= Ya işte ben daha önemli bir insan olarak beni istedi. Sen kimsin ki? Önce götünde ki pireleri kovala. Neyse. Unni ne oldu?
Elif= Jimin seni aradı mı?
Hakuna= Ne zaman? Bugün mü? Hayır. Neden? Bir şey mi oldu?
Elif= Evet. Korkma ama Jimin sana kızabilir.
Hakuna= Ya ben yine ne yaptım? Gelen geçen kızıyor.
Elif= Bu sefer suçlu benim ve sen de kurban.
Hakuna= Ne hakkında azar yiyeceğim?  Önceden bileyim de ona göre plan yapayım. Şimdi Jimin'den hiç azar yemedim bu yüzden sinirlenince ne tür psikopat oluyor bilmiyorum. Olaya göre Türkiyeye bilet alacağım.
Elif= EXO için yardıma geldiğimi söyledim. Jimin'de senin nasıl izin verdiğine sinirlendi ve senin ile bu konu hakkında konuşacak.
Hakuna= Simon. Simon. Bilet al. İlk uçak ile. Hemen.
Elif= Üzgünüm Azracım.
Hakuna= Neden söyledin? Söyleme dedim.
Elif= Sehun dedi. Madem arkadaşın o zaman söyle dedi.
Hakuna= Sehun'a benden selamlar. Kapatmam lazım sanırım ecelim geldi. Sana iyi eğlenceler.
       Telefon kapandığında sanırım Jimin Azra'nın yanına gitmişti. Acaba ne olacak?
Büyük bir mekana vardık. Diğer çalışanlar ile birleşip binaya girdik. Bir odaya girip hazırlıklar yaptık.
EXO geldiğinde hızlı bir çalışma başladı. Sehun sürekli yanına çağırıp durdu.
Sehun= Elif. Saçım bir türlü tutmuyor. Bir daha mı yapsan?
Elif= Nasıl olmadı? Bak işte toka dursun biraz. Niye söküyorsun evladım.
Sehun= Toka durması mı gerek? Neden ki?
Elif= Tutsun diye. Neyse. Bırak kalsın. Dön bana makyaj yapmam lazım.
Sehun= Bana yaklaş da. Düzgün yap bak beğenilmem lazım.
       Fondöteni beze döküp Sehun'un suratına yapıştırdım. Her yerine masaj hareketleri ile yaydım ve emdirdim. Güzelce olduğunda gözlerine hafif kalem çektim. Dudaklarına nemlendirici sürdüm.
Elif= İşte bu. Çok güzel yaptım. Biraz allık ile yüzüne renk getirmem lazım. Göz kapağına far yapalım mı? Kai de var.
Sehun= Olur.
     Elime mor göz farı aldım. Güzelce sürdükten sonra yüzüne renk gelmesi için allık ile yanaklarına biraz pembelik verdim.
Sehun= Güzel oldum. Bence bundan sonra makyajımı sen yap.
Elif= Şimdi dur. Saçlarına asi bir hava vereceğim.
      Tokaları çıkardım. Bir elimde düzleştirici diğer elimde fön makinesi saça girdim. Önce önleri düzleştirici ile düz yaptım. Daha sonra fön makinesi ile onları dağıttım. Elime saç kremi sürdüm ve saçlarına şekil vererek onların yedirdim. En son bir  kez daha fön makinesi ile dağıttım ve asi saçlı Sehun beyimiz imza vermek için hazırdı.
...

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin