Yine kızgın gözler hep beni bekler olmuştu. Bu gözleri daha yeni görmedim mi ben...
Mino= Hadi bakalım bu sefer Jungkook ne yaptı?
Hakuna= O değil ben. Ama sor bakalım niye yaptım niçin yaptım.
Mino= Niye-niçin-amaç-sebep-sonuç?
Hakuna= Ben onu kırmıştım da affettirmek için yaptım ona sürpriz. Hatta bak yüzük taktım. Yarı zamanlı sözlendik.
Mino= Yarı vardiyalı sözlendin yani. Maaşı ne kadar? Tam vardiya yok mu?
Hakuna= Sunbae. Dalga geçme. Bak bak görmüyor musun?
Mino= Gördüm. Mutlu olun tabi bende isterim. Ama bazıları da ister ki bu müzik işi tam olsun falan. Hani böyle rahata ersem falan. Sen bunu bir düşün.
Haklıydı. Zaten Mino bir grup üyesi idi ve benim için artı yorgunluklara katlanır iken ben onu hep boşluyordum. Ahh... Jungkook sonra da bekleyebilirdi şuan önemli olan bu iş... Merak etme Mino sunbae hemen bu iş bitecek!
Gidip dansa çalıştım. Şarkıyı bir kaç kez daha söyledim. Daha sonra Mino ile bir olup her şeyin üstünden geçtik.
Mino= Azra. 4 gün sonra çıkış yapacaksın. Belirlendi. O güne iş koyma lütfen olur mu? Çalışmaya gelmedin bari kendi çıkış sahnene gel. Ne dersin?
Hakuna= Özür dilerim sunbae. Ben sadece..
Mino= Tamam. Hadi yemek yiyelim.
Kafeteryaya gittik. Onun ağzı bıçak açmıyordu. Normalde konuşurdu. Bu sefer gerçekten çok kırmış olmalıyım.
Hakuna= Sunbae. Neden suskunsun? Özür dilerim.
Mino= Bir daha özür dilersen buradan koşarak çıkarım Azra. Yorgunum sadece. Evime gidip duş alıp uyumak istiyorum.
Hakuna= Haklısın. Benim yüzümden daha fazla yoruluyorsun. Ama şunu düşün Gray var bilirsin. O da sürekli çalışıyor. Benim aslında sana yararım var.
Mino= Kesinlikle. Sabır limitim yükseldi. Başkası olsan iş yapmayı çoktan bırakmıştım.
Hakuna= Beni niye bırakmadın?
Mino= Arkadaşım olduğun için olabilir mi? Fakat bir süre senin ile iş yapmam. Disiplin yok, işe sıkı tutunma yok. Bu ne denli olur?
Hakuna= Haklısın. Bir daha yapmayacağım. Emin olabilirsin.
Mino= Benim yemeğim bitti. Beni evime bırakır mısın?
Hakuna= Ta ta tabii sunbae. Hemen bekle.
Peçete ile ağzımı silip çantamı aldım. Mino ile arabama bindik.
Hakuna= Daha önce de gelmiştim. Merak etme unutmadım. Uyuyabilirsin sunbae ben seni uyandırırım.
Mino= Çok iyi olur.
Mino uyumaya başlarken bende evine doğru sürmeye başladım. Hava kararmaya başlıyordu. Benim telefon ise susmak bilmeden sürekli çalıyordu. Sessize alıp yola devam ettim.
Evine varınca seslendim ama duymadı.
Hakuna= Mino sunbae? Sunbae? Uyanabilirsin geldik evine. Mino?
Ellerim ile dürttüm ama yine uyanmadı. Bende onu taşımaya karar verdim. Bir kere ben Jungkook'u taşımıştım. Ayağım kırıkken hemde.
Araba anahtarını alıp arabadan indim. Mino'nun kapısını açıp omzuma aldım. Daha sonra kapıyı kapatıp arabayı kilitledim. Düzgünce eve girdim. Anahtarı neyse ki cebindeydi.
Yatağına doğru yatırıp üstünü örttüm. Çok ağır değildi yine de. Güçlü Azra her şeyi başarır.
Evinden çıkıp arabaya bindim. Kendi evime doğru sürdüm. Evimin oraya park edip arabadan çıktım.
Shin Yoo bizim evden çıkıyordu. Bende oraya yürümeye başladım.
Hakuna= Hey? Nasılsın?
Shin Yoo= Ben boşandım. Biliyor muydun?
Hakuna= Ne boşanması? Barışmıştınız.
Shin Yoo= Hayır. Bu sefer boşandık. Aldattı beni.
Hakuna= Ya. Çok üzüldüm.
Shin Yoo= Ben hala burada oturacağım. Merak etme. Bu arada Jungkook ile aran nasıl?
Hakuna= Derken?
Shin Yoo= Evde yoktu da ondan sordum.
Hakuna= Olsa ne olacaktı ki?
Shin Yoo= Yok olmaz birşey. Ben eve gidiyorum. İyi akşamlar.
Arkasından bakarken sinir tekrar hücrelerimi sarıyordu. Hamile olmasa bir kaşık suda boğarım da... Neyse.
Bende kendi evime girdim. Salondan elinde kumanda ile Selim çıktı.
Selim= Hoş geldin prenses.
Hakuna= Hoş mu bulsam. Prenses demezdin bana uzun zamandır. Ne oldu?
Selim= Neden demedim ben? Ayıp etmişim. Gelsene salona. Bizde tam Jungkook ile senin nerede olduğunu konuşuyorduk.
Şaşkın şekilde salona gidip koltuğa oturdum.
Jungkook= Telefonun nerede?
Hakuna= Çantamda.
Jungkook= Zil sesi açık ya da kapalı mı?
Hakuna= Kapalı.
Jungkook= Sebep?
Hakuna= Çalışırken rahatsız olmamak için kapattım. 4 gün sonra çıkış sahnesine çıkacağım. Ona çalıştım.
Jungkook= Gerçekten mi? Harika.
Hakuna= Bence de. Bu arada Shin Yoo boşanmış.
Jungkook= Evet. Mesaj attı.
Hakuna= Mesaj mı attı?
Jungkook= Evet. Herşeyi anlattı. Simon'un evine gelmiş neredesin dedi. Bende işteyim dedim.
Hakuna= Aferim benim aşkıma.
Jungkook= Gitmek istemedim şimdi. Erkekler hakkında konuşacaklar falan. Çekemem.
Hakuna= Ondan gitmedin yani?
Jungkook= Herhalde. Yoksa Shin Yoo arkadaşım.
Hakuna= Vay be. Eee Selim sen nasılsın?
Selim= Nasıl olsun be Azram. Koşuşturmaca işte. Daha uçak biletimi almadım daha erken ya da daha geç gidebilirim.
Hakuna= Geç git.
Jungkook= Neden?
Hakuna= Beni katil olmamam için tutması gerekiyor.
Jungkook= Anlamadım?
Gidip Jungkook'un kulağından tuttum.
Hakuna= Bana bak sakın ola Shin Yoo ile yakın olma. Seni paralarım Kook. Anladın mı? Bitersin Kook.
Selim beni kucağına alıp uzaklaştırdı.
Jungkook= Ya ne yaptım daha?
Hakuna= Bak birde daha demez mi? Katil mi olayım bu genç yaşta?
Jungkook= Shin Yoo hamile zaten. Hem ben senin ile sözlendim. Ne yapayım onu?
Hakuna= Sen yapmasan da o yapar. Gördüğün an kaç ondan. Anladın mı?
Jungkook= Tamam tamam. Selim indir sende görmemiş gibi hala kucağında taşıyorsun.
Selim= Ne diyorsun sen? Azra benim.
Jungkook= Aynen.
Hakuna= Kesin siz. Ben uyumaya gidiyorum. Herkes kendi yerine gidiyor. Gürültü etmek yok yakarım.
Odama gidip banyoya girdim. Üstümü değiştirip dişlerimi fırçaladım. Yatağıma gittiğimde çoktan yatmış Kook gördüm.
Hakuna= Ben ne dedim? Herkes kendi yerine dedim. Senin yerin Simon'un evinde.
Jungkook= Dün itibari ile benim yerim senin yanın.
Hakuna= Kardeş yüzük taktık sadece evlenmedik.
Jungkook= Kardeş Selim'dir. Ben senin kocanım. Yat uyu hadi.
Hakuna= Bak bak yürek yiyen tavşana. Emir vermeye mi başladın sen?
Jungkook= Emir değil. Uykun yok mu yat uyu işte.
Hakuna= Ay cidden.
Gidip yatağa yattım. Kook'un sarılan kolunu alıp attım. Sırnaşmaya gerek yok sonuçta.
Hakuna= İnsan gibi uyu Kook. Yanlış hareketinde yakarım seni.
Yastık alıp ona sarıldım.
Jungkook= Bana karşı yastığı tercih ettin. Cidden haksızlık. Ben varken neden ona sarılıyorsun?
Hakuna= Ben koala gibi uyuyorum. Sana öyle yapamam. O yüzden dön arkana uyu bana bakıp durma. İyi geceler.
Gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.
Hakuna= Bakma bana diyorum.
Jungkook= Göz benim gözüm istediğim yere bakarım.
Hakuna= Beden benim bedenim gözün senin gözün olan şey benim bedenime öyle bakamaz. Arkana dönüp uyu.
Jungkook= Pekala.
Kıçını bana dönüp uyumaya başladığında bende tamamen uykuya kendimi verdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Roman pour AdolescentsÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...