Güneşe gölge...

66 6 2
                                    

AZRA
  Kapıyı açmaya gittim. Jimin'i görmeyi planlıyordum zaten.
Jimin= Jungkook içeride mi?
Hakuna= Evet. Kookie gel bi.
Jungkook= Jimin. Gelsene içeri.
Jimin= Odana gidelim mi?
Hakuna= Bence gereği yok. Salona geçin. Ben de senin ile konuşacaktım.
Jimin= Pekala.
    Hep birlikte salona geçtik. Arada bir Simon'a "bilet al bilet" bakışları attım ama anlamadı. Ondan da anlamasını beklemiyordum zaten...
Jungkook= Ne oldu?
Jimin= Siz nasıl Elif'i tek başına EXO'nun imza günü için yardıma gönderirsiniz?
Hakuna= Tek değil ki. Chanyeol var,Suho var. Daha diğerleri var.
Jimin= Sehun var mesela değil mi?
Jungkook= Sen neden Sehun'a taktın?
Jimin= Sen neden Chanyeol'a taktın?
Jungkook= Benim meselem farklı.
Hakuna= Chanyeol'um dan uzak dur bisküvi. Ne istiyorsunuz onlardan? Ne yaptılar? Yanlışlıkla yemeğinizi mi yediler?
Jimin= Güneşimin önünde gölge oluyor bana.
     Güneş yani bu demek oluyor ki Elif unni onun güneşi...
ELİF
İmza yerinde sahne vardı. Ortasına uzunlamasına bir masa. Grup büyük bir alkış ile yerlerine gitti. Birkaç konuşmadan ve biraz şarkı dinlemeden sonra fanlar imza almak için sıra ile sahneye alındı. Ben de o sıra grubun arkasında verilen hediyeleri toplayıp başka yere aktarmak için görevliydim.
      Chanyeol'a pandalı bir taç verilmişti. Taktığında gülmemek için zor tuttum kendimi. Biraz şebeklik yaptığında gülmeye başladım. Bana "ne var?" bakışı attığında "hiç" işareti yaptım. Fanlar bana baktığında korktum.
Sehun= Hediyeler Elif hanım.
Elif= Ah tabii ki. Lütfen işinize bakın.
     İmza işlemi bittiğinde sahne arkasına geçtim. EXO'dan söyleşi adlı bazı etkinlikler oldu. Oyunlar oynadılar. 4 saatin sonuna geldiğimizde veda ettiler. Biz başka arabaya onlar başka araba ile otele gittik. Otele varınca odalara dağıldık. WhatsApp grubundan hemen onlara yazdım.
Elif- Gençler ben kalmasam da olur. Buradan eve gidebilirim.
Chanyeol-Saçmalama. Kal sabah hep beraber gideriz.
Suho- Aynen öyle.
Elif- Gitmem gerekiyor. Yemek yedikten sonra taksi ile giderim. Ne zaman yemek yeriz?
Kai- 1 saat sonra. Ben gelir alırım seni.
       Telefonu kapatıp üstümü değiştirdim. Jimin'i daha çok kızdırmamak adına burada kalmamak en iyisi.
1 saat sonra kapım çalındı. Kai beni alıp kafeteryaya götürdü.
Elif= Üzgünüm ama burada kalmamam gerekiyor.
Kai= Neden? Kötü bir otel mi?
Elif= Ondan değil. Ben alışık değilim otellere.
Kai= Azra'nın klip çekimi için otelde kalmıştın ama. Başka bir sebebin var değil mi?
Elif= Zorunlu olarak kalmıştım. Başka sebebim de Simon'un kızabilme olasılığı.
Kai= Neden kızsın? Kendisi izin verdi ya.
Elif= Olsun içim rahat etmez. Ben gideyim.
Chanyeol= Geldiniz demek. Hadi yiyelim.
Kai= Elif'de gider sonra. Bizi sevmiyor belli.
Elif= Öyle mi dedim? Sizi sevmesem gelmezdim buraya.
Sehun= BTS'e daha çok değer veriyorsun.
Elif= Alakası yok.
Kai= O zaman burada kal.
Elif= Kalmam sizin için de sorun zaten. Ya yakalanırsak? Magazinler bir sürü yalan haber yazar.
Suho= Zorlamayın kızı. Bir bildiği var galiba. Bırakın gitsin.
Elif= Beni en iyi anlayan Suho.
Suho= Bu seni affederim anlamına gelmiyor. Başka bir zaman bizin yanımızda kalacaksın. Unutmayacağız seni.
Elif= Başım gözüm üstüne.
Baekhyun= Ne?
Elif= Tabii ki. Kalırım.
Baekhyun= Azra'da gelir.
Elif= O biraz sorun işte.
Chanyeol= Neden sorun?
Elif= Jungkook ve Simon oldukça o pek kafasının estiği gibi takılamaz. Ayrıca ünlü. Eskisi gibi yanınıza gelip sizin ile kalamaz.
Suho= Haklı. Hadi yemek yiyelim.
      Yemek yedikten sonra odama gidip eşyalarımı topladım. Aşağı indim. Önceden çağırdığımız taksiye binip eve doğru gittim.
     Akşam saat 20.30'da eve vardım. Evin önünde başka bir araba oluşunun kesinlikle evde bir misafir olduğunun belirtisiydi...
Kapıyı açtım.
Elif= Azra. Evde misin? Size sürpriz yapıp erkenden gelmek istedim. Çok yoruldum aslında ama bence bir tatlı yapıp yeme vaktidir.
Hakuna= Misafir var unni.
Elif= Ne misafiri?
Jimin= Ben. Misafir olarak bir gelmek istedim.
Elif= Hoş geldin.
Jungkook= Elif mutfağa gidelim. Azra Jimin ile sohbet ediyordu.
Elif= Ne oldu?
Jungkook= Jimin çıldırdı. Tek başına EXO ile olman delirtti.
Elif= Neden? Ben sizin ile nerelere gittim onlar birşey demedi. Hepiniz benim arkadaşımsınız. Yeri gelir onlar ile kalırım yeri gelir siz ile. Bu aranızda anlaşamamazlık ne? Siz aynı sektörde sanatçısınız. Kendinize gelin.
      Salona gidip oturdum. Delici gözlerin üzerimde olduğunu hissettim. Bakmama gerek yoktu zaten. Kim olduğu apaçık belliydi. Kişinin yüzüne bakmadan konuşmaya başladım.
Elif= Bana bakma öyle. Alt tarafı arkadaşlarıma yardıma gittim ve çok da güzel becerdim. Size olsa size de yaparım. Sayenizde EXO bana kırgın. Sizin için senin için orada kalmadım. Kalpleri kırıldı. Binbir türlü şeyler söylediler. Onları sevmediğimi, BTS'e daha çok değer verdiğimi söylediler. Haklılar. Bana öyle bakma dedim. Ne yaptım ki sanki?
Jimin= Hiç.
Elif= Hiçlik ise bana dolu dolu sözler söyleme.
Hakuna= Elif unni ben seni anlıyorum. Sağ olsun Simon ve Jungkook aynısını yapıyor. Siz erkekler kendinize gelin. Sizi bırakıp gittiğimiz yok. Biz hepinize yeteriz. Ahaha. Gülsenize.
Jungkook= Ben ne yaptım?
Hakuna= Soruyor musun?
Jungkook= Simon. Gel buraya.
Hakuna= Gelme.
Elif= Neyse ben diyeceğimi dedim. İzniniz ile odama gidip dinlenmek istiyorum.
Jimin= Sana güneş demiştim ya. Güneş tutulmasına kaldım. Ne yapmalıyım?
Elif= Güneş tutulması var ise biraz bekle. Tekrar eski haline geldiğinde tekrar huzura kavuşursun.

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin