Geldi gönlümün hanımı...

146 9 0
                                    

İçimi bir bir döküp mesajı gönderdim. Daha sonra BTS'i beklemeye devam ettim. Hızlı gelseler iyi olur. Daha havalimanına gidecektik. 17:30'a kadar varmak lazım. Şuan saat 15:40.
Bi 20 dakka sonra gelmişlerdi. Saat 16.00.
Hakuna= Nerede kaldınız? Hadi hızlıca kıyafetinizi değiştirin. Havalimanına gideceğiz.
Jin= Neden?
Hakuna= Arkadaşım geliyor. Hadi. Acele.
RM= Hepimiz mi? Kim bu arkadaş?
Hakuna= Acele diyorum. Yolda anlatacağım.
Suga= Bırakın konuşmayı. Acele diyor kız. Ben bi şapka takıp gelirim.
Hakuna= İşte ideal erkeğim. Koşun hadi.
Jin= Pekala. Hadi çocuklar. Hazırlanın. 5 dakikaya herkes burada toplansın.
     İlk gelen Suga 2 dakika ile rekoru elinde tutar iken 4 dakika ile JHope,Jin,Jungkook 2. Sırayı paylaştılar. Daha sonra 5 dakika ile Taehyung,Jimin ve RM sonuncu olmayı paylaştılar.
Hakuna= Pekala. Hızlıca gitmemiz lazım.
Jin= Herkes arabaya.
......
Havalimanına vardığımızda saat 17.20 idi. Yetiştik.
Hakuna= Siz burada kalın. Ben onu alıp geleceğim. Buraya geldiğimde hemen sizi bulabilmem lazım. Beni anladınız değil mi?
Jin= Merak etme bana emanetler.
Hakuna= Sana güveniyorum. Hadi birazdan görüşürüz.
  Arabadan inip hemen havalimanına girdim. Yolcu bekleme yerinden çıkacağı kapı önünde durdum. 10 dakika sonra kapılar açılmıştı. Bir kaç kişi ardından görmüştüm onu.
Hakuna= Elif unni. Buradayım.
Elif= Azra. Bekle. Geliyorum.
    Yanıma vardığında sarıldık.
Hakuna= Hadi bana bir bavulunu ver ben taşırım. Arabaya doğru gidelim. Bu taraftan.
   Ona yol gösterdim. Çıktığımızda araba hemen önümüzde idi. Hemen bindik.
Hakuna= Çocuklar bu Elif. Benim ablam sayılır. Hadi kendinizi tanıtın.
Elif= Gereği yok. Ben zaten hepsini biliyorum.
Jin= Pekala. O zaman bize kendinden bahset.
Elif= Yaşım 23. Adımı zaten Azra söyledi ama yine de söyleyeyim. Adım Elif. Türkiye'de Ankara'da oturuyorum. Kore dili ve edebiyatı bölümünde son senem.
Hakuna= Ayrıca bu grubu çok sever.
Elif= Aynen öyle.
RM= En sevdiğin üye kim?
Elif= Hepinizi çok seviyorum. Ama beni düzelten,hayatıma anlam katabilen biri var.
RM= Vay. Uzaktan bile olsa insanlara birşey katabiliyoruz demek ki. Kim o?
Elif= Jimin.
RM= Yaah. Jimin. Neden her güzel şey senin başına geliyor. Peki. Azra. Senin öyle seni düzelten biri var mı?
Hakuna= Uzaktan beni düzelten vardı sanırım. Vefat eden Jonghyun. Kendisini öldüğünde tanıdım. Diğer türlü uzaktan Elif unnim gibi beni iyi eden; Bir ara geceleri korktuğumda RM'in müzik videolarına bakardım. Daha sonra başka GDragon var. Başka varmı bilmiyorum. Show Me The Money programı çok şey katıyor mesela.
RM=Hangi müziklerimi tercih ederdin?
Hakuna= Fark etmiyordu. Hepsini izlerdim.
RM=Yine korkarsan beni ara. Canlı söyleyebilirim.
Hakuna= Teşekkürler. Şu anlık Chanyeol'un bacağı yetiyor.
   Gülmeye başladım.
Elif= Chanyeol'un bacağımı?  Onunla ne ara samimi oldun? Ne ara tanıştın?  Niye hiç haberim yok.
Jungkook= Aa. Nasıl bilmezsin. Azra onun odasında kalıyor. Hatta aynı yatakta yatıyorlar.
Elif=NE? Nasıl ya.
Hakuna= Kötü birşey değil. Merak etme. Abim o. Zaten ben onun bacağı tarafına yatıyorum. Ben sana bunları daha ayrıntılı anlatacağım. Jungkook eğer çok içine işledi ise gel sende yat yanımıza.
Jungkook= Bu gece geliyorum o zaman.
Hakuna= Gelmeyen?
Elif= Azra. Sakin. Ne oluyor sana?
Hakuna= Birşey yok. Bazı şeyler yanlış anlatılıyor.
Jin= Pekala. Burada duralım. Yemek yiyelim.
Elif= Size yük olmak istemem aslında.
Jimin= Ne yükü?  Sen mi? Seninle olmak bir onurdur.
Hakuna= İşte bu.
    Arabadan indik. Önce geldiğimiz yere gelinmişti.
Hakuna= Yine mi burası? Siz gidin olmadı. Bana patates kızartması alın. Ben arabaya giriyorum.
Taehyung= Tamam. Yiyeceklerimizi alıp yanına gelirim.
Hakuna= Sen orada kal.
Elif= Ben gelirim.
Hakuna= Siz kalın. Ben uyurum belki biraz.
Taehyung= Benimde uykum var. Bekle . Yemekleri alıp gelirim dedim. Elif sen kal. Jimin ile dur.
Hakuna= Bencede.
    Arabaya geçtim. Bi yer bulup oturdum. Araba büyük ve konforluydu. 20 dakika sonra Taehyung girdi.
Taehyung= İşte patatesler burada. Biraz da balık var. Kola da aldım. İçlerine baktım alkol yok. Rahat olabilirsin.
Hakuna= Teşekkürler.
Taehyung= Balığı birlikte yiyeceğiz. Geçen Jungkook ile yedin bu sefer benimle.
Hakuna= Siz ciddi misiniz? Şaka mısınız? Anlamıyorum. Neyse yiyelim artık.
   Balık bitmişti. Patatesin sonlarını yiyordum. Son bi tanesini Taehyung'un ağzına soktum.
Taehyung= Son lokmayı bana verip beni şişman yapacaksın değil mi?
Hakuna= Sizin inancınız değil mi? Son lokmayı yiyen kişi şişman olurmuş. Ne kadar saçma. Olmazsın.
    Ağzının dışında kalan patatesi koparıp kendim yedim.
Hakuna= Bölüşmüş olduk. Şişman olmana izin vermem rahat kal. Şişman var ise o benim.
Taehyung=Sen ve şişmanlık? Güldürme beni.
Hakuna= Neyse. Hadi burayı toplayalım. Uyumak istiyorum. Bu koltuklar çok rahat.
    Çöpleri attıktan sonra koltuğa oturdum. Rahatımı bulduktan sonra gözlerimi kapattım.
Taehyung= Uçakta yaptığımız gibi bacağına yatabilir miyim?
Hakuna= Gel.
    Yavaşça bacağıma yattı.
Hakuna= Telefonundan müzik açar mısın?
Taehyung= Ne istersin?
Hakuna= Zion.T olabilir.
Taehyung= Pekala.
    Zion.T şarkıları çalarken uyumaya çalıştım. Uykuya daldığım zaman hiç bir şey umrumda olmadı. Uyku ve ben. Kavuşmuştuk.
...
Uyandığımda başka yerde idim. Bir daha bir yerde uyursam ne olayım dedim. Ne zaman uyusam hep yatakta oluyorum. Kim getiriyor bilmiyorum. Hep sonradan öğrenmekten bıktım.
Ayağa kalktım. Yerde yatan vardı. Dikkatlice kim olduğuna baktım. Taehyung. Daha sonra telefonumu aradım. Çantam pencerenin orada ki sandalye üstündeydi. Oraya doğru giderken o tarafta daha biri yatıyordu. Kim olduğuna baktım. RM. Neden bunlar yerde yatıyordu? En önemlisi Elif unnim nerede?
   Çantamı dikkatlice aldım. Odadan yavaşça çıktım. Bu koridoru biliyordum. Koridor sonunda bir oda vardı. Orası BTS'in dinlenme odası.
    Telefonumu çıkardım. O odaya doğru gittim. Chanyeol 16 kere aramıştı. Saate baktım. 10.15. Onu aramaya karar verdim.
Dııt dııt.
Chanyeol=Neredesin sen?
Hakuna= Bi arkadaşım geldi buraya. Türkiye'den. BTS'i çok sevdiğinden onlarla yemek yedik. Daha sonra arabada uyumuşum. Nasıl geldim BigHit'e bilmiyorum. Burada bir odada uyandım.
Chanyeol= Tamam. Şimdi buraya gel.
Hakuna= Arkadaşımı bulmam lazım. Uyuduğum için nerede bilmiyorum.
Chanyeol= Tamam. Senden haber bekliyorum.
   Aramayı sonlandırdım. Nerede bu kız? Jimin ile mi acaba?
    BTS'in kaldığı odaları tek tek gezdim. İlk girdiğim oda da Jungkook ve Jin vardı. Daha sonra girdiğimde Jhope ve Suga vardı. En son girdiğimde Jimin yerde yatakta ise Elif unnim vardı. Demek aynı odadalar  diye hınzır gülümsemesi yaptım.
Yavaşça Elif unnimin yanına yattım.
Hakuna= Pışt fıstık. Hepsi senin mi?
Elif= Ne oluyor? Ne fıstığı? Açım ben.
    Gözlerini açıp beni gördü.
Elif= Uyandın mı sen? Ne uyudun be. Seni o kadar taşıdılar kılın kıpırdamadı.
Hakuna= En son Taehyung ile yemek yedik. Sonra uyuyalım dedim. Öyle. Kalktım burada uyandım. Neler oldu anlat. Ama ondan önce Jimin ile aynı oda. Helal. Sende ki hıza hayran kaldım.
Elif= Sen mi ben mi? Chanyeol başka Taehyung başka Jungkook başka..
Hakuna= Hep yanlış anlaşılıyor. Neyse. Neler oldu anlat.
Jimin= Ne bu ses. Anne uyumak istiyorum.
Hakuna= Amanda aman uyumak mı istiyor.
  Gidip üstüne çıktım.
Hakuna= Hey ahali. Saat kaç haberiniz var mı?
Jimin= Azra. Git başımdan. Uyumak istiyorum.
Hakuna=Saat 11'e geliyor. Kalk.
Elif= Bırak çocuğu uyusun.
   Jimin kalktı.
Jimin= Aa. Elif. Uyandın mı sen?
Hakuna= Uyuyor. Görmüyor musun? Bak. Gözleri kapalı yatıyor.
Jimin= Dalga geçme. Akşam seni de gördük. Taehyung ile uyumak? Anlayalım yani?
Hakuna= Ne diyorsun ya. Hadi kahvaltı yapalım.
     Üçümüz odadan çıktık. Daha sonra odaları gezip hepsinin üstüne çıka çıka uyandırdım.
Hakuna= Suga. Acıktım. Hadi beni kahvaltıya götür.
Suga= Azra. 2 saniyede in üstümden.
Hakuna= Jhope. Açım. Doyur beni.
Jhope= Tamam.
Hakuna= Jin. Mommy. Doyur beni.
Jin= Ne yemek istiyorsun?
Hakuna= RM. Liderim. Doyur beni.
RM= Dün yeseydin.
Hakuna= Jungkook. Acıktım. Uyan.
Jungkook= Seni Taehyung doyursun.
Hakuna= Taehyung. Kalk. Acıktım.
Taehyung= Uyu. Uyumak güzeldir.
    Hepsini koridora dizdim.
Hakuna= Bugün ki görev beni beslemek ve Chanyeol'dan korumak.
RM= Neden koruyalım?  Ne oldu?
Hakuna= Akşamdan beri benden haber alamadı.
Jin= Ben korurum. RM de bizi besle.
RM= Tamamdır. O zaman yemek yemeye. Gidelim.
   Herkes arabaya doğru gitti.
Elif= Azra. Nasıl bu kadar yakın oldunuz?
Hakuna= Bilmem. Ruhlarımız hemen uyuştu.
    Arabaya binip kahvaltı yerine gittik.
Güzelce karnımızı doyurduk.
Hakuna= O zaman benimle Elif unnimden müsaade. Hesap vermem gereken insanlar var.
RM= Bırakalım mı sizi?
Hakuna= Biz gideriz. Afiyet olsun size.
Elif= Yemek için teşekkürler.
Jimin= Bir daha gelin.
Hakuna= Merak etme. Elif unnim sizinle kalacak.
Jimin= Cidden mi? Odama bir yatak daha almam lazım.
   Kahkaha atıp mekandan çıktık.
SM'e vardık.
Elif= Demek burdan çıktın. Chanyeol'da niye kalmaya devam ediyorsun?
Hakuna= Abim o benim. Onunla kalmaya daha ne kadar devam ederim bilmiyorum. Halimizden memnunuz biz.
Elif= Pekala. Görelim şu abini.
    Binadan girdik. Chanyeol'un kapısına vardık. Kapıyı açtım.
Hakuna= İşte burası.
Elif= Neden her yer dağınık? Şapkalar hep yerde.
Hakuna= Toplama günlerimiz dışında böyle bırakıyoruz. Yarın toplama günümüz.
Odayı ona anlattım. Chanyeol'a geldiğimi mesaj atıp aşağıya kahve içmeye indik.
    Kahvelerimizi içerken içeriye kim girse beğenirsiniz? İlk Yoon He. Ardından Simon Dominic.
Kesin beni...
   

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin