1 haftadır hastanede odada yatıyordum. Yemediğim serum kalmamıştı. Belirli aralıklarla ultrason ile bebeğe bakılıyordu. Şükür ki kalp atışları normale dönüyordu.
Kendimi daha iyi hissetmem için dışarıda olan hiçbir şey bana ulaşamıyordu. Kendileri hallediyorlardı. Bende sırf bebek zarar görmesin diye öğrenmeye çalışmıyordum yoksa istesem bir telefona bakardı ama artık korkmaya başlıyordum.Doktor= Bebeğin yaşam şartları normale dönüyor Azra. Sonunda. Bir kaç güne taburcu olabilirsin ama kendine dikkat et. Ani üzüntü, sinirlenmeler ve şok edici şeylerden uzak dur. En önemlisi ise şuan değil ama doğum zamanı olabilir. Sana günler vereceğim bu zamanlarda kontrole geleceksin. Kesinlikle geleceksin. Kaçmak yok.
Hakuna= Geleceğim. Kaçmayacağım.
Doktor= Pekala. Burayı toplayıp arkadaşlarını çağırabiliriz.
...
Cansu= Nasıl oldun?
Hakuna= Daha iyiyim.
Taehyung= Cansu elbet iyi olacak. Orada benim yeğenim var.
RM= En önemlisi benim yeğenim olması.
Jimin= Benim gibi amcası olduğu için çok şanslı.
Jungkook= Ne demezsin.
JHope= Acaba ne olacak? Kız mı erkek mi?
Hakuna= Sağlıklı olsun da.
JHope= Hobbie amcası ona elbiseler ve takımlar alsın da cici cici giysin.Kendi kendine el çırpıp ayağa kalkıp hoplamaya başlayınca gülmeye başladım. Ben hariç herkes çok heyecanlı ve deli doluydu. Bir ben mi stres yaşıyordum...
Elif= Böyle gül ki o da iyi olsun.Ellerini göbeğime koyup okşadı.
Elif= Artık senin yaşamak için daha çok sebebin oldu. Anlıyorsun değil mi?
Hakuna= Evet unni anlıyorum.
Jimin= Elif'in dediği gibi. Sebepler değil mi?
Jungkook= Ah Jimin. Evet evet sebepler.Herkes koltuklara dağıldığı zaman bende yatakta doğrulup oturdum.
Hakuna=Hadi yürüyelim biraz. Yat yat sıkıldım. Sanki doğum yaptım neden hala yatıyorum. Ara ara yürümem lazım ki yatak yarası olmasın.
Jungkook=Pekala ama sadece bu katta. Başka yere gitmek yok.
Hakuna= Neden?
RM= Azra. Bir kere bizi dinle lütfen. Hani ben senin biasındım? Bir kız biasını dinlemeli.Jungkook ters bakışlar atsa da evet buna kanmıştım...
Bir kolumda Jungkook diğer kolumda Cansu yürümeye başlamıştık.
Elif= Biz arkandayız.
Jimin= Amcam korkma arkandayım.
Hakuna= Ya Jimin.
JHope= Düşünsenize minik bacakları ile bana koşup Hobbie amca Hobbie amca bana lolipop alır mısın diyor. Ahh ona fabrikayı alırım be.
Hakuna= Abartma.
Cansu= Ben de ona sevgili ayarlarım.
Jungkook=Ne ne?
Cansu= Sevgili.
Taehyung= Cansu. Kendine ve ona bakmayı kes. Çok ayıp.
Hakuna=Neyse. Simon nerede? Bir ara Mino vardı değil mi? Onun ne işi var yaa... Çok dolu olduğu halde nasıl gelir? Ona çok kızacağım.
Jungkook= O da bunu tahmin ettiği için dedi ki üzülmesin izinli olduğum zamandı dedi.
Hakuna=Ya cidden... İzin gününde dinlenmeli.
Elif= Mino' ya bir şey olsa sen iş veya izin dinler miydin? Dua et EXO daha bilmiyor.
Hakuna= Ah... evet.
RM= PD'nim de biliyor.
Hakuna= Eyvah!
Suga= Korkma. O da sizi destekleyecek. Koruyacak sizi.
Hakuna= Gerçekten mi?
Jimin= Sen bizim PD'nim i ne sandın? Atar falan mı?
Hakuna= Evet.
Jungkook= Ah Azra ah...
Hakuna=Ne?Koridorun sonundan dönüp tekrar yürüdüğümüz yeri dönerken ileriden 9 kişi geliyordu. = Chanyeol, Suho, Sehun, Kai,Xiumin,Lay,Baekhyun, D.O,Chen.
Ağzımı kocaman açıp onlara baktım. Chanyeol koşarak bana sarılınca dengemi kaybedip kollarımı boynuna sardım.
Chanyeol= Sahnede ki düşmeni ve kanları görünce kafamdan kaynar sular döküldü. Nasıl korktum nasıl geldim gittim bir bilsen... Öldüm öldüm dirildim. Ahh... Sana birşey oldu sandım.
Jungkook= Öhö. Biraz ara açsak fena olmaz.
Chanyeol= Özür dilerim.
Chen= Bize de biraz bırak.Hepsi ile sarılıp hasret giderdim.
Hakuna= Gençler. Sizin işiniz yok mu? Ne işiniz var ha?
Suho= Saçmalama. Geç bile haberimiz olmuş. Bize sonradan haber verildiği için başta gelemedik.
Hakuna= İyi olmuş. Onca iş arasında ben size yük olmak istemem zaten.
Chanyeol= Yük mü?
Baekhyun= Ah Azra... Biz seni ne kadar seviyoruz bir bilsen... Hem diğer haberi de aldık. Yeğenimiz mi oluyor?
Jimin= Bizim yeğenimiz.
Chen= Derken?
Hakuna= EXO dayı oluyor BTS de amca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Stajyerin Günlüğü
Teen FictionÖylesine bir başvuru doldurup Kore'de en ünlü şirketlerde stajyer olmak? Üstüne de ünlü gruplar ile tanışmak? Bunu başarmış mıydım? .... Adı Azra Sancar. Tıp 2. sınıf. İzmir de yaşıyor. Can sıkıntısı ile SM Enterteinment,YG Enterteinment gibi Kore'...