Bebek kıyafeti...♡

50 8 26
                                    

JayJay benim şarkım için ( ki bu şarkıdan öte beni kurtaracak yegane şey idi) DJ Wegun ile iş birliği yapacaktı.  JayJay'i ne kadar sevdiğimi size anlatamam ama hamile halim ile ona yapacaklarımı söyleyebilirim.

      Hamile olduğum için ve psikolojim kötü olduğu  için ( daha doğrusu  Kook ile kavga etmemem için) Simon kendi evinde kaldırıyordu.
Mutfağa gidip malzeme bakmıştım ama istediklerim yoktu. Odama gidip giyindim. Saçımı düzeltirken Kook içeriye gülen yüzü ile girdi.

Hakuna=Neden bu kadar çok sırıtıyorsun? Seni yemeğe çıkaracağımı falan mı sandın?
Jungkook=Beni sadece 1 kere çıkardın ve 10 yıl sonra yapacağını varsayıyorum. Yani hayır sanmadım.
Hakuna=Ne o zaman?
Jungkook=Bil bakalım kim gelmişti  Kore'ye ve bil bakalım biz grup olarak kimle tanışacağız?
Hakuna= Şimdi bildiğim kadarıyla ve çok fena takip ettiğim kadarıyla Lil Pump geldi,konser verdi hatta ve hatta Jessi quieen ile fotoğraf çekildi. Ayrıca  Dingo ya röportaj verdi.
Jungkook= Beni bu kadar takip etmiyorsun Azra!
Hakuna=Lil Pump eskeeeetit ayrıcalığı.
Jungkook= Hayır Azra Lil Pump değil.
Hakuna=Diğer takip ettiğim de Lauv var. O da geldi. Hatta Kore maskesi yapmış kendine gönderisine atmıştı ahahah çok gülmüştüm.
Jungkook=Evvet doğru bildin. Lauv.
Hakuna= NE DİYORSUN SEN?
Jungkook= Kıskan.

       Ağzım kocaman açılmış ona bakıyordum. Bana göz kırpıp banyoya girmişti. O çıkana kadar hayatta malzeme almaya gitmezdim. Benim de tanışmam lazım Lauv ile. Olamaz nolaamaaazzz Kook benden önce ahhh kalbime bir şey iniyor.

     Banyodan çıkınca bana şaşkınlıkla baktı.

Jungkook= Burada böyle oturmak için mi hazırlandın? Harbiden sen nereye gidiyorsun?
Hakuna=Lauv. Ay şeye malzeme bitmiş de malzeme alacağım. JayJay yani Jay Park'a bir şeyler yapacaktım.
Jungkook=Ne yapacaksın?
Hakuna= Yiyecek bir şeyler. Sağolsun CardiB ile olacak şarkıma prodüksiyonluk edecek. İnanmazsın DJ Wegun da yardım edecek.
Jungkook=Şarkının nasıl olacağını düşünemiyorum.
Hakuna= Sen Lauv'a gidiyorsun yani. Tabii yani grup ile.
Jungkook=Ne oldu gelmek mi istiyorsun?
Hakuna= Yok canım öylesine dedim. Git tabii. Ben elbet bir gün kavuşacağım.
Jungkook=Kavuşmak? Neyse geç kalacağım sonra konuşalım.

      Yanağımı öptükten sonra hızla odadan çıktı. Lauv'u kıskanmıştı. Kıskanmalı zaten.

Evden çıkıp araba ile yakında olan markete gittim. İndiğimde mahallenin insanı olmayanlar bana ters ters bakmıştı. Mahalle bana alışmıştı ama yeni insanlar yadırgamıştı.

Hızla bana lazım olan malzemeleri sepete attım.

Hakuna=Kakao lazımdı ve aldım. Vanilya da aldım. Çilek-muz-kivi de tamam. Biraz sos alsam fena olmaz. Pekala pekala un da lazım. İşte bu kadar.

Ellerimi birbirine çarpıp kendimi kutladım. Hızla kasaya gidip hepsini ödeyip,yanımda getirdiğim poşete hepsini doldurdum.

Arabaya binip eve gittim. Hemen ellerimi yıkayıp işe koyulmaya başladım.
Benim biricik tarifim olan özel kakaolu kekin harcını yapıp kek kalıbına döküp önceden ısıttığım fırına koydum.
Diğer yandan pizza hamuru hazırlayıp kenarda kabarmasını beklemiştim. Kek olana kadar kabarmıştı. Hızla açıp üstüne salçalı sosumu döküp sucuk,salam, zeytin,mantar, jambon koyup en son hepsinin üstüne kaşar rendeleyip fırına attım. Kendim pizza sevmiyordum hep yiyip sevmeye çalışıp ama asla sevemiyordum. Nedensiz olarak böyleydi.
Hepsi olmuştu. Bende kesip kaplara koydum. Ev halkına da ayırmıştım.
Dış kapı birden açılınca bizden biri olduğunu anladım. Terimi silip kim diye bakmama kalmadan kokuyu alan ayı çoktan burnumun dibimde bitmişti.

Simon Dominic= Immmmm burada ne oldu böyle?
Hakuna= Amacım Jay Park'a yapmaktı ama elbet size de ayırdım.
Simon Dominic=Yah! O hıyar için kendini mi yordun? O mu istedi yoksa!
Hakuna= O hıyar değil meteor. Ayrıca o istemedi. CardiB ile olan şarkıma prodüktörlük edecek ve DJ Wegun'u da ayarlamış. Teşekkür amaclı yaptım sen ne anlarsın HIYAR.
Simon Dominic= Vayy Wegun haaa. Bana desen bende ayarlarım ki.

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin