Happşuchim

29 3 18
                                    

Bağırmaya başladığım an ellerini ağzıma koyup susturmaya çalıştılar.

Chanyeol=Yaah. Sakin ol.
Baekhyun=Ben sana dedim uzun süredir gitmedik bizi unutabilir ara ara uğrayalım diye. Korkar kız tabi.

    Ellerini çektikleri zaman derin nefes alıp ellerimi alnıma koydum. Düşünsenize bi uyanıyorsunuz başınızda sizi izleyen iki çift göz var. Ahhh cidden alışamıyorum bir türlü. Ya bebek düşeydi korkudan. Hiç düşünen yok.

Hakuna=Ödüm koptu. Uyanmamı böyle mi beklediniz siz?
Baekhun= Yeol dedi böyle bekleyelim o kokumu duyar uyanır kendisi diye.
Chanyeol=Ne de olsa az birlikte uyumadık. Uyanır o bana.

       Göz kırpınca koluna yumruk attım. Hala bana yanaşıyordu. Pis yoda. Etkilenirim yapmasın.

Hakuna= Neredeyiz biz? Siz nasıl buldunuz beni? Ben neden her uyuduğumda başka yerde ve hep erkekler ile uyanıyorum?
Baekhyun= Hamile kalmana şaşmamalı. Öhö pardon yani bilmem ki. Uykun ağır senin nereye taşısak gidersin.
Chanyeol= Simon'a sorduk. Baya bir zor öğrendik. Şirkette bi odadasın korkma. Simon taşımış seni buraya. Bir uyumuşsun stüdyoda. Ahhahah neler anlattı ama nasıl kızıyor.
Hakuna=Dur tahmin edeyim.
1-Ne yaptı sanki hemen uyudu?
2- Yanında atom bombası patlat yine uyanmaz pis uykucu.
3-Anca yatmayı bilir. İki şarkı söyledi aman bir yeri kırıldı.
4- Bi de uyanmaz  kendini bize taşıttırır hanımefendi.
5-Benim canım yok, ben makineyim zaten. Azra melek ona itaat edelim.
.
.
.
Baekhyun=Ohaaa. Neredeyse aynı cümleler.
Chanyeol= Lakin bana sonra Jay Park anlattı. Seni kucağına alıp alnını öpmüş. İyi ki yanında olduğunu ve seni hep koruyacağını,nerede uyursan uyu seni hep kucaklayıp yerine yatıracağını söylemiş. Sana her zaman yorgan olurmuş.
Hakuna= Ben bu çocuğu iki ekmek dilimi arasına salam ve sosis koyarak yerim. O da iyi ki var. Canım dozerim.
 
     Ayaklarımı koltuktan sarkıtıp göbüşümü sevdim. Burada yanlış giden bir şey vardı. Etrafı kokladım. Daha sonra elimin olduğu yere bakıp çığlık attım.

Chanyeol= Ne oldu?
Hakuna=Ben bunu giymedim kiii. Kim giydirdi bunu? İmdaat sapık varrrr.
Baekhyun= Ne?

     Birden ayağa kalktım. Bir üstüm değil altımda da başka bir şey vardı. Erkek giysileri giymiştim. Hayır giymemişim, GİYDİRİLMİŞİM!

Hızla odadan çıkıp etrafa bakındım.

Hakuna=Siiimonnnnn. Çık ortaya. İnsan bir sorar pis sapık. Ayıp ayıp çocuklu birine ya. Özelimiz de kalmadı.
Chanyeol= Sakin ol. Hem neden Simon'dan utanıyorsun. Abin sayılır. İyilik için yapmış zaten.

      Yan bakıp yürümeye başladım. Stüdyo odasına girince göz altları morarmaya başlayan  Simon görünce sinirim iki saniye gitmişti.

Simon Dominic= Günaydın tatlım. İyi uyudun mu?
Hakuna= E-evet. Uyudum. Sen uyumadın mı?
Simon Dominic=Uyku tutmadı bende işe yarayıp şarkını bitirmek istedim. Prodüktörlüğe adımın konmasını isterim.

     Elinde ki kahveyi kafasına dikip bana baktı.

Simon Dominic= Ne oldu?
Hakuna= Neden uyumadın? Uyuman gerekirdi. En yoktan beni uyandırman lazımdı. Yanında olmalıydım.
Simon Dominic= Benim için zevkti. Hem sen neden ayakkabısız geldin? Yerler soğuk hastalık kaparsın. Giy şu ayakkabılarımı ben alıp geliyorum.

    Kendi ayakkabısını giydirip odadan çıkınca dolan gözlerimi geri ittim. Simon ile çok aşırı fazla kavga bile etsek aslında çok iyiydik. Simon'a boşuna abim demiyorum.

     Ayakkabılarım ve ardından  Baek ve Yeol ile geri girmişti.

Simon Dominic= Arkadaşlarını niye almadın? Onlar senin için geldi. Kibar olmalısın.

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin