Tatlı tatlı söyle bana hangisi daha kıymetli...

81 8 34
                                    

Hoca= Danslarını biraz daha güçlü yap. Teknikler doğru ama biraz tiyatro kat.
Hakuna= Pekala. Çok yeteneğim olmasa da yapacağım.
     Elimden geldiği kadar iyi yapmaya çalıştım. 5 denemeden sonra kabul gördü.
Hoca= Biraz JHope ve Jimin'den yardım al.
Hakuna= Alırım. Ben gidebilir miyim artık? Öğle yemeği yemem gerek.
Hoca= Pekala. Çık bakalım. Haftaya iyi dans etmen gerek. Klip için iyi olman gerek ki izlensin.
Hakuna= Anlaşıldı kaptan. İlk maaş ile sana bir spor kıyafeti alacağım. Böyle açık olsun herkes sana baksın.
Hoca= Deli. Git başımdan.
     Kahkaha atarak odadan çıktım. Saat çoktan 17.40 olmuştu. Ne öğlen yemeği akşam yemeği saati geliyordu...
   Otobüse atlayıp hemen Simon'un evine gittim. Eve geldiğimde kimse yoktu. Hemen hazır birşeyler yaptım. Yorgunluk ile hiç uğraşmak istemedim.
   Ramyeonu alıp salona gittim. Koltuğa yayılıp televizyon açtım. Karşıma EXO çıktı. Aklıma Chanyeol geldi. Bir ara yanına gitmem gerekirdi.
    En sevdiğim şarkılarından çıktı.

Telefonumu elime alıp Chanyeol'a mesaj attım.
HakunaMutata- Hey Yeollie. Eve gelir misin? Kimse yok canım sıkıldı ayrıca çok özledim.
      Telefonu sehpaya atıp kirli tabağı mutfağa geri götürdüm. Geri dönerken telefonum çalıyordu.
Hakuna= Efendim?
Chanyeol= Hangi ev?
Hakuna= Simon'un. Hangi ev olabilir başka?
Chanyeol= Bilmem. SM'e geri döndün sandım. Ne zaman geleceksin buraya?
Hakuna= Geleceğim. Bekle beni kaçıp geleceğim. Ama şimdi gelebilir misin buraya?
Chanyeol= Bir işim var. Bitmek üzere mola verdik. Bitsin gelirim.
Hakuna= Burada kal istersen.
Chanyeol=Yer var mı?
Hakuna= Benim odam ne güne duruyor? Biz senin ile aynı yemeğimizi bile paylaştık. Tabii ki yanımda yatacaksın.
Chanyeol= Simon bizi öldürür.
Hakuna= Ona ne? Dün de Jungkook ve Taehyung yattı.
Chanyeol= Ne? İkisi de mi?
Hakuna= Mecburen. Neyse. Hadi sen işini hallet ve gel. Canım sıkıldı tek başıma evde. Hadi kapatıyorum. Tatlı yapayım bize.
Chanyeol= Yap ama şekerli olmasın fazla. Kilo almamam lazım.
Hakuna= Benim de. Bana ne ya. Hadi kapat.
     Telefonu kapatıp mutfağa girdim. Müzik açtım. Bu G-Soul ile evlenmem gerek. Bu ses beni hep büyülüyor.

Son ses açıp dinledim. Bir yandan şarkıya eşlik ettim,diğer yandan ise supangle yaptım.
   Supangle kıvamı aldıktan sonra kaselere doldurup buzdolabına koydum. Üstlerine hindistan cevizi döküp kapağı kapattım.
   Telefonum çaldığında mutfağı toplamayı bırakıp telefonu açtım.
Hakuna= Efendim?
Taehyung= Neredesin? Dışarıda isen alalım mı seni?
Hakuna= Hayır. Evdeyim ben. Siz ne zaman geleceksiniz?
Taehyung=Yarım saat sanırım. Ben ve Jungkook geliyoruz. Jimin sonradan gelip beni alacak.
Hakuna= Pekala.
      Kapı çalınca gidip açtım.
Taehyung= Kim?
Hakuna= Chanyeol.
Taehyung= Chanyeol mu?
Jungkook= Ne alaka?
Hakuna= Jungkook'a söyle tabii ki çok alaka. Saçma konuşmasın. Hadi kapatıyorum. Gelince konuşalım.
     Telefonu kapatıp Chanyeol'a yöneldim.
Hakuna=Hoşgeldin. Hadi gel salona geçelim. Bak bu kanal sürekli sizi veriyor.
Chanyeol= Tabii. İyi şarkılarımız var da ondan. Burası güzel kokuyor. Ne yaptın?
Hakuna= Supangle. Bekle biraz mutfak biraz dağıldı. Hemen bulaşıkları halletmem lazım yoksa Simon öldürür beni.
Chanyeol= Yardım edeyim bekle.
     Birlikte kirli tabakları,tencereleri yıkadık. Ben ona köpüklü ellerim ile dokundum. Daha sonra kovalamaca oynadık. O beni ben onu köpükler ile korkuttuk.
Hakuna= Neredesin korkak? Bir köpük alt tarafı.
Chanyeol= Böö.
   Arkamdan yakalayıp yere attı. Köpükleri suratıma sürdü. Ben de onu itip düşürdüm. Köpükleri suratına sürdüm. Ayağa kalktığımda kapı açılıp içeriye Jungkook ve Taehyung girdi.
Taehyung= Burada savaş mı oldu?
Hakuna= Arkadaş kaşındı biraz.
Chanyeol= Ben mi? Sen başladın. Ben uslu uslu tabakları temizliyordum. Birden elindeki köpükleri suratıma sürdün.
Hakuna= Bir kere sürdükten sonra beni çekip musluğun altına soktun. Buna ne demeli?
Chanyeol= Gözüne köpük kaçtı. Ben de etkilenmeden önlem aldım.
Hakuna= Peki sonra ki?
Chanyeol= Çok komik duruyordu. Bir daha yapmak istedim. Bıyık çizmeye çalışırken elimi ısırdın.
Hakuna=Deterjan tadı hala ağzımda.
Jungkook= Tamam kesin. Toplayın burayı. Simon görmesin.
      Chanyeol ile yerleri sildik. Daha sonra hep beraber salona geçtik.
Taehyung= Demek köpük savaşı.
Jungkook= Eee. Biz de yastık savaşı yapıyoruz. Ne var bunda?
Taehyung= Söyledim sadece.
Hakuna= Ben Chanyeol gelecek diye tatlı yaptım. Durun getireyim.
Jungkook= Biz gelsek birşey yapmaz.
Hakuna= Hakkımı yeme. Geçen yaptığım neydi?
Jungkook= O affedilmek için yaptığın şey.
Hakuna= Tamam da sizi de düşündüm fazla fazla yaptım. Gerçekten hakkımı yiyorsun. Neyse. Oturun siz ben getireyim.
    Tatlıları tepsiye koyup salona götürdüm.
Hakuna= Hadi yiyelim. Bak bu kanal çoğunluk ile EXO veriyor.
Chanyeol= Kanal farkı. Bazı kanallar öyle.
Taehyung= Bu şarkıda rap kısmını çok seviyorum.
Hakuna= Değil mi? Chanyeol'a bazen yetişiyorum.
Chanyeol= Vay. Bir ara senin ile rap çalışalım.
Jungkook= Suga'ya ne oldu?
Hakuna= Onun ile de yapacağım. Onun ile çok planım var. Bu arada BTS sizin ile çalışmam gerek. Hepiniz değil de Jimin ve JHope ile. Jimin ne zaman gelecek?
Taehyung= Bilmem. Yarım saate gelir. Elif nerede?
Hakuna= Okuldan anca gelecek galiba. Simon onu öldürecek bu sefer. Bekle aramam lazım.
Dııt dııt...
Hakuna= Neredesin?
Elif= Kapıya yaklaştım. Kapat giriyorum.
   Direk salona girdi.
Hakuna= Neredesin sen? Simon yok çok şükür. Bu sefer seni gebertirdi.
Elif= Zaten kızdı. Okuldan sonra biraz arkadaşlar ile takıldım. Saate bakmadım. Simon 15 kere aramış.
Hakuna=Bittin sen. Bugün Jimin'ler ile kal. Ben onu hallederim yarına siniri kalmaz. Koş topla eşyalarını.
Elif= Seviyorum seni Azra. Hemen geliyorum.
Taehyung= Jimin kapı önünde.
    5 dakika sonra Elif unni Jimin'ler ile arabaya binip gittiler.
Jungkook= Simon'u nasıl halledeceksin?
Hakuna= Bana bırak sen.
Chanyeol= İhale üstüne kalacak bak.
Hakuna= Elif unnim için ölürüm ben. Bu arada siz yemek yediniz mi?
Jungkook= Ben yemedim.
Chanyeol= Yedim.
Hakuna= Pekala. Jungkook bekle sana ramyeon yapayım.
Chanyeol= Bak Jungkook. Senin için de birşeyler yapıyor.
Jungkook= Ne alaka?
Chanyeol= Hani sen hep diyorsun ya Azra hep Chanyeol'a iyi,onun ile yatıyor, ona tatlı yapıyor falan. Senin için de yapıyor ama sen görmüyorsun.
Jungkook= Görüyorum.
Chanyeol= Belli.
Hakuna= Yanına birşey ister misin?
Jungkook= İstemem. Ya da isterim. Bana portakal suyu sık.
    Chanyeol,Jungkook'a öldürücü bakış atar.
Chanyeol= Amacın ne?
Jungkook= Kime daha çok değer veriyor bunu deniyorum. Ben kazanırım bu maçı.
Chanyeol= Görürüz.

Bir Stajyerin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin