2015 Haziran
Eylül gelin odasında hazırlanırken ona en çok yardımcı olanlar yine en yakın arkadaşları Cemre ile Songül'dü. Songül saçını düzeltirken, Cemre de duvağını yerleştirmeye çalışıyordu...Songül : var ya çok güzel oldun kızım... hayatımda gördüğüm en güzel gelinsin sen
Eylül: sahiden mi?
Cemre : hem de nasıl... çok güzel görünüyorsun
Eylül aynada kendine baktı.. her şey istediği gibiydi ama kalbi güm güm atıyordu, fazla heyecanlıydı. Oturma ihtiyacı duyup hemen en yakın sandalyeye dayandı..
Eylül: kızlar ben sizi çok seviyorum... sizden nasıl ayrılıcam hiç bilmiyorum
Songül : neden ayrılıyorsun ki? Duyan da farklı şehre taşınıyor sanır. Hem bizim bir yere gittiğimiz yok, şu cicim aylarınız bir geçsin, biz her dakika evindeyiz, dimi Cemre?
Cemre : evet, aynen öyle.. Ali bizi kovana kadar sendeyiz.
Songül : nasıl kovuyormuş canım? Hiçbir şey yapamaz. Eylül'le evlenirken bizim de sürekli onlarda olacağımızı göze almıştır herhalde... bunca zaman onu bizden çaldığı yetmedi üstüne bir de bizi kovacak mı?
Cemre : e hakkı.. sonuçta kendi evi, o da karısıyla vakit geçirmek ister...
Songül : hiç de bile.. o da gitsin o suratsız Güneyle takılsın.
Eylül: ay olmaz olmaz, deme öyle..
Cemre : neden?
Eylül : yani o kadar sık takılmasın, sonuçta en yakın arkadaşlarından ikisi de bekar, sürekli o bar senin bu bar benim... olmaz öyle
Cemre: ay nasıl da korktu... tamam tamam sakin ol. Hem Ali öyle biri değil bilmiyor musun? Seninle ilk tanıştığından beri gözü senden başkasını görmedi, sen de biliyorsun.
Eylül: evet ama...
Songül : yok bir de görseydi! Gözlerini oyardım onun gözlerini!
Eylül : neyse... zaten düğün günümde bunu düşünmeyeceğim
Cemre : e yani... bir zahmet... tadını çıkar
Damat odasında da son hazırlıklar tamamlanmak üzereydi...
Güney : ah be! Sen de aramızdan ayrılıyorsun. Oğlum ne gerek vardı bu kadar erken evlenmeye?
Ali : ne ayrılması?
Güney : evleniyorsun ya... biz bekarların arasından ayrılıyorsun artık...
Ali : iyi de beklemeye gerek yok be abi, Eylül birlikte olmak istediğim kadın. Neden bekleyeyim ki?
Serkan: tabii kendi bulamadı birini, ondan konuşuyor, bakma sen ona...
Güney : sen sanki buldun gerizekalı...
Serkan : tamam ben de bulmadım ama senin gibi etrafta sürekli karı kız da aramıyorum. Sen bakma ona Ali, sen şanslı adamsın, tabii ki evleneceksin, yani çok bile bekledin bana sorarsan...
Ali endişelenmişti, Serkan her zaman mantıklı konuşurdu bu yüzden bu zamana kadar onun düşüncelerine hep fazlaca güvenirdi.
Ali : çok mu bekledim? Yanlış mı yaptım yani? Neden?
Serkan: dur dur, sakin ol. Öyle değil be abicim... ne biliyim işte, güzel bir kız buldun, sen aşık o sana aşık, üç yıl sevgililik bir yıl nişanlılık... ben senin yerinde olsam üç yıldan önce hemen nikahı basmıştım.
Ali : hee öyle desene... ben de korktum. Şartlar öyle gerektirdi, böyle oldu be Serkan. Hem sen zaten hala nasıl birini bulamadın anlamıyorum... Aslında çevrene baksan ne güzel kızlar var, belki benden bile önce evlenirdin ama...
Serkan : bakıyorum zaten...
Ali : iyi, güzel, bakıyorsun da görmüyorsun galiba... ne biliyim mesela Cemre var, yani tam senlik aslında
Serkan : aman yapma Ali..Songül desen neyse bir derece derim ama o...
Güney : Songül mü iyi? Erkek gibi o kız. Valla ben konuşmaya bile korkuyorum
Serkan : sen de konuşmayı bilmiyorsun be abi. Kıza direkt yürümeye çalışırsan olmaz tabii... öyle her kız gelmez buna
Güney : Allah Allah... duyan da her gün kız tavlar sanar.
Serkan : yok, o iş sende abi... bana göre değil. Zaten o konuda senin eline kimse su dökemez
Güney gülerek cevap verdi... kendini beğenmiş bir ifade vardı suratında...
Güney : hepsi elektrik meselesi... şu tipe bak, ben bir şey söylemeden kızlar düşüyor zaten
Ali : ama Songül senden pek elektrik alamadı sanırım..
Güney : onun kız olduğundan şüpheliyim. İçi erkek onun, başka açıklaması yok. Ya da belki de lezbiyendir, olamaz mı?
Ali ve Serkan kahkahalarla gülmeye başladı...
Serkan: ne yani? Senden hoşlanmıyorsa tek seçenek lezbiyen olması mı? Çok mütevazısın Güney...
Güney : tabii ki.. başka ihtimal yok oğlum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet
ChickLitKarısıyla çok mutlu olan bir adam en yakın arkadaşına eşini ve çocuğunu emanet eder ve sonradan olanlar ile her şey değişir...