Cemre, Serkan'ın ona baktığını görünce şaşırdı, Serkan onunla hiç ilgilenmemiş, suratına bile bakmamıştı bu zamana kadar. Oysa çok yakışıklı bir adamdı... keşke benimle ilgilense diye geçirdi içinden...
Yine de Serkan'ın ona o şekilde bakmayacağını biliyordu, bu yüzden şimdi neden baktığını anlayamamıştı. Yoksa... yoksa yemeği yerken üstüne mi dökmüştü? Ama hayır, o elbiseyi daha yeni almıştı!
Cemre : ne oldu? Hayır ya olamaz, yoksa elbiseme bir şey mi döküldü?
Serkan: anlamadım?
Cemre : dökülmemiş mi? Yani bakıp duruyorsun da... elbisemde bir şey mi var, merak ettim
Eylül ve Ali gülerek birbirine bakarken Serkan da kendini toparlamıştı. İstediği kesinlikle Cemre gibi biri değildi...
Serkan: şey hayır hiçbir şey yok. Kusura bakma, dalmışım öyle
Cemre : yok sorun değil... hiç sorun değil.
Cemre, bundan memnun olmuş gibi sırıtarak yemeğine geri döndü. Arada sırada Serkan'a baktı ama Serkan bir daha ona hiç bakmamıştı. Cemre yine de moralini bozmadı... ne olacağı hiç belli olmazdı. Bu yeni yıl, onların yeni yılı olabilirdi...
Güney : size yılın son bombasını patlatayım o zaman... ben biriyle tanıştım ve bu sefer oldu galiba
Ali : şaka yapıyorsun!
Serkan : klasik Güney... şaşırdık mı? Hayır.
Güney : yok be oğlum, bu sefer farklı.
Ali : ne zaman tanıştınız?
Güney: bugün. Aslında iki saat önce
Songül : ulan senden de adam olacak ha?!
Güney: ne o Songül? Yoksa aşk adamı olacağıma inanmıyor musun?
Songül : olmayacağını biliyorum! Hayatın boyunca böyle tek günlük ilişkiler yaşayıp sonra da yalnız öleceksin
Serkan güldü...
Eylül: Songül, deme öyle, ayıp
Serkan: haklı ama... bu kafayla giderse öyle olacak. Kendini toplaması, hayatına bir çeki düzen vermesi lazım.
Güney : bu sefer farklı diyorum oğlum. Ne zaman böyle bir şey söyledim, bir düşünsene
Cemre : iki saat önce tanıştığın insanla nasıl olacak ki? Hem nerde tanıştınız?
Güney: benzinlikte...
Eylül gülmemek için kendini zor tuttu ama şu an ev sahibiydi, bir saygısızlık yapmak istemezdi.
Serkan : ee adı ne ? Ve ne zaman buluşuyorsunuz?
Güney : buluşmuyoruz. Adını da bilmiyorum
Eylül: nasıl yani? Sen daha kızla tanışmadın mı?
Güney : tanıştım ama adını söylemedi... ama bizim şirkette çalışıyor, şirket arabası kullanıyor ondan farkettim. Yani bulucam...
Songül : oo, Güney bu işi oyuna çevirmiş, boşversenize...
Güney : ne demek o?
Songül : kız senle ilgilenmemiş, dolayısıyla sen de kedinin fareyle oynadığı gibi kızın peşinden koşacaksın. Kız sana baktığı an, hemen başkasına koşacaksın...
Güney : seninle çok oynadılar galiba, çok iyi biliyorsun bunları
Songül : bunu yapabilecek insan daha doğmadı... Hem ben öyle bir salağı çevremde barındırır mıyım sanıyorsun? Bu onun hayatının hatası olurdu
Güney suratını asarken Serkan kahkahasını saklamak isterken boğulmuş, öksürerek bunu geçiştirmişti...
Cemre : aynı zamanda son hatası...
Cemre kıkırdarken Serkan yeniden ona baktı. Hiç ama hiçbir his yoktu. Üzgün bir şekilde kafasını çevirdi, oysa o da birini sevmek isterdi, hele ki bu kişinin Cemre olması çevresindeki herkesi sevindirirdi ama yapamadı...
Cemre ise Serkan'ın bütün bakışlarını yakalıyor ve bunları bambaşka bir şeye yoruyordu...
Ali, Güney'e döndü...
Ali : o zaman biz de bir haber verelim... seninki kadar bomba bir haber mi bilmiyorum ama...
Eylül: evet şey... bunu ilk size söylüyoruz, bizimkilere yarın söyleyeceğiz...
Cemre : çok merak ettim. Ne oldu?
Eylül: biz... bebek bekliyoruz!
Herkes şok içinde birbirine bakıyordu. İlk tepki veren Songül olmuştu, sandalyesinden kalkıp Eylül'e sarıldı ve defalarca öptü...
Songül : demek teyze oluyorum! Ah bana daha önce neden söylemezsin ki!
Eylül: biraz tehlikeli bir hamilelikti, o yüzden hemen söyleyemedik. Ama tehlike geçti ve yılbaşını bekledik.
Herkes onları tebrik etmiş, Güney Eylül'e sarılıp kaldırarak onu hafifçe döndürdü...
Güney : Ali, oğlum tam aile adamı oldun ha!
Ali güldü...
Güney : e, ben de amca oluyorum o zaman. Ama o çocuk bana amca derse fena olur. Abiden başka bir şey diyemez. O da en fazla..
Serkan: amca ha! Çok tebrik ederim...
Serkan ikisine içten bir şekilde sarıldı... En yakın arkadaşı bir bir tüm hayallerini gerçekleştiriyordu. Eğer bebek kız olursa, Ali'nin en büyük hayali gerçek olacaktı çünkü Serkan onun askerdeyken bir kız babası olmak istediğini söylediğini çok net hatırlıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emanet
ChickLitKarısıyla çok mutlu olan bir adam en yakın arkadaşına eşini ve çocuğunu emanet eder ve sonradan olanlar ile her şey değişir...