Deel 77

1.4K 35 4
                                    

'Yesss' roep ik blij tegen Reede als meneer Wats het lokaal verlaat.

'Ja ben je eindelijk opgelucht?' lacht Reede naar me.

'hmmmh' zeg ik blij als ik naar hem toe loop om hem een knuffel te geven.

Voordat ik hem kan knuffelen pakt hij mijn benen vast tilt hij me op. Hij houd zijn handen op mijn kont en ik sla automatisch mijn armen om hem heen. Dan zoent hij me. Ik zoen hem gelijk terug en laat mijn mond een stukje open zodat zijn tong bij me naar binnen komt.

'Mag ik je nu eindelijk mee naar huis nemen schatje' vraagt hij als hij eventjes stopt met me te zoenen.

'Graag' fluister ik in zijn oor.

'Hmh, eindelijk' fluistert hij terug.

Dan drukt hij zijn lippen weer op de mijne. Hij loopt met mij in zijn armen door het klaslokaal tot ik met mijn rug tegen de muur aan kom.

'Ik heb één klein probleempje' zegt hij dan tegen me.

'Wat dan?' vraag ik hem terwijl we blijven zoenen.

'Ik kan niet van je afblijven maar ik kan je moeilijk zo door de school dragen' zegt hij buiten adem.

Dan zet hij me voorzichtig neer. Ik blijf hem aankijken. Hij is zo fucking knap. Het is gewoon niet eerlijk meer. Hij kan er voor zorgen dat ik alles doe wat hij zegt. Fuck. Ik wil hem zo graag.

'Als je me zo blijft aankijken dan neem ik je hier lieverd' zegt hij. 'volgens mij ben je al helemaal nat, of niet?' vraagt hij

Ik knik zachtjes zonder iets te zeggen.

'Fuck' zegt hij dan terwijl hij op zijn lip bijt.

'Kom, jij gaat nu mee naar huis' zegt hij terwijl hij mijn hand pakt en me mee trekt uit het lokaal.

Al snel zijn we bij zijn auto. Hij doet de deur voor me open zodat ik in kan stappen. Als hij ook in de auto zit kijkt hij me even aan. Hij leunt over het midden heen om me nog te kunnen zoenen. Ik leg mijn hand op zijn been. Ik heb geen controle meer. Ik wil hem aanraken, overal maar vooral...daar.

'Hmh, Jess...Ik moet nog naar huis kunnen rijden'

'Sorry, ik kan me niet zo goed inhouden' zeg ik als ik mijn hand op zijn stijve leg.

'Fuck schatje' kreunt hij in de auto.

Ik knijp er zachtjes in en zijn ogen schreeuwen verlangen uit.

'Hoe moet ik nou naar huis rijden Jess. Wat doe je ineens allemaal'

'Ik wil niet meer wachten' zeg ik.

'Schat, ik ga je niet hier in mijn auto nemen. In ieder geval niet voor de eerste keer.'

Zachtjes duwt hij mijn hand weg. Hij legt hem van zijn been naar mijn eigen. Dan laat hij zijn hand op mijn been omhoog gaan.

'Ben je al klaar voor me schatje? Ik zie het al aan je blik, hoe je me aankijkt met die grote ogen van je als ik je zo aanraak.'

'Ahh' kreun ik als hij zijn hand op mij legt en zachtjes wrijft waardoor er een opbouwend gevoel begint op te komen.

'Reede...' zeg ik dan.

'Ja schatje' zegt hij als hij me aankijkt.

'Het doet weer pijn...daar...' zeg ik eerlijk tegen hem.

'Hmmh' zegt hij terwijl hij zijn andere hand zo om het stuur klemt dat zijn knokkels wit worden.

'Je hebt mijn lul nodig' zegt Reede.

'Ik ga je mee nemen naar huis en daar zal ik je geven wat je nodig hebt' zegt hij daarna.

Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen.

Reede start de auto en al snel zijn we onderweg naar huis.

Als we de oprit oprijden staan er helemaal geen auto's.

'Denk je dat er niemand thuis is?' vraag ik aan hem.

'Daar zullen we zo achter komen' zegt hij als hij zijn deur open doet om uit te stappen.

Ik doe hetzelfde. Ik loop gelijk achter hem aan als hij naar de voordeur loopt. Hij pakt zo snel mogelijk zijn sleutels om de deur open te krijgen.

'Hallo? Iemand thuis???' roept Reede zo hard dat je het waarschijnlijk zelfs buiten in de tuin kan horen.

'Volgens mij is er niemand' lacht hij dan naar mij.

Daar moet ik om lachen.

In één snelle beweging tilt hij me op, net als in het klaslokaal. Hij heeft zijn handen onder mijn kont en hij drukt me tegen de muur aan en dan zoent hij me. Hij zoent me nog dwingender dan op school. Ik wil me helemaal aan hem overgeven. Onze schooltassen liggen op de grond maar dat maakt Reede niks uit.

'Naar boven jij' zegt hij als hij me neer zet en vervolgens op mijn kont slaat.

Ik slaak een gilletje en loop zo snel als ik kan de trap op. Reede loopt even snel achter me aan. Bovenaan de eerste trap duwt hij me weer tegen de muur aan.

'Je maakt me zo geil' zegt hij in mijn oor. 'Met je perfecte kont' zegt hij als hij in mijn kont knijpt.

'En je geweldige tieten' zegt hij als hij zijn handen van mijn kont naar mijn borsten laat gaan en ze zachtjes begint te kneden.

'De eerste keer toen ik je in die kantine zag werd ik al hard van jou in dat rode jurkje, weet je dat'

Ik slik, hoorbaar. Het valt hem natuurlijk ook op. Hij kijkt me aan met een zelfvoldane grijns.

Ik kan er niet tegen dat hij me zo verlegen kan maken. Dus dit keer zoen ik hem. Ik merk dat het hem verrast. Zonder dat het hem helemaal opvalt draai ik zodat hij nu tegen de muur staat. Ik pak zijn hand vast en leg die op mijn borst waardoor hij daar gelijk mee begint te spelen. Hij bijt zachtjes op mijn lip. Ik leg mijn hand op zijn stijve, net als in de auto.

'Hmh, heb je zo veel zin schatje?' fluistert hij.

'Ja' zeg ik tegen hem. Dan tilt hij me weer op, net als beneden. Hij zoent me en terwijl hij dat doet loopt hij naar de deur die leidt naar de andere trap.

Dan stopt hij even met zoenen en draagt hij me voorzichtig naar boven.

Ik ben zo opgewonden dat ik het pijnlijk voel kloppen daar beneden. Voor ik Reede had leren kennen had ik dit nog nooit gevoeld. Ik heb nog nooit zo naar iemand verlangd als naar Reede.

'Eindelijk weer thuis' zegt Reede als hij me de kamer in draagt.

Als hij me neerzet doet hij de deur achter ons dicht.

Ik kijk naar zijn bed. Er liggen geen zwarte lakens meer. Hij heeft zijn bed verschoont. Er liggen nu donkere bordeauxrode lakens. Ze lijken wel van satijn.

'Je hebt je bed verschoont' zeg ik tegen hem.

'Ja' zegt hij. 'Ik wil dat het alleen maar naar jou ruikt. Ik vond het een vies idee dat zij daarop had gelegen'

Het is pijnlijk om daar weer aan herinnerd te worden. Als ik ergens nu niet aan wil denken dat is het Reede met Dina.

'Hé' zegt Reede als hij mijn blik ziet.

'Alleen jij' zegt hij tegen mij.

Ik kijk hem niet aan. Daardoor pakt hij mijn kin vast zodat ik hem aan moet kijken. 'Jij bent de enige met wie ik seks heb in deze kamer' zegt hij. 'Alleen jij, niemand anders' 

Dan zoent hij me weer. De manier waarop hij me zoent zorgt ervoor dat ik alles vergeet waar ik me zo juist zorgen over maakte.

Ik geef me over, ik heb geen bescherming nodig tegen Reede. Hij is mijn bescherming. En ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld. 

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu