Het voelt zo fijn om in dit bed te liggen. In Reede zijn armen voel ik me alsof ik thuis ben. Wat er net allemaal gebeurt is, ik kan het nog steeds niet helemaal beseffen. Ik heb het gevoel alsof ik aan het dromen ben. Als dat zo is, dan is het wel een hele fijne droom. Mijn lichaam voelt een beetje moe, maar op een lekkere manier. Ik kan me niet herinneren dat ik me bij een jongen ooit zo op mijn gemak heb gevoeld. Ik weet dat ik hem nog maar een paar dagen ken. Toch voelt het heel anders.
Als mijn telefoon trilt maak ik me los uit Reede zijn armen om te bekijken wie me een berichtje stuurt.
'Hmmh, nee komt terug' zegt Reede
'Ik moet even op mijn telefoon kijken' lach ik.
'Niks daarvan' zegt hij op het moment dat ik probeer uit bed te stappen.
Hij trekt me terug in zijn armen. Hoe kan ik hier nou niet aan toegeven?
'Blijf jij maar hier' fluistert hij in mijn oor als hij me nog dichter tegen hem aantrekt.
Weer hoor ik mijn telefoon trillen.
'Kut, ik word gebeld' zeg ik.
Reede kijkt me aan en drukt dan zijn lippen op de mijne. Gelijk doet het geluid van mijn telefoon er niet meer toe. Ik ga op in onze kus en ik wil alles wat we net hebben gedaan, nog een keer doen.
Dan gaat Reede zijn telefoon af. Hij wordt ook gebeld. Zijn telefoon ligt op het nachtkastje.
'Neem even op want volgens mij is er iemand die ons moet spreken ofzo' zeg ik tegen hem.
'Vooruit dan maar' zegt hij.
'Wat?' neemt hij op.
'Heey man, Denise probeerde Jess al te bellen maar we kregen haar niet te pakken' hoor ik Callum zeggen.
'Ja, ze is hier met mij, ze luistert mee' zegt hij als hij zijn telefoon op luidspreker zet.
'We wilde eigenlijk alleen maar laten weten dat we vanavond eten wilde bestellen en een film gaan kijken, doen jullie mee?'
'Oh ja, gezellig!' antwoord ik.
'Kennelijk doen we mee' zegt Reede niet al te enthousiast.
Ik moet om hem lachen.
'We zijn over een kwartier thuis, dus zorg alsjeblieft dat jullie kleren aan hebben' zegt Callum.
Oh mijn god. Ik voel mijn hoofd rood worden. Hoezo weten ze gelijk dat we iets gedaan hebben?
'Ja, als ik jou was zou ik de bank beneden niet meer aanraken, of de keukentafel' zegt Reede tegen hem.
'Reedeeee!!' roep ik en ik stomp hem op zijn arm.
'Auw, jezus' zegt hij lachend.
'Daar is niks van waar!!!' roep ik door de telefoon.
'Natuuuuuuurlijk....' antwoord Callum.
'Geef je Reede een stomp?' hoor ik Denise door de telefoon roepen. 'Anders doe ik het straks wel voor je'
'Ja doe dat maar' roep ik terug.
Dan lachen we allemaal.
'Nou, we zien jullie zo wel' zegt Callum.
'Ja, is goed man, tot straks' zegt Reede voordat hij ophangt.
Ik kijk Reede boos aan.
'Wat?' vraagt hij terwijl hij doet alsof zijn neus bloed. Hij weet echt wel wat ik bedoel.
'Je kan dat soort dingen echt niet zeggen!'
'Ohnee?' vraagt hij.
'Nee, ik schaam me dood. Plus, het is niet eens waar' zeg ik.
'Hmmh, dan weten ze het nu alvast want binnenkort zal dat wel waarheid worden' zegt hij als hij naar me knipoogt.
'Echt niet' zeg ik vol overtuiging van mezelf.
'Echt wel' spreekt hij me tegen.
'Dat laat ik no way gebeuren' zeg ik.
'Schat, geloof mij. Als je me eenmaal hebt gevoeld dan wil je me overal waar je me krijgen kan. En misschien juist op de plekken waar het niet zou moeten gebeuren.'
Wat?!? Dat is zo niet waar.
'Je doet echt alsof ik een maagd ben die nooit seks heeft gehad. Of een hormonale puber die seks voor het eerst ontdekt en zich niet mee in kan houden'
'Ik weet dat je geen maagd bent, maar heb je ooit seks gehad zonder dat je onderop lag op een bed?' vraagt hij me.
Waarom stelt hij zulke persoonlijke antwoorden.
'Heb je het ooit echt lekker gevonden? Maar dan ook écht heel erg lekker'
Ik rol met mijn ogen maar schud dan nee naar hem. Want als ik eerlijk ben is dat wel de waarheid.
'Ik kan er voor zorgen dat je het leuk gaat vinden, dat je niks anders meer wilt en dat je nergens anders aan kan denken dan aan seks als je naar mij kijkt' zegt hij terwijl hij zijn hand weer tussen mijn benen legt.
'Ik kan je orgasmes geven die ervoor zorgen dat je alles om je heen vergeet' fluistert hij dichtbij mijn oor.
Dat had hij al gedaan. Elke keer als hij me aanraakt vergeet ik alles om me heen.
'Hmmh, Ohja? Schat je jezelf niet een beetje te hoog in' plaag ik hem.
'Oh nee hoor, zeker niet. Schat, zodra jij me toelaat zal ik je dingen laten voelen waarvan je niet wist dat je er al heel je leven naar verlangd.'
Ik voel het verlangen opbouwen in mijn buik als hij me weer begint aan te raken. De combinatie van zijn aanraking en zijn woorden maken me helemaal gek.
'Wacht' zeg ik als ik hem eventjes probeer tegen te houden. 'Ze zijn over tien minuten al weer thuis'
'Voor mij is dat genoeg tijd' zegt hij als hij me weer naar zich toe probeert te trekken.
'Reeedeee' zeg ik. 'We moeten ons aankleden. Mijn lichaam moet nog bijkomen van daarnet. Mijn benen trillen nog steeds als ik erop probeer te staan' zeg ik.
'Hmmh' zegt hij en hij grijnst naar me. 'En dat komt allemaal door mij' zegt hij trots. 'Ik wil nog zoveel meer met je doen'
Het liefst zou ik willen dat ze niet elk moment thuis konden komen. Dat ik gewoon de hele avond nog samen met Reede kon genieten van deze geweldig perfecte dag. Nog nooit had een dag zo perfect gevoeld als vandaag.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...