Deel 33

1.4K 28 0
                                    

Reede haalt de tandenborstel uit de verpakking voor me. 'hier' zegt hij en geeft het aan mij. 'Dankjewel, echt stom dat ik het vergeten ben. Ik koop morgen wel een nieuwe voor je.', zeg ik.

'hmmh, geen sprake van' zegt hij als hij achter me komt staan.

Hij pakt zelf zijn tandenborstel uit een bekertje naast de wasbak. Nadat hij de tandpasta op zijn tandenborstel heeft gedaan geeft hij het aan mij.

'Hoezo niet? Dalijk heb je een nieuwe nodig en dan is die er niet omdat ik hem gebruikt heb. Ik kan er ook gewoon geld voor over maken.'

Ik wil hem gewoon terug betalen. Aan het doosje zie ik ook al dat het niet een goedkope tandenborstel is. Het is er eentje van Oral-B, er staat Pulsar 3D white luxe. Dus dat zal niet maar een euro zijn. Als ik een nieuwe tandenborstel kocht zag ik die van Oral-B wel eens liggen, die zijn echt iets van 6 euro ofzo. Ik bedacht me dan altijd wie koopt dat nou? ....Reede dus.

'Jess, ik heb er nog 5 ofzo liggen, kijk maar in de kast' reageert hij.

Ik geloof hem niet, volgens mij zegt hij het alleen maar zodat ik er niet voor ga betalen. Ik trek het kastje open. Ik kijk en ik zie gelijk meer tandenborstels liggen. Het zijn er zelfs meer dan 5.

'Geloof me, ik kom echt niks tekort. Of in ieder geval geen tandenborstels' zegt hij als hij me weer tegen zich aantrekt en zijn tanden begint te poetsen. Ik begin ook te poetsen. Ik vind het altijd zo vreemd om jezelf aan te kijken in de spiegel terwijl je je tanden poetst maar nu staat Reede achter me met zijn arm om mijn middel heen en kan ik niet stoppen met kijken.

Als het hem opvalt dat ik naar hem kijk trekt hij me nog steviger tegen zich aan.

Het voelt voor mij niet als zomaar een jongen die ik leuk vind. Ik heb wel vaker een jongen leuk of knap gevonden. Dit voelt anders. Ik merk het gewoon zodra hij in dezelfde kamer is als ik. Dan voel ik het op een of andere manier. Ik heb constant de behoefte om dichtbij hem te zijn. Misschien komt het omdat ik hem nog maar net ken. Zolang ken ik hem natuurlijk nog niet. Soms heb ik het gevoel dat je een moment zo intens kan beleven dat het lijkt alsof je samen al veel meer tijd hebt doorgebracht. Klinkt dat raar? Ik vraag het morgen wel aan Denise. Ik wil nu niet te veel nadenken.

Als we allebei klaar zijn en bij het bed staan vraag ik me af aan welke kant hij slaapt.

'Waar wil je liggen?', vraagt hij aan mij.

'Oh, uhhh, maakt mij niet uit. Ga jij maar gewoon liggen waar je altijd ligt' zeg ik. Ineens ben ik een beetje zenuwachtig om bij hem in bed te gaan liggen.

'Als ik alleen ben dan lig ik in het midden dus ik denk niet dat je er dan makkelijk bij kan liggen' lacht hij naar me.

'Dan ga ik wel aan links' zeg ik. Ik moet wel eens opstaan 's nachts omdat ik moet plassen en zo kan ik makkelijk naar de badkamer.

'Moet je je niet eerst aankleden?' vraag ik aan Reede omdat hij nog steeds in zijn handdoek staat.

'Ohja, kut. Helemaal vergeten. Als ik bij jou ben kleed ik me liever uit dan aan.' Hij trekt verder op een laatje open en haalt er een zwarte boxer uit.

'Ogen dicht lieverd' zegt hij. 'Of niet.' zegt hij als hij me aan blijft kijken. Ik kijk terug naar hem. Ik wil niet wegkijken. 'Waarom zeg je dat telkens zo, je bent echt frustrerend, weet je dat!' zeg ik. Op dat moment laat hij z'n handdoek vallen. Fuck. Zo snel als ik kan draai ik me om. Hij begint gelijk weer te lachen. 'Je lijkt net een hert af en toe'

'Ugh' reageer ik.

'Als jij dan het hert bent en de koplampen mijn lul. Toch had je nog best een snel reflex om om te draaien.'

'OMG Reeeedeeeee, je kan dat niet zomaar doen.'

'Vond je het erg dan?'

Fuck nee. Natuurlijk niet. Ik zag niet alles, ik ving alleen een glimps op voordat ik me omdraaide. Maar dat was al genoeg om mijn fantasie op hol te laten slaan.

'Ik..ehm...ik' Kut, natuurlijk kom ik niet uit mijn woorden nu....

'Hè, rustig maar' zegt hij en ik voel zijn handen op mijn armen. Hij wrijft zachtjes over mijn armen waardoor ik overal kippenvel krijg.

'Ben je al...ehm, heb je al wat aan?' Ik durf me nog nog niet om te draaien.

'Nee' reageert hij. 

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu