De douche voelt zo heerlijk aan. Er zijn 2 douchekoppen met allerlei verschillende standen. Ik kies voor de regendouche. Het voelt zo fijn. Als eerst pak ik zijn shampoo. Het ruikt naar munt, heel erg fris. Zijn douchegel daarentegen ruikt heel kruidig. Zodra ik de geur ruik doet het me denken aan Reede. Zo rook hij vanmiddag ook toen hij onder de douche vandaan kwam. Als ik terugdenk aan hoe fijn het voelde om bij hem te liggen voel ik vlinders in mijn buik. Het voelt zo veilig als ik bij hem ben. Veilig maar ook tegelijk spannend. Als ik me bedenk dat ik straks weer bij hem mag gaan liggen begin ik gelijk te glimlachen.
Wanneer ik de kraan uitdraai pak ik gelijk de kleine handdoek en wikkel mijn haar daar in. Met de grote handdoek droog ik me af en sla ik om me heen. Net wanneer ik mezelf bedekt heb wordt de deur opengetrokken. Ik schrik me rot. 'Jezus zeg' zeg ik tegen Reede.
'Aah kut, ik ben net te laat zie ik.', zegt hij terwijl hij me aankijkt.
'Ja, je had ook wat eerder binnen kunnen komen, dan had je het niet gemist' zeg ik uitdagend.
'Pas jij nou maar op voordat ik die handdoek van je lijf af ruk'
Hij kijkt me gevaarlijk aan en ik kan zijn blik niet loslaten. Hij houd me gevangen en ik krijg het warm van de manier hoe hij naar me kijkt.
'Nu je zo in die handdoek voor me staat wordt het wel erg verleidelijk' zegt Reede.
Ik blijf stil. Ik wil dat hij het doet maar ik durf zelf niet de eerste stap te zetten. Ineens maakt hij me zenuwachtig. Ik ben me bewust van elk klein dingetje dat ik doe.
'Ga je maar omkleden, ik heb een shirt op het bed gelegd wat je aan kan doen en je tas staat er naast'
'Oké', is het enige wat ik kan zeggen. Net als ik langs hem heen wil lopen houd hij me tegen. Hij legt zijn arm om m'n middel heen.
'Je weet dat je het me heel erg moeilijk maakt hè. Het liefst zou ik je nu gewoon boven op de wastafel zetten zonder die handdoek. Dan zorg ik dat je wel wakker genoeg bent om mijn naam te schreeuwen'
Oh shit. Mijn lichaam reageert gelijk op zijn woorden. Ik weet niet of het nog aan de alcohol ligt maar ik begin er gelijk nat van te worden. Ik merk dat ik mijn adem begin in te houden. Hoe reageer je op zo iets?
'En dan die grote onschuldige ogen van jou, fuck Jess. Ik probeer me in te houden. Ga je maar snel aankleden ja.'
Hij blijft me aankijken. Dan laat hij me langzaam los. Ik loop langs hem naar het bed toe. Ik kan eindelijk weer ademhalen.
Als ik me heb omgekleed kom ik er achter dat ik mijn tandenborstel ben vergeten. Ik hoor het geluid van de douche aan staan dus ik ga niet gelijk naar binnen in de badkamer, ook al is de deur niet op slot. Als de douche even uit staat klop ik op de deur.
'Ja?' hoor ik Reede roepen.
'Uhh, ik ben mijn tandenborstel vergeten, heb jij er misschien nog 1?'
'Ja hier in het linker kastje, kom maar pakken' zegt Reede.
Ik stap de badkamer binnen. Zodra ik binnen ben zakt mijn mond open. Reede staat met zijn rug naar me toe. Ik zie de waterdruppels nog op zijn rug en armen zitten. Ook zie ik gelijk een tatoeage op zijn rug zitten. Dan zakken mijn ogen verder naar beneden. Fuck.
'Als je klaar bent met staren kun je me misschien een handdoek aan geven. Tenzij je wilt dat ik me omdraai natuurlijk'.
Fuck...fuck..fuck. 'Ehhhhhh... ikkee,,ik kan ook wel even nog buiten wachten.'
Reede begint te lachen. 'Volgens mij vind je het niet heel erg dat ik nog niks aan heb, anders had je je wel sneller omgedraaid schat.' Daar heeft hij een punt maar dat ga ik hem niet vertellen.
'Ik kan me niet herinneren dat je zo weinig te zeggen had. Dus de volgende keer als je gaat ratelen hoef ik alleen maar m'n kleren uit te doen, dat ga ik onthouden schat'
'Reedeeeee' zeg ik.
'Als je je heel even omdraait pak ik wel een handdoek. Of je draait niet om, maar wees gewaarschuwd ik ga nu een handdoek pakken.
Kut, wat moet ik nou? Als ik zie dat hij zich gaat omdraaien doe ik snel mijn handen voor m'n ogen. Als ik zou kijken dan weet ik dat ik de hele avond niet zal slapen.
Ik hoor zijn luide lach als hij naar me kijkt. 'Je kan weer kijken hoor liever, alles is veilig weggestopt'.
Wanneer ik niet snel genoeg mijn handen laat zakken voel ik dat hij dichtbij me is gekomen en mijn handen voor m'n ogen langzaam weg pakt.
Nu zijn haar nog nat is ziet hij er belachelijk knap uit. Hij heeft een zwarte handdoek laag om zijn heupen zitten. Hij zal wel vaak sporten want je ziet duidelijk zijn afgetrainde lichaam. De V vorm die leidt naar het gedeelte wat ik het liefst wil laat mijn hart sneller kloppen. Ik moet echt niet zo naar hem staren. Dat is niet goed voor me, plus, het valt hem altijd gelijk op.
'Je had een tandenborstel nodig toch?', vraagt hij aan me.
'uhm, ja klopt, heb je die?'
'Jazeker' zegt hij terwijl hij nog steeds dichterbij staat.
Ik heb weer een van die nieuwe strings aan die ik als cadeau had gekregen van Denise. Gelukkig zaten er 5 in het pak. Als ik bij Reede in de buurt ben zal ik er veel nodig hebben.
'Je ziet er nog steeds geweldig uit in mijn shirt', zegt hij als hij me van top tot teen in zich op neemt. Voordat ik er op kan reageren tilt hij me op. Hij houd met allebei zijn handen mijn kont vast. Automatisch sla ik gelijk mijn benen om hem heen. Mijn shirt kruipt zo omhoog dat hij duidelijk mijn ondergoed kan zien in de spiegel. Dan zoent hij me gelijk. Dwingend zorgt hij ervoor dat ik mijn mond open doe zodat zijn tong bij me naar binnen kan. Hij zoent zo vol passie, ik word er licht van in mijn hoofd. Zonder dat ik er iets aan kan doen hoor ik mezelf kreunen als hij me nog dwingender zoent. Dan zet hij me neer op de wastafel, net naast de kraan. Hij duwt mijn benen wijd en zakt dan langzaam naar beneden tussen mijn benen in. Ik hou me adem in. Dan hoor ik het kastje onder me open gaan. Hij legt iets naast me neer. Ik kijk snel. 'Hier is die tandenborstel die je wilt, zegt hij nog steeds op zijn knieën. Ik kan niet helder nadenken als hij zo tussen mijn benen in zit. Ik ga door zijn haar heen met mijn hand. Hij geeft kusjes langs mijn onderbeen en gaat steeds meer omhoog. Langzaam gaat hij over op mijn bovenbeen. Elk stukje dat hij dichterbij komt gaan er schokjes door mijn lichaam heen. Dan is hij zo dichtbij dat ik het bijna niet meer kan houden. Hij maakt me helemaal gek. Ik trek zachtjes aan zijn haar. 'Reedeeee' zeg ik zachtjes. 'Zeg me wat je wil schatje. Smeek het voor me'. Hij kijkt naar me op terwijl zijn mond heel dichtbij mijn kruis zit. Ik voel zijn warme adem door het kant van mijn string heen. 'Alsjeblieft Reede', smeek ik hem.
'Wat wil je dan schatje?'
'Kus me' zeg ik, bijna fluisterend
Hij drukt weer zachtjes een kusje aan de binnenkant van mijn been.
'Is dat wat je bedoelde?'
Als antwoord schud ik gelijk mijn hoofd. 'Nee. Daar.' zeg ik en ik wijs naar waar hij voor zit met zijn mond.
'Hierzo?' vraagt hij terwijl hij met zijn lippen het kant van mijn ondergoed al aanraakt.
'Ja' ik knik gelijk.
Dan kust hij zachtjes op mijn ondergoed. De warmte en de druk van zijn mond slaat gelijk naar mijn klit. 'hmh Reede' kreun ik.
Dan kust hij me nog een keer. Dan kijkt hij weer naar me op. 'Morgen krijg je meer schatje. Volgens mij smaak je net zo lekker als dat je eruit ziet. Maar als ik jou proef heb ik geen zelfbeheersing meer dus ik kan beter nu stoppen'
'Nee, je zei toch dat ik thuis alle aandacht zou krijgen die ik wilde', zeg ik tegen hem. Fuck, ik vind het echt kut hoe wanhopig ik klink. Maar hij maakt me wanhopig. Niemand heeft me ooit laten voelen wat hij me laat voelen.
'Ik wil zeker weten dan die alcohol niks te maken heeft met de toestemming die je me nu geeft' zegt hij als hij langzaam weer omhoog komt. 'Morgen, als je nog steeds hetzelfde wilt dan geef ik je alles'. Dan zoent hij me weer. Hij is minder dwingend maar nog net zo verlangend. Ik kan niks anders dan hem terug zoenen. Reede heeft me compleet in zijn macht. Dat kan ik niet meer ontkennen. En ik geniet ervan.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomansaJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...