Deel 79

1.6K 33 0
                                    

Ik probeer mijn ademhaling onder controle te houden. Dan komt Reede boven me liggen.

'Ik zal voorzichtig doen' zegt hij nogmaals om me gerust te stellen. Hij houd zichzelf tegen me aan en het idee dat dit nooit gaat passen gaat nog steeds door mijn hoofd heen.

'Als het pijn doet moet je het zeggen ja, dan stop ik gewoon. Ik wil dat het voor jou even fijn is als voor mij'

Ik knik naar hem. Hij duwt tegen me aan om hem erin te krijgen.

'Je bent in ieder geval nat genoeg' grijnst hij naar me.

Precies op het moment dat hij dat zegt glijd hij een stukje bij me naar binnen.

Ik hoor hem kreunen, het klinkt bijna als een soort grom. 'Ik zal voorzichtig zijn. Zo kan je eerst even wennen' zegt hij waarna hij me zoent.

Dan kijkt hij me weer aan. 'Gaat het?' vraagt hij. Moet ik dat niet aan hem vragen, want hij ziet er juist uit alsof het pijn zou doen.

'Ja, net deed het een beetje zeer maar nu gaat het een stuk beter. Maar waarom zie jij eruit alsof het pijn doet?' lach ik naar hem.

'Nee, het...het is fijn, je bent erg strak dus het is moeilijk om me zo in te houden. Het liefst zou ik nu in één keer helemaal naar binnen gaan maar ik wil voorzichtig doen voor jou' zegt hij.

'Je kan wel wat meer bewegen hoor, het is even wennen. Het doet maar een klein beetje pijn maar als je me kust gaat het weg' zeg ik tegen hem.

Dan zoent hij me weer. Ik doe mijn mond open zodat zijn tong de mijne kan vinden. Dan begint hij een beetje te bewegen. Hij laat zich iets dieper in me komen. Daardoor hap ik naar adem.

Reede kijkt me gelijk bezorgd aan. 'Gaat het?' vraagt hij.

'Ja, sorry. Je... je bent gewoon groot' zeg ik een beetje ongemakkelijk.

'Hmmh, daar ga je vanzelf van houden' zegt hij met een grijns.

van houden...

Ik weet dat hij dat anders bedoelt maar ik denk niet dat dat nog lang gaat duren. Ik val zo hard voor hem.

Hij begint iets sneller te bewegen waardoor ik een opbouwend gevoel krijg wat veel heftiger voelt dan wat ik normaal voel.

'Ahh' kreun ik in zijn oor.

'Fuck' zegt hij 'doet het geen zeer?' vraagt hij.

'Nee. Het... oh mijn god...' is wat ik eruit krijg.

'Ik heet Reede, maar god mag ook wel schatje' zegt hij als hij me aankijkt terwijl hij sneller boven me begint te bewegen.

Ik sla mijn benen om hem heen zodat ik hem nog dieper kan voelen. Fuck dit is lekker.

'Reede' kreun ik op het moment dat hij nog dieper gaat.

'Shit, je wordt echt mijn dood. Ik ben er al bijna, je bent zo strak'

Ik voel dat het opbouwende gevoel bij mij alleen maar meer toeneemt. Elke keer dat hij in me stoot kom ik dichter bij het randje. Hij doet wel nog steeds voorzichtig merk ik. Ik wil niet dat hij zich inhoudt omdat hij bang is om me pijn te doen.

'Je hoeft je niet in te houden' zeg ik

Zijn pupillen worden groot als ik dat zeg. Daarna stoot hij één keer hard in me. Fuck dit haalt me bijna over het randje.

'Fuck Reede' kreun ik. Waardoor hij naar me grijnst.

'Vind je dat lekker schatje?' zegt hij.

'Ja....heel erg'

Als hij nog twee keer zo stoot bereik ik mijn hoogtepunt. En terwijl ik dat doe komt hij ook klaar. Tegelijkertijd. Dat is me nog nooit gebeurt. Ik voel het door heel mijn lichaam. Ik begin er bijna van te trillen zo overweldigend is het.

'Jess...' kreunt Reede terwijl hij klaarkomt, waarna hij me zoent. Mijn lichaam trilt nog na terwijl hij me blijft zoenen. Pas als we allebei bijgekomen zijn gaat hij uit me. Hij legt een knoopje in het condoom en loopt naar de badkamer om het weg te gooien.

Terwijl hij even naar de badkamer loopt staar ik naar het plafond. Dat was echt het heftigste en beste orgasme wat ik ooit heb gehad. Ik ben nog nooit klaargekomen van seks. Ik heb geen idee hoe hem dat gelukt is maar ik zal er niet over klagen. Elke minuut dat ik met Reede doorbreng zorgt ervoor dat mijn gevoel nog sterker wordt voor hem. Op een of andere manier voel ik me heel erg voldaan nu. Ik krijg mijn glimlach ook niet van mijn gezicht af. Het voelt wel een beetje beurs daar beneden. Of...opgerekt...Dit zal ik nooit vergeten.

Het bed voelt zo zacht en even ben ik bang dat ik gelijk in slaap zal vallen. Het heeft me echt heel erg uitgeput, zo heftig was het. Dan komt Reede weer binnen en loopt zonder kleding aan naar mijn kant van het bed.

'Wil je met me douchen?' vraagt hij.

Alsof ik daar nee tegen zou kunnen zeggen.

'Ja graag' zeg ik tegen hem.

Ik probeer op te staat uit het bed maar wordt een beetje licht in mijn hoofd.

'Oh shit' zegt Reede als hij me net opvangt. 'Gaat het?'

'Sorry, ja...ik ehh....stond iets te snel op denk ik. Het was... heftig' zeg ik als ik naar hem opkijk.

Dan grijnst hij naar me. Alsof hij vreselijk trots is op wat hij net heeft gedaan.

'Goedzo' zegt hij. Hij trekt me tegen zich aan en geeft me een kus op mijn hoofd. Het voelt zo fijn om tegen hem aan te kunnen staan zonder kleren.

'Kom dan gaan we douchen' zegt hij.

Voordat ik een stap kan zetten legt hij snel een arm onder mijn benen en om mijn rug en tilt me op. Hij draagt me naar de badkamer en zet me daar bij de wasbak neer. Ik sla mijn benen om hem heen en dan zoent hij me weer.

'Pas maar op, anders doe ik het hier nog een keer' grijnst hij naar me.

'Ik denk niet dat ik dat aan kan' lach ik naar hem. 'Het voelt een beetje....gebruikt daar beneden'

'Kom dan maar snel met me onder de douche' zegt hij.

'Heb je hier vloerverwarming?' vraag ik aan hem. Als ik op de tegels stap zijn ze altijd lekker warm aan mijn voeten.

'Ja, ik had er altijd een hekel aan om met m'n voeten op koude tegels te stappen dus door het hele huis ligt vloerverwarming.' antwoord hij.

Hij zegt het alsof het niks is. Alsof dat is wat je doet als je dat niet fijn vind. Ik moet er om lachen.

'Wat?' vraagt hij.

'Nee, je doet alsof het een heel normaal iets is' lach ik. 'Maar het is wel echt heel fijn'

'Mijn vader was gewoon blij dat ik het huis uit ging dus hij had me op dat moment denk ik alles gegeven om van me af te zijn.' antwoord hij.

'Waarom wilde hij je weg hebben dan?' vraag ik. Zo'n antwoord had ik niet verwacht. Ik wil alleen maar bij hem in de buurt zijn, ik kan me niet voorstellen dat iemand hem niet in zijn bijzijn zou willen hebben.

'Het ging niet altijd zo goed tussen m'n pa en ik. Nu wel, gelukkig' zegt hij. 'Maar dat is een ander verhaal. Kom jij maar eens hier'

Hij tilt me van de wasbak af en zet me neer onder de douche. Hij laat me langzaam zakken voordat hij me neerzet zodat ik zachtjes langs zijn lichaam kom.

'Ik kan ook gewoon lopen' zeg ik zachtjes zodat hij me bijna niet kan horen.

'Dat weet ik. Maar dit is leuker' zegt hij.

Hij draait de douche aan en al snel vult de douchecabine zich met stoom. 

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu