'Heeeeeyyyy' roept Denise zodra ze me beneden ziet komen. Haar haar is nat, volgens mij heeft ze net gedoucht. Logisch natuurlijk, aangezien ze net op het strand is geweest.
'Heeeey' roep ik terug.
Ze komt gelijk naar me toe om me een knuffel te geven.
'Ik moet je echt zoveel vertellen' fluistert ze in mijn oor.
'Ik jou ook' fluister ik terug.
Ze kijkt me aan en begint dan trots te lachen.
'Zullen wij anders even buiten gaan zitten' zegt ze tegen mij.
'Ja buiten is het nog lekker' zegt Callum.
'Nou, eigenlijk even meiden onder elkaar' zegt Denise tegen hem.
'Oh jullie willen even lekker roddelen ofzo' zegt Callum.
'Precies' reageer ik.
'Hmmh' zegt Reede als hij me aankijkt.
Ik weet niet waarom hij me zo aankijkt. Soms weet ik niet wat hij nou met dat "hmmh" bedoelt.
'Nou gaan jullie maar lekker elkaar aangapen in plaats van ons' zegt Denise als ze me bij mijn arm pakt en mee neemt naar buiten.
'Zo, even rust' lacht ze terwijl we buiten in de twee grote tuinstoelen gaan zitten.
'Ja echt hè' reageer ik.
'Dus.....' zegt Denise tegen me. 'Hoe was je dag?'
Ik begin gelijk te glimlachen als ik terugdenk aan deze dag.
'Oh mijn god, weet je trouwens wat er gebeurt is bij mijn yogales! We hebben die les niet eens afgemaakt zo erg was het!'
'Nu ben ik wel heel benieuwd' lacht ze naar me.
'Je weet wel Mona hè?'
'Oh jezus, ja dat kut wijf toch'
'Precies. Ja, nou ze begon dus Reede helemaal te versieren. Ze wilde de hele tijd dat hij haar kwam helpen en ze bood hem zelfs aan dat hij een foto van haar mocht maken voor "privégebruik"'
'Oh gatver, heeft zijn geen schaamte ofzo?'
'Kennelijk niet. En daarna zei Reede dat hij met mij is. Want toen we binnenkwamen waren er nog maar 2 plekken over, eentje naast Mona en eentje daarvoor. Dus ik zat voor hem. Reede zei toen dat alles wat hij wilde recht voor hem stond.'
'Ahhhhh wat lief' reageert Denise.
'Ja nou daarna zei Mona dus van: "Serieus, je bent met haar" en ze zei dingen van "Ik ken wel wat speciale trucjes dit dat"'
'Dat meen je niet. Ze probeerde hem gewoon af te pakken zelfs nadat hij duidelijk had gezegd dat hij met jou was? Oh mijn god, als ik haar ooit tegenkom hè. Ik sla haar een bloedneus'
'Ik wilde daarna eigenlijk verder gaan met de les. Maar ook de lerares begon een beetje met Reede te flirten. Dat deed ze al zodra we binnen kwamen. En na die beledigingen van Mona, dat ik niet goed genoeg was voor hem, heeft hij haar even op d'r plek gezet. Hij vertelde haar dat ze een lelijk mens was van binnen en dat ze daar iets aan moest doen ofzo. Je had haar ogen moeten zien. Maar ik zei toen dat we misschien toch de les af moesten maken omdat we dat natuurlijk ook voor dat AMX project moeten doen. Dat liet hij in ieder geval niet toe dus hij tilde me op en droeg me letterlijk de yoga studio uit'
'Wauw, ik had dat willen zien gebeuren' lacht Denise met me mee.
'Het zwemmen daarna was wel heel erg fijn en gezellig' zeg ik.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...