Deel 6

1.5K 26 1
                                    

Fuck...fuck.....fuck...

Waar was ik mee bezig. Waarom belt Dylan?

Oh my god, laat dit alsjeblieft een nachtmerrie zijn. Ook al is Reede niet echt zo'n hele erge nachtmerrie. Aarrrgh.. Wat is er met me aan de hand. Dit is zo frustrerend. Hij is zo frustrerend. Maar ook lekker. En de manier hoe hij me aanraakt. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Met Dylan was het wel lekker maar gewoon lief. Dit was iets anders. Ik kan het niet beschrijven.

Zal ik hem nu terug bellen? Waarschijnlijk is iedereen al terug in de les. Hoe kan ik Reede nu onder ogen komen? Hoe laat is het eigenlijk.

Oh gelukkig. Nou in ieder geval zat er iets mee, het is nog maar 12 uur. Nog een uur voordat we terug moeten zijn. Kut dan zit ik trouwens al een half uur hier op de wc in de hoop mezelf te kalmeren. Reede zal wel denken dat ik gestoord ben ofzo.

Op dat moment hoor ik iemand binnen komen in het damestoilet. Het klinkt niet als.... een vrouw? De voetstappen klinken veel zwaarder.

'Jess?'

'Jess, zit je hier?'

Wacht..is dat nou....Reede, in het damestoilet.

'Uhm, ja. ik ben hier' zeg ik aarzelend. Ik wil niet dat hij me zo ziet. Ik heb wel waterproof mascara op maar ik heb net meer dan een kwartier zitten huilen en hyperventileren. Misschien wel een half uur, dus ik zie er waarschijnlijk niet uit.

'Jess, kom er uit. Wat gebeurde er net?'

Hij klinkt zo bezorgd, waarom?

Ik hoor de deur weer open gaan en er komen aan het gegiechel te horen 2 meiden binnen. Dit moet ongemakkelijk zijn voor Reede.

'Opzouten, allebei. Wij zijn bezig hier' hoor ik hem zeggen. Jezus, deze kerel kan zo omslaan. Hij klinkt het ene moment zo lief en dan praat hij zo tegen andere.

'Uuh weet je niet dat dit het damestoilet is' zegt 1 van de 2

'uhh ja dat weet ik, nou ophoepelen' reageert hij spottend.

'Dan denk ik niet dat jij hier mag zijn. Wij laten ons niet zomaar wegsturen' draagt die andere meid bij.

Ik kan ze niet zien maar, ze klinken irritant. Ze zullen er vast ook zo uitzien.

'er zijn iets van 100 wc's hier. Ga lekker ergens anders je tampon verwisselen. En nou eruit anders gooi ik jullie eruit.' 

Hij probeert rustig te klinken, maar ik merk dat hij z'n geduld verliest. Hij zou hen er waarschijnlijk allebei tegelijk uit kunnen zetten door ze op te tillen en buiten weer neer te zetten. Ik hoop dat ze gewoon weggaan. Ik wil niet dat hij iemand anders optilt. Ik weet niet waarom ik dat voel maar ik voel het gewoon.

'Ugh, jongens' Zegt de ene

'Ja, mijn vader hoort hiervan' zegt de ander. Maar ik hoor haar nog steeds niet weglopen.

'Ja, doe dat vooral. Dan kan ik hem vertellen dat hij z'n dochter wat zelfstandiger moet opvoeden zodat niet direct gaat janken om dr papie als ze niet op haar favoriete plekje dr tampon mag verwisselen. Je hebt niet eens een idee van hoe belachelijk kinderachtig je klinkt meisje. Of iemand moet jou gewoon een goeie beurt geven zodat je wat minder irritant doet. Jij bent er zo een die een vriendje heeft die geen seks wilt voor het huwelijk zeker, ben je daarom zo gefrustreerd.'

Ik hoor verder niks. Ik hoor Reede lachen als de deur eenmaal weer dicht gaat. Ik had ook m'n lach niet in kunnen houden.

'Zie je, zelfs van een afstand kan ik je opvrolijken, doe nou gewoon die deur open schat', zegt Reede.

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu