De douche is heerlijk warm. Reede geeft me de shampoo aan zodat ik mijn haar kan wassen. Dat is ook het enige wat hij me zelf laat doen. Hij smeert me helemaal in met douchegel. Tegelijkertijd doe ik hetzelfde bij hem. Ik kan ook niet stoppen met hem te zoenen. Ik dacht dat dat minder was als ik seks met hem had gehad maar nu wil ik alleen nog maar meer. Zijn lichaam is zo mooi. Ik snap echt niet waarom hij iets ziet in mij.
'Je bent zo mooi' zegt hij tegen me als hij me verder in sopt. 'Zeker hoe je er net uit zag'
'Wat bedoel je?' lach ik.
'Hmmh, je zag er net...geneukt uit....door mij...dus daar genoot ik van' reageert hij.
'OMG Reedeeee' roep ik.
Daar moet hij natuurlijk om lachen.
'Het is maar goed dat er niemand thuis is, anders had iedereen je gehoord' zegt hij dan
'Wat? Nee! Dat is niet waar' zeg ik.
'Echt wel' lacht hij.
'Omg, dat kan echt niet' zeg ik
'Ik vond het juist geil. Van mij mag iedereen horen hoe hard ik jou doe. Het zal iedereen jaloers maken en iedereen zal weten dat je van mij bent' zegt hij dan.
'Wat bedoel je ermee als je dat zegt?' vraag ik hem serieus.
'Met wat?'
'Dat ik van jou ben'
'Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ik wil dat niemand anders je aanraakt of het ook maar mag proberen toch? En ik denk ook dat je niet wilt dat ik dat bij iemand anders doe.'
'Nee, dat wil ik inderdaad niet' zeg ik fel.
Ik word alleen al door de gedachte boos, dat iemand anders aangeraakt zou worden door Reede. Of dat iemand anders hem aanraakt.
'Hé, dat zal ook niet gebeuren' lacht hij naar me als hij mijn kin omhoog tilt zodat hij me een kus kan geven.
'Ik heb het je al eerder gezegd, ik weet niet hoe relaties werken. Maar ik wil het met jou graag uitproberen' zegt Reede.
Als hij dat zegt voel ik vlinders in mijn buik. Hij wilt echt een relatie met me. Dus het is niet erg dat ik al meer gevoelens voor hem begin te krijgen, of al heb.
'Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Dat ik zo graag bij iemand wilde zijn. Ik wil je beschermen voor alles' zegt hij.
'Oké' reageer ik.
'Oké? Als in dat je van mij bent' grijnst hij.
'Ja, als hetzelfde dan voor jou geldt' zeg ik tegen hem.
'Hmh, ik heb nog nooit iemands vriendje willen zijn. Maar nu wel. Ik wil dat het duidelijk is naar andere dat ze niet bij je in de buurt mogen komen'
Daar moet ik om lachen. Dylan was nooit echt bezitterig. Hij is het tegenovergestelde van Reede.
'Oké afgesproken' lach ik naar hem.
Dan kus ik hem.
Als we eenmaal afgedroogd zijn lopen we terug zijn kamer in.
'Volgens mij is er nog niemand thuis' zegt Reede. 'Als je wilt kunnen we eerst nog even in bed gaan liggen'
'Ja graag, ik voel me echt uitgeput nu' glimlach ik naar hem.
'Dan heb ik mijn werk goed gedaan' zegt hij trots.
'Kom maar lekker bij me liggen' zegt hij als hij op het bed ligt.
'Deze lakens voelen nog zachter dan die andere' zeg ik tegen Reede. Als ik ga liggen voelt het zo zacht. En ik vind ook de kleur prachtig. Reede in dit bed, in alleen zijn boxer, is gewoon perfectie.
Ik kruip tegen hem aan en hij slaat zijn armen om me heen en houd me stevig vast.
'Doe je ogen maar even dicht' zegt hij tegen me.
Ik doe wat hij zegt en ik val direct in slaap. Ik ben zo moe. Nu kan ik helemaal ontspannen. We hebben ons project gehaald en ik heb alles kunnen uitpraten met Reede. Ik had misschien ook niet zo snel moeten oordelen. Ik denk dat ik hem kan vertrouwen. En ik wil hem ook vertrouwen.
Als ik wakker wordt begint het al donker te worden.
'Goeiemorgen schoonheid' hoor ik reede zijn lage stem tegen me zeggen.
'Hey. Hoe laat is het?' vraag ik hem.
'Het is al zeven uur. Je bent behoorlijk lang in slaap gevallen. Dat je uitgeput was, was geen grapje'
'Omg is het echt zo laat?'
Reede draait zijn telefoonscherm naar me toe om te laten zien dat het inderdaad al zeven uur is.
'De rest is een uurtje geleden thuis gekomen. Als het goed is zijn ze buiten aan het barbecueën dus we kunnen zo naar beneden als we willen eten.
'Oh, lekker zeg' reageer ik.
'Hmh, je zal wel honger hebben na al die inspanning' grijnst hij naar me.
'Ja ja.....' reageer ik.
'Ik ga me dan maar eens aankleden dan.' Ik had net alleen even een andere string aan kunnen doen.
'Denise heeft een tas voor je meegenomen met kleding enzo'
'Is Denise er ook?' vraag ik blij.
'Ja, ze is samen met Callum de barbecue aan het opwarmen'
'Gezellig! Wat lief dat ze mijn spullen heeft meegenomen'
'Als je wilt kan ik wel even je tas van beneden pakken, dan kan je wat comfortabels aan doen. Ze had me geappt over wat ze moest meenemen voor je toen Callum met haar langs het appartement reed'
'Dat zou fijn zijn' zeg ik tegen hem.
Hij houd me nog even stevig vast en knuffelt me voordat hij me los laat om naar beneden te lopen. Als Reede de deur open doet hoor ik al wat stemmen van beneden.
OMG...
Reede loopt gewoon in zijn boxer naar beneden.
'Reede!!' probeer ik nog te roepen voor hij de trap af gaat maar daar is het al te laat voor.
OMG....Als ze nu nog niet wisten wat we aan het doen waren dan zullen ze het ongetwijfeld zo wel weten.
'Gast!' hoor ik Jack roepen naar Reede. 'Lekker bezig man' zegt hij daarna.
Ik hoor de jongens allebei lachen.
Ik vind het ergens beschamend maar ik vind het ook leuk hoe ze met elkaar omgaan. Ze lijken allemaal wel broers van elkaar. Ik kan nog steeds mijn glimlach niet van mijn gezicht krijgen. Deze dag was meer dan geweldig. Ik kan niet wachten tot ik zo met Denise kan praten.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...