Hoi allemaal,
Ik wil jullie héél erg bedanken voor het lezen van mijn hele verhaal. Jullie hebben me elke dag gemotiveerd gehouden met jullie likes en comments. Jullie hielpen me geinspireerd te blijven tot het einde van het verhaal van Jess en Reede. Dit is voor mij mijn eerste boek wat ik afgerond heb en ik ben onwijs trots dat het me gelukt is om een verhaal als geheel neer te kunnen zetten. Zonder jullie had ik dit niet gekund! Dus echt duizend maal dank.
Ik heb nu nog een belangrijke vraag aan jullie. Ik wil de verhaallijn van passie op het HBO doorzetten. Al vanaf het begin dat ik Lara begon te beschrijven werd ze een van mijn favoriete karakters en er is nog zoveel over haar te ontdekken. Ik heb al veel ideeën voor een story over haar, Dylan en Jack*. Natuurlijk komen de andere karakters hier ook in voor! Ik vraag me af of jullie het leuk zouden vinden om ook hun verhaal te lezen.
Ik wilde ook vragen of jullie geïnteresseerd zouden zijn om het pov van lara te lezen maar daarbij ook het pov van bijvoorbeeld Jack.Als jullie vragen hebben nog over dit verhaal of over het volgende verhaal kan je die gewoon stellen! Heb je ergens anders een vraag over, al zijn het vragen over mij persoonlijk dan mogen jullie die stellen! Ik hoor heel graag van jullie :)
Mocht je denken dat dit boek ook leuk is voor iemand anders zou het super leuk zijn als jullie het delen met jullie vrienden.
Bedankt voor alles, en ik ga binnenkort beginnen met het dagelijks uploaden van mijn volgende story. Ik hoop dat jullie daar ook in geintereseerd zijn, als je dat bent kan je mijn pagina volgen zodat je genotificeerd wordt als ik begin met het uploaden van mijn nieuwe story.
Tot slot wil ik nog degene bedanken die me gemotiveerd heeft om mijn hoofstukken te posten op Wattpad. Zonder jouw vertrouwen had ik het niet aangedurft. Je was altijd enthousiast als ik gillend door het huis riep omdat ik er weer 10 reads bij had, ookal werd je waarschijnlijk gek van me. Je vierde het met me mee toen ik 10K had en later weer toen ik 20K reads had.
Stiekem was jij ook mijn inspiratie voor Reede... ;)
XxX YukiDreamz
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
Storie d'amoreJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...