Deel 27

1.3K 26 1
                                    

Net als ik me wil omdraaien naar Thomas word ik weggetrokken aan mijn arm. Het gaat zo snel dat ik niet eens helemaal door heb wat er gebeurt, of het komt door de alcohol. Ik voel gelijk 2 stevige armen om me heen. Één houd me vast bij mijn heup en de ander ligt over mijn borsten heen en rust op mijn arm. Aan de manier waarop hij me vasthoud voel ik gelijk dat het Reede is. Dit gevoel zou ik zelfs als ik dronken ben uit duizenden herkennen.

'Hmmh, je hebt nu wat tijd in te halen schat, dus je zal nog wat langer bij me in de buurt moeten blijven' zegt zijn stem in mijn oor. 'nou, oké dan' zeg ik vrolijk tegen hem.

'Je gaf net wel een hele show weg schatje' zegt hij tegen me.

'Ohja, had je dat gezien?' zeg ik verleidelijk tegen hem.

'Ja zeker' zegt hij en hij duwt zich vervolgens tegen me om te bewijzen dat hij het gezien heeft. Ik voel gelijk hoe hard hij is. Dan beginnen we allebei mee te bewegen op de muziek. Hij wordt daar alleen maar harder van.

'Volgens mij heb je het wel naar je zin hè' lach ik naar hem.

'Zeker, en jij ook. Ik durf te wedden dat je al zeiknat bent. Nog erger dan toen op school.'

'hmmh, misschien wel' zeg ik. Ik draai me naar hem om zodat ik hem aan kan kijken. Het verlangen is duidelijk te zien in zijn ogen. Hij draagt een zwart strak overhemd en een jeans. Hij ziet er zo lekker uit.

Als ik over zijn schouder heen kijk zie ik Denise met Callum. 'Hadden jullie dat afgesproken ofzo?' vraag ik aan Reede. 'Misschien' antwoord hij.

'We konden er allebei niet meer tegen om alleen maar te kijken.', zegt hij. Daardoor moet ik giechelen.

Dan maak ik oogcontact met Denise. Ze kijkt me ineens heel bezorgd aan. Waarom kijkt ze zo. Dan wijst ze naar de deur. En dan zie ik hem.

Dylan loopt net naar binnen. 'Fucking hell' zeg ik hardop. Reede kijkt me verbaasd aan maar kijkt dan naar de plek waar ik ook naar kijkt. 'Oh shit' zegt hij. 'Wil je weggaan?' vraagt hij.

'Nee' zeg ik als Dylan mijn ogen vind. 'Ik laat me niet door hem wegjagen.'

'Ik kan hem zo onderuit trappen als je wilt' zegt Reede.

'Ik heb eigenlijk al een beter idee' zeg ik als Dylan op me af komt lopen. Ik dwing me blik van hem af en kijk dan naar Reede. Hij kijkt me vragend aan. 'wat dan?' vraagt hij.

Net als hij dat zegt druk ik mijn lippen op die van hem. Alles lijkt stil te staan. Door Reede kan ik de wereld om me heen in één klap vergeten. Hij zoent me gelijk terug. Zijn tong vind de mijne en ik bijt daarna zachtjes op zijn lip. Daar wordt hij nog wilder van. Hij knijpt met één hand stevig in mijn kont, zijn andere hand rust net onder mijn borst. Ik hou met een hand zijn gezicht vast en met mijn andere hand ga ik door zijn haar heen.

'Jess!!' hoor ik een irritant bekende stem naar me roepen.

'hmmh' zegt Reede tegen m'n lippen aan. 'niet stoppen' zegt hij.

Ik blijf hem net zo heftig zoenen als hij mij. Als we iets meer van elkaar af wenden kijkt hij me aan. Reede zijn blik kan me voor eeuwig gevangen houden als hij dat zou willen. 'Slaap bij mij vanavond' zegt hij als hij zijn lippen weer op de mijne drukt. 'Oké, heel graag' zeg ik als ik hem weer terug zoen.

Dylan staat alleen maar te staren. 'Hij is wel een beetje creepy zo' zegt Reede. Dan pas herinner ik me dat Dylan binnen was gekomen. Reede zijn aanraking zorgt echt dat ik alles vergeet. Reede wenkt naar iemand. Een ontzettend brede kerel komt op ons af lopen. Hij draagt ook een shirt van de club. Reede roept iets in zijn oor. Dan loopt de enorme klerenkast op Dylan af en grijpt hem bij z'n kraag. 'hé, ik doe niks verkeerd' roept Dylan terwijl de uitsmijter hem richting de uitgang duwt. Als Dylan me nog één keer aankijkt steek ik mijn middelvinger naar hem op.

'Hoe kreeg je dat voor elkaar?' vraag ik aan Reede. 'Ik kom hier vaker, dus ik ken alle uitsmijters, dat was Paul. Plus, ik geef hier vaak aardig wat geld uit, ze houden me graag te vriend.' zegt hij. Dan pakt hij me vast en zoent me nog een keer. Ik kan niks anders doen dan hem terug zoenen. Ik denk dat ik voor hem aan het vallen ben.

Ik zie Denise op ons afkomen. Ze houd Callum's hand vast. Yes! Goed bezig Denise.

'OMG, zag je zijn hoofd, dat was echt geweldig!', roept Denise als ze bij me komt staan.

'Ik heb nog een drankje nodig', roep ik tegen Denise. 'Kom gaan we samen halen?' vraagt ze aan me.

'Ja, is goed'

Voor ik het weet trekt ze me mee naar de bar. 'zullen we tequila doen?' vraagt ze aan me.

'Ja, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Ik ben echt benieuwd hoe dat smaakt!' antwoord ik.

'Hoeveel voor vijf tequila shots?' vraagt Denise aan de barman terwijl ze half over de bar heen hangt zodat hij haar kan horen. Hij kijkt van Denise naar mij en zegt dan: 'Van mij krijg je ze voor de helft van de prijs.' Daarna knipoogt hij naar mij.

'Oehhh, geweldig' zegt ze. 'Doe er maar 15 dan' en dan haalt ze haar schouders op naar mij. Even later krijgen we een dienblad mee met 15 shots, een zoutvaatje en limoen schijfjes. 'Doe maar 20 euro' zegt de buurman en hij glimlacht dan naar mij. De barman duwt Denise nog iets in haar hand voordat we terug lopen naar de tafel. Alle drie de jongens staan weer aan dezelfde tafel als eerst.

'Jezus, hoeveel was je kwijt' zegt Callum als hij de shots op het dienblad ziet. 'Maar 20 euro' roept Denise enthousiast. 'Huh wtf' reageert Thomas. 'We moeten vaker de dames de drankjes laten halen' zegt Callum. 'Ja hij gaf me nog een briefje mee voor jou' roept ze naar mij toe en overhandigt mij het briefje. Ik zie gelijk een telefoonnummer staan met daaronder een snel gekrabbeld bericht. Ik lees wat er op staat:

Je bent zo mooi, ik moest een gokje wagen

X Roel

'En, en en??? Wat staat erop?', vraagt Denise net wat te enthousiast.

Ik laat haar het briefje zien en ze begint gelijk te giechelen. 'Hij was wel erg knap', roept ze, zo hard dat iedereen het kan horen. Gelijk zie ik Reede z'n ogen naar mij toe schieten. Ik kan er alleen maar om lachen.

'Laat eens zien' zegt hij. Hij pakt het briefje snel van me af. 'Hé Thomas zie je wat daar op staat' zegt Reede. 'Wat? Laat eens zien' zegt Thomas heel erg gespeeld. Hij pakt het briefje aan en ze trekken er allebei aan zodat het kapot scheurt. 'Oh wat jammer' zegt Thomas nep. 'Ja inderdaad, nu zullen we nooit weten wat er op stond' zegt Reede als hij naar mij grijnst.

'Nou zeg, hij was gewoon hartstikke aardig' zeg ik beledigd.

'Vast, maar niet zo aardig als ons', reageert Thomas

'Ja oké, misschien heb je daar wel een punt' lach ik.

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu