Als we weer in het bed liggen, liggen we naar elkaar toegedraaid. Het voelde zo fantastisch net. Ik hoop dat het voor hem niet niks betekende. Om het nu al over gevoel te hebben vind ik ook ver gaan maar ik hoop gewoon dat hij dit niet zomaar bij ieder meisje zou doen. Kan ik hem dat gewoon vragen?
'Denk je dat ik je na deze week nog zie?'
'Hoe bedoel je?', hij kijkt me vragend aan.
'Als we..ehmm... niet meer verplicht tijd met elkaar moeten brengen'
'Jess, is dat echt wat je denkt, dat ik even een week met je ga spelen en je dan nooit meer wil zien?'
'Ik.. ik ehm ik weet het niet. Ik hoop het niet.' zeg ik.
'Dit is geen spelletje voor mij Jess, dat beloof ik je. Vroeger was ik misschien wel zo maar jij bent anders.'
'Anders op een goede manier?', vraag ik hem omdat ik niet weet wat hij hiermee bedoelt.
'Ja. Op een geweldig goede manier. Jess, je moet eens weten wat er allemaal door mijn hoofd heen ging toen ik je met Thomas zag dansen. Ik werd echt gek. Hij is al jaren lang mijn beste vriend en ik heb nooit de neiging gehad om zijn nek om te draaien tot vandaag.'
'Sorry dat ik zo met hem danste.'
'Je hoeft daar geen sorry voor te zeggen. Je mag dansen met wie je wilt dansen.'
'Maar ik zou het ook niet leuk vinden als ik jou zo zag dansen met een ander meisje. Ik denk dat ik dan ook gek zou worden', beken ik.
'Dat zal ook niet gebeuren' zegt hij. Hij trekt me tegen zich aan voor een zachte knuffel.
'Was dit nou echt de eerste keer dat iemand anders je heeft laten klaarkomen?' vraagt hij aan me.
'Ja' zeg ik als ik hem weer kan aankijken. 'Voor het eerst'
'Voor ons allebei een eerste dan. Want ik heb nog nooit een meisje in deze kamer gehad, jij bent de eerste.'
'echt?' vraag ik. Hij knikt naar me.
'waarom dan?' vraag ik hem.
'Ik ben nogal gesteld op mijn privacy. En vroeger vond ik een meid misschien leuk voor een avondje maar ik zag er nooit meer in. Zoals ik al zei, jij bent anders'
Ik wil niet nadenken over andere meiden waarmee hij is geweest. Ik ben nu bij hem. Ik hoop hier nog even te kunnen blijven. In ieder geval heb ik minimaal nog deze week dus daar ga ik gewoon volop van genieten. En ik wil proberen niet te veel na te denken in de tussentijd.
'Hoe laat is het eigenlijk?' vraag ik als ik begin te gapen.
'Ongeveer half 5 nu', zegt hij.
'Oh shit, op mijn kamer zou het licht al door de ramen komen nu'
'Ja er hangen hier overal verduisteringsgordijnen. Precies voor momenten zoals nu.'
'Dan moeten we wel gaan slapen' zeg ik. 'Yoga begint morgen om 13:00'
'Ohja, shit. Die Yoga van jou...Moeten we daar naar toe?'
'Ja! Voor de opdrachten en omdat ik met jou mee uit ben gegaan weet je nog? Dat was de deal'
'Moet je daarvoor thuis nog wat ophalen van kleding ofzo?'
'Nee, voor de zekerheid had ik alles in mijn rugzak gedaan. Yoga kleding en zwemkleding, want na de Yoga ga ik altijd zwemmen weet je nog?'
'Hmmh, ik kan ook wel hier wat stretch oefeningen met je doen en je lekker laten ontspannen', zegt hij verleidelijk.
'hmmh, hoe verleidelijk dat ook klinkt denk ik niet dat ik daarvan iets in ons verslag kan zetten wat we waarschijnlijk zullen moeten maken deze week'
'oké vooruit dan maar. Zal ik de wekker om half 12 zetten?', vraagt hij.
'Ja perfect' zeg ik.
'Kom hier' zegt Reede als hij de deken open slaat. 'Ik wil je vasthouden vanavond'
Ik ga op m'n zij liggen en hij komt achter tegen me aan liggen. Zijn ene hand ligt onder mijn nek en de ander ligt op mijn been. 'Lig je lekker?' vraagt hij.
'Heerlijk, ik denk dat ik binnen vijf minuten in slaap ben'
Reede verplaatst zijn hand omhoog. Net voor het begin van mijn shirt stopt hij. 'Mag ik?', vraagt hij aan me.
'Ja', zeg ik. Dan gaat zijn hand onder mijn shirt door verder naar boven. Tot hij bij mijn borsten aankomt. 'Je hebt echt geweldige tieten' zegt hij terwijl hij ze zachtjes masseert. 'Ik kan niet wachten om je morgen in een bikini voor me te zien. Fuck, laat staan in die yoga broek'. Ik giechel zachtjes om zijn reactie.
'Welterusten lieve, onschuldige Jess' zegt hij naast mijn oor en geeft me een kus.
'Lekker slapen', zegt ik terug. 'Moet het licht trouwens niet uit?', vraag ik.
'Klap eens 1 keer in je handen.'
'Huh, hoezo?'
'Doe maar gewoon'
Ik doe wat hij zegt en gelijk gaat het licht uit. 'Je bent echt verwend hè' plaag ik hem.
'hmmh, misschien een beetje' zegt hij terwijl hij zachtjes in mijn zij prikt waardoor ik een beetje van hem afschiet. Gelijk trekt hij me met sterke armen terug tegen zich aan. Ik lig zo heerlijk. In het zachtste bed dat ik ooit gevoeld heb én in de armen van Reede.
Bedankt voor het weer lezen van een van mijn hoodstukken! Hopelijk vinden jullie het verhaal nog leuk. Ik zou het super fijn vinden als jullie op het sterretje klikken en daarmee op mijn hoofstuk stemmen.
Dankzij jullie views, votes & comments blijf ik super gemotiveerd om door te schrijven. Het lukt me al bijna 3 weken op rij om elke dag te uploaden. Heel erg bedankt lieve lezers <3
XxX - YukiDreamz
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...