Deel 47

1.3K 32 0
                                    

Ik wil echt even met Denise praten over alles wat er vandaag en gister gebeurt is. Ik heb haar advies nodig maar als we thuiskomen blijkt iedereen weg te gaan. Ik app haar om te vragen waar ze is. Ze appt al snel terug.

'Ze zijn met z'n alle naar het strand gegaan. Iedereen heeft besloten college en AMX te skippen vandaag' zeg ik tegen Reede als hij achter me aan naar binnen loopt.

Hij draagt mijn tas over zijn schouder en de tas met zwemspullen heeft hij in zijn andere hand.

'Mooi zo' zegt hij.

'Wat?'

'Niks hoor' reageert hij.

'Zal ik anders gelijk even de zwemspullen uitspoelen in de badkamer?' vraag ik aan hem.

'Ja dat is goed, dan gooi ik ze daarna wel in de wasmachine'

'Oke top' zeg ik en ik pak de tas met de zwemkleding en handdoeken van hem aan.

'Daarna douchen?' vraagt hij.

'Ja, ik ruik dat chloor spul nog steeds overal' zeg ik lachend.

We lopen naar boven toe. 'Moet ik ze hier uitspoelen of boven?'

'Doe maar bij mijn kamer' antwoord Reede.

Ik loop door naar de volgende trap. Naar Reede zijn kamer. Waar ik vanochtend was wakker geworden. Waar ik doodmoe in slaap was gevallen na een fantastisch orgasme. Ik slik als ik er aan terug denk. Ik voel weer de kriebels in mijn buik.

'Leuke herinnering?' vraagt Reede als hij langs me naar binnen loopt. 'Je bent zo aan het glimlachen'

'hmmh, misschien' zeg ik.

'Misschien kunnen we er wel meer maken' zegt hij als hij me de kamer in trekt om me te zoenen. Hij stopt even om de deur snel dicht te doen. Nu we alleen zijn kan ik me er eindelijk aan over geven. Én, er is niemand thuis. Hij zoent me in mijn nek. Ik moet er van kreunen en ik doe niet eens meer moeite om me in te houden.

'Fuck schatje, ja kreun voor me' zegt Reede bij mijn oor. 'Ik wil er voor zorgen dat je mijn naam schreeuwt' zegt hij.

Eigenlijk wil ik iets bij hem doen. Een ding waarvan Denise moest lachen dat het op mijn fantasieën lijstje stond omdat ik dus nog nooit een jongen klaar had laten komen door iets anders dan seks. Reede had gister iets voor mij gedaan en vandaag wilde ik iets terug doen voor hem. Als we blijven zoenen laat ik mijn hand van zijn borst steeds meer naar beneden glijden.

'Je wilde weten wat er op mijn lijstje stond toch' fluister ik naar Reede. Hij kijkt me doordringend aan.

'Graag' zegt hij.

'Ik heb nog nooit...ehm... zeg maar ik heb nog nooit iets anders gedaan dan gewoon alleen seks'

'Echt waar?' vraagt Reede

'uhm....ja. Ik weet het niet, het was niet echt een onderwerp waar we over praatten toen. Dus het was altijd gewoon alleen seks en niet echt iets anders. Ik denk dat ik het daarom nooit echt spannend vond ofzo. Maar met jou...met jou wil ik ook dingen doen, voor jou. Ik verlang ernaar om zoiets te mogen doen bij jou, als je me kan vertellen hoe het moet' leg ik uit.

'Ik wil je met alles helpen schat' zegt hij terwijl hij me tegen zich aantrekt. 'Zullen we eerst even naar de badkamer gaan? Dan kunnen we dat onder de douche doen als je wilt. Dan wordt het ook niet zo'n troep' lacht hij naar me.

Ik knik en ik loop met hem mee naar de badkamer zonder iets te zeggen.

Ik ben zenuwachtig en opgewonden tegelijk. Ik weet zeker dat ik dit wil. Alleen met Reede. Niet meer nadenken. Geen zorgen meer op dit moment. Alleen hij. Als we de badkamer inkomen pakt hij me vast en zoent hij me. 'Wil je met me douchen?' vraagt hij. 'Voel je alsjeblieft genoeg op je gemak om ook nee te zeggen als je er niet aan toe bent. Ik wil ook op je wachten als je er niet klaar voor bent' zegt hij terwijl hij me zo doordringend aankijk dat ik weet dat elk woord wat uit zijn mond komt de waarheid is.

'Ik wil dit. Ik weet het zeker' zeg ik tegen hem. Ik vertrouw hem. Misschien gaat het allemaal te snel, of kennen we elkaar nog niet goed genoeg maar hoe kan iets fout zijn als het zo goed voelt? Het wordt tijd dat ik stop met nadenken en gewoon een keer mijn hart volg. Ik ben er klaar voor.

Reede trekt in één beweging zijn shirt uit. Als hij dat doet voel ik mijn hart kloppen in mijn keel. Ik kan niet geloven dat hij hier voor mij staat en dat hij dit met mij wilt doen. Ik laat mijn handen over zijn tatoeages gaan. Ik vraag me af wat ze betekenen. Ze zijn mooi maar ze hebben ook iets duisters. Ze zijn allemaal zwart. Er is geen kleur. Omdat ik me zo focuste op zijn tatoeages had ik niet eens door dat hij ook zijn sportbroekje uit had gedaan.

Nu staat hij voor me in alleen zijn zwarte boxershort waaraan ik duidelijk zie dat hij dit net zo graag wilt als ik.

Kut...ik heb natuurlijk nu mijn yoga kleding aan. Het ziet er wel mooi uit, maar het is totaal niet charmant om dat uit te trekken. Fuck. Hoe doe ik dit normaal? Voordat ik er verder over na kan denken pakt Reede me vast en zoent me weer. Hierdoor verdwijnen alle gedachten uit mijn hoofd.

Hij pakt mijn hand vast en gaat langzaam steeds meer naar beneden tot ik hem vasthoud door zijn boxershort heen. Hij voelt zo breed. Ik merk dat ik sneller begin te ademen. Dit had ik nog nooit gevoeld. Er gaat een kloppend gevoel door mijn klit heen zonder dat het ook maar aangeraakt wordt. Dat is dus het effect dat Reede op mij heeft. Hij knijpt zachtjes in mijn hand die op zijn stijve ligt en dan kreunt hij mijn naam. 'Jess...fuck schatje' zegt hij.

'Je hebt nog teveel kleding aan' zegt Reede als hij me aankijkt.

'Daar moet ik wat aan doen. Mag ik daar alsjeblieft iets aan doen?' vragend kijkt hij me aan.

Ik knik naar hem.

'Ik wil het je horen zeggen'

'Ja, ik wil graag dat je me daarmee helpt' zeg ik tegen hem terwijl ik hem met grote ogen aan kijk. 

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu