Deel 20

1.3K 29 1
                                    

'Waar zijn mijn kleren' is mijn enige reactie.

'Ik heb ze op de bank gelegd. Is er iets Jess?'

'Nee ik, ik vergeet nooit de tijd, ik let altijd overal op en ik vergeet nooit om mijn beste vriendin ergens op te halen doordat ik bij een jongen in bed lag!'

'Denise is een grote meid, ze zal het je echt niet kwalijk nemen dat Callum haar ophaalt. Ik denk dat jij ook zag hoe die 2 elkaar aankeken. Je maakt je weer veel te druk.'

Ik zucht alleen maar. 'Kom eens terug naar bed' zegt Reede commanderend.

'Waarom?'

'Dan kan ik je nog een knuffel geven, kom hier' zegt hij en hij blijft me aankijken.

'Ik kan me beter aankleden denk ik' zeg ik. Als ik weer terug in bed ga liggen bij hem dan weet ik niet of ik vanavond überhaupt nog weg wil.

'Dan kom ik wel naar jou', zegt Reede als ik te lang blijf nadenken. Hij slaat de deken van zich af en gaat rechtop staan. Shit. Hij draagt echt alleen een boxer. Een zwarte boxer, die mooi om zijn heupen zit. Zijn lichaam is echt heel erg mooi. Hij is breed gebouwd en erg gespierd. Je ziet dat hij vaak sport. Ik zie de 2 tatoeages op zijn borst en buik. Volgens mij heeft hij er ook nog wel op zijn rug. Ook op zijn armen zie ik er meer. Wat zouden ze allemaal betekenen? Ik krijg het overal warm en krijg een tintelend gevoel daar beneden. Ik krijg zin van hem. Ik merk het aan mijn eigen ademhaling. Ik voel duidelijk hoe mijn lichaam op hem reageert.

'Klaar met staren?' vraagt Reede en grijnst naar me.

'ehm sorry' zeg ik en ik draai me gelijk om zodat ik niet naar hem hoef te kijken.

'Jess?' zegt hij vragend.

'Waarom vind je het zo erg om toe te geven dat je kijkt. Waarom wil je niet toegeven dat je je aangetrokken voelt tot mij?'

Ik hoor dat hij naar me toe loopt. Hij staat vlak achter me, ik voel zijn warmte. Het brand op mijn huid. Het geeft me een gevoel wat alleen maar weggaat als ik helemaal tegen hem aan zou staan. Ik draai me naar hem om en kijk hem aan. Er is geen ruimte meer over tussen ons.

'Jess, kom nou' zegt hij terwijl hij zijn hand in m'n nek legt en de ander op mijn heup laat rusten.

'Jij voelt het ook', zegt hij met zijn lippen dichtbij mijn oor. Zijn hand beweegt langzaam omhoog, net onder mijn borst legt hij zijn hand weer stil. Ik voel zijn duim de gevoelige huid eronder strelen waardoor ik alleen maar wil dat hij me meer aanraakt.

'Ik....ik...ja....oké, ja..', geef ik toe. 'Maar jij zag vandaag ook in hoeveel drama ik nu zit. Ik ben gewoon in de war. Met Dylan die ineens voor de deur staat. Jij, die het ene moment als we samen zijn mijn hart sneller laat kloppen maar als er andere mensen bij zijn weer in een eikel veranderd. En dan zeg je dat je gewoon zo bent. Maar als we dan alleen zijn doe je weer anders. Het is zo verwarrend.' zeg ik inmiddels buiten adem.

'Meis, je denkt zo veel na.' Hij kust me op mijn voorhoofd. Hij trekt me tegen zich aan. Dan kijk ik naar boven, recht in zijn bruine ogen. Hij tilt mijn kin op en dan drukt hij zijn lippen zacht maar dwingend op de mijne. Als zijn tong bij me binnendringt begint heel mijn lichaam te reageren op zijn aanraking. Ik zoen hem terug en begin zijn borst aan te raken en beweeg steeds meer naar beneden. Op het moment dat ik hem meer begin aan te raken bijt hij op mijn onderlip. Zonder dat ik het helemaal door hebt ontsnapt er een kreun over mijn lippen wat hij accepteert als uitnodiging. Zijn handen gaan langzaam omhoog onder mijn t-shirt. Eerst alleen bij mijn buik. Dan steeds lager. Tot zijn vingers met de rand van mijn string beginnen te spelen. Hij beweegt plagend heen en weer.

'Reede alsjeblieft' zeg ik.

'Smeek voor me schatje en je krijgt alles wat je wilt' zegt hij terwijl hij tegelijk mijn nek begint te zoenen.

Snel tilt hij me op terwijl hij me blijft zoenen. Hij loopt met mij in zijn armen naar de muur en stopt als mijn rug er tegen aankomt. En dan drukt hij zich tegen me aan zodat ik voel hoe opgewonden hij is. Ik zag het al aan zijn boxershort maar om het ook tegen me aan te voelen maakt me helemaal gek. Ik wil hem voelen. Dichterbij.

'Jess!!'

We horen iemand beneden roepen.

Reede blijft me zoenen.

'hmm, wie is dat' zeg ik.

'Don't know, don't care', zegt Reede terwijl hij me blijft zoenen.

'Jess??' De stem komt nu dichterbij.

'Reede, waar zitten jullie?' horen we nu een mannenstem zeggen.

'Fuck' zegt Reede.

'hmm, wat is er' zeg ik terwijl ik hem weer probeer te zoenen. 'kom terug' zeg ik als hij me niet direct terug zoent. Dan zoent hij me weer vol passie waardoor mijn lichaam inmiddels in vuur en vlam staat.

'Volgens mij is dat je bff' zegt hij terwijl hij me langzaam neer zet.

'Neeeee' zeg ik zachtjes tegen hem aan en ga weer op mijn tenen staan zodat ik hem kan zoenen. Hij zoent me gelijk terug. Alsof we niet meer kunnen stoppen.

'schat, als je nu zo doorgaat staan ze straks binnen terwijl wij allebei naakt zijn. Niet dat ik bezwaar zou hebben daar tegen.

'hmmh' zeg ik met grote ogen terwijl ik hem blijf aankijken en een pruillipje maak.

'We hebben nog genoeg tijd samen schat, geen haast oké. Slaap alsjeblieft gewoon vanavond hier?'

'Vooruit dan maar' reageer ik en ik rol met m'n ogen.

'Oppassen jij anders buig ik je alsnog voorover' zegt Reede terwijl hij op m'n kont slaat.

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu