Deel 43

1.3K 32 0
                                    

'Oké maar nu moeten we echt even wachten tot ik naar buiten kan' zegt Reede als hij me weer omdraait.

Ik kijk hem vragend aan. Reede in alleen een zwarte zwembroek is denk ik het mooiste wat ik ooit heb gezien.

'De eerste keer dat ik je neem schat, gaat niet in een vies zwembadhokje zijn. Je verdient veel meer dan impulsieve seks. Daar hebben we nog genoeg tijd voor na de eerste keer samen. Beloofd.' zegt hij als hij me een kus op mijn voorhoofd geeft.

'Laat dit maar genoeg bewijs zijn dat je er geweldig uitziet' zegt hij als hij naar zijn zwembroek kijkt.

'Vind je dat echt? Vind je het niet..ehh...sletterig ofzo?'

'Wat? Nee natuurlijk niet. Schat, hoe jij uit je ogen kijkt... zo kan je nooit iemand sletterig noemen. Wie heeft dat ooit tegen je gezegd?' reageert hij.

Ik wil zijn naam nu niet noemen dus ik kijk weg.

'hmmh, ik snap niet hoe je het zo lang uitgehouden hebt met die eikel. Hij verdient je niet'

Dan trekt hij me tegen zich aan en geeft hij me een knuffel.

'Zullen we nu dan maar snel het water ingaan? Als ik iets te lang naar je kijk dan gebeurt het weer namelijk'

'Ja is goed', lach ik naar hem. Ik doe snel onze spullen in een kluisje en doe het bandje om mijn pols heen.

We komen aan bij het zwembad en het is zo goed als leeg. Later op de middag loopt het altijd vol met moeders en kinderen omdat het woensdag is. Maar omdat we nu vroeger zijn omdat we de yoga niet hebben afgemaakt is het gelukkig nog rustig. Er zijn alleen 2 oudere mensen, volgens mij een stel. Ik denk dat ze ruim achterin de 70 zijn. Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog gelukkig samen ben met mijn partner. Nog nooit eerder heb ik daar zo over nagedacht. Ik schud de te diepgaande gedachte snel van me af. Niet nadenken over alles, weet je nog. Zeg ik tegen mezelf. We moeten eerst even onder de douche staan voor we het zwembad in mogen.

'Hierheen' zeg ik tegen Reede en ik loop met hem naar de douche plek. Hij gaat er gelijk snel onder staan. Op dat moment kan ik niet meer bewegen. Ik kan alleen maar staren. Reede's gespierde lichaam onder een douche, zijn bruine haar wat nat wordt waar hij met zijn handen doorheen gaat, zijn tattoeages waar het water overheen stroomt. Al snel is hij klaar en doet hij zijn ogen open en kijkt me gelijk aan. 'Kan je het zien meis?' vraagt hij aan me.

Shit. Waarom snapt hij me nou altijd op dit soort momenten. Ik voel dat ik rood wordt en hij moet alleen maar lachen om mijn ongemakkelijke houding.

'Nu jij nog' zegt hij als hij eronder vandaan komt.

We ruilen van plek. Ook al had ik natuurlijk gewoon naast hem kunnen douchen als ik niet als een gek naar hem had lopen staren. Ik doe wat hij zegt en ga onder de douche staan. Het lauwe water stroomt over mijn lichaam heen. Ik doe mijn ogen dicht en kan gelijk ontspannen als ik het water over mijn hoofd laat gaan. Ik zwaai m'n haar achterover zodat het niet raar tegen mijn gezicht aan blijft zitten.

Ik doe mijn ogen weer open als Reede z'n keel schraapt. 'Hoewel ik geniet van je showtje schat, denk ik dat we beter snel dat water in kunnen gaan nu als je niet wilt dat ik hier rondloop met een boner'

Ik schrik zo van wat hij zegt dat ik water in mijn keel krijg en begin te hoesten als een idioot. Reede kan natuurlijk alleen maar lachen. Dan pakt hij mijn hand vast en loopt met me naar het zwembad.

We gaan het zwembad in bij het ondiepe gedeelte. Het water is zo lekker warm. Ook al is het mooi weer buiten, het water hier is zo'n fijne temperatuur. Reede loopt vooruit en trekt me mee het water in. Zodra we in wat dieper water komen trekt hij me naar zich toe. Instinctief sla ik mijn benen om hem heen. Hij houd zijn handen op mijn kont. Dan geeft ik hem een kus. Weer onbedoeld. Ik weet niet wat dat is bij hem maar soms kus ik hem gewoon. Ik denk er niet over na, het gebeurt gewoon. Hij kijkt me aan. Is hij verbaasd dat ik hem kuste? 'Sorry' zeg ik.

'Nee, niet zeggen' zegt hij en dan zoent hij me. Het is een lange warme kus waarin je de passie bijna kan proeven.

'Jij hebt ook wel erg veel zin' fluistert hij in mijn oor als ik de kus onderbreek om op adem te komen.

'Wat? Hoezo?'

'Je knijpt me bijna fijn met je benen. Die gewoonte heb je vaker, om je benen tegen elkaar aan te drukken als je zin hebt'

'Oh...' zeg ik. 'Misschien is het puur toeval' voeg ik er nog aan toe.

'Wil je zeggen dat je geen zin hebt nu dan?', vraagt hij aan me.

Ik wil daar niet op antwoorden want ik wil het niet toegeven aan hem. Ik maak me los van hem en zwem dan snel een stukje weg om even te kunnen ademen. En mijn hormonen tot rust te laten komen. 

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu