Ik ben zo moe. Ik voel dat iemand me optilt maar ik ben te moe om mijn ogen open te doen.
'hmmh' kreun ik zachtjes als ik de koude lucht van buiten om me heen voel.
'Stil maar, we zijn bijna binnen. Dan kan je lekker warm in het zachte bed tegen me aan liggen' hoor ik Reede zijn stem tegen me zeggen.
'Hier ik maak de deur wel open' hoor ik Thomas zeggen. 'Je weet dat ik haar ook gewoon naar binnen kon brengen hè man, ik respecteer gewoon wat zij kiest'
'Ja weet ik, dankjewel dat je op haar gelet heb' zegt Reede tegen hem.
Ik merk half dat ik de trappen opgetild wordt. 'We zijn er bijna' zegt Reede zachtjes tegen me. 'hmmh' antwoord ik. Ik doe langzaam m'n ogen een beetje open en kijk hem aan. 'Kan ik eerst misschien nog even douchen. Ik wil niet zo in je bed gaan liggen. Ik ruik helemaal naar bier en rook lucht.
'Schat, jij bent zo moe dat je dan in slaap valt onder de douche.' zegt hij.
Reede legt me neer op de bank in zijn slaapkamer. Hij doet de deur van zijn kamer dicht en komt bij me zitten.
'Voel je je al wat beter?' vraagt hij.
'ja, ik ben ehh, niet meer zo draaierig. Of misselijk'
'Heb je overgegeven?'
Kut waarom moet hij dat nou weer vragen. 'uhhh, misschien'
'Jess...Zie je, ik had bij je moeten blijven.'
'Nee! Ik wilde juist niet dat je dat zou zien' zeg ik beschamend.
'Is dat waarom je met Thomas wilde wachten op de taxi?'
Ik kijk weg. Hij pakt gelijk mijn kin vast en zorgt ervoor dat ik hem aan moet kijken.
'oké...ja.', geef ik toe.
'Jess....'
'Mag ik alsjeblieft even douchen?'
'Ik weet echt niet of dat een slim idee is Jess'
'Anders doe ik de deur niet op slot. Als ik dan na een kwartier nog niet klaar ben dan mag je binnenkomen'
'Hmmh, vooruit dan maar'
'Beloof je dan dat je niet daarvoor zomaar binnenkomt?' vraag ik hem.
Hij kijkt me aan. Ik ben zo moe ik denkt niet dat ik zijn spelletjes nu aan zo kunnen. 'Ik ben zo moe' zeg ik zodat hij me begrijpt.
'Is goed, alleen voor vandaag dan'
In de badkamer kijk ik om me heen. Waar liggen de handdoeken? Ik wil niet zomaar alle kastjes open trekken. Ik doe de deur van de badkamer open. 'ehmm, Reede?'
'Ja?' roept hij vanaf de bank. 'ehh, waar liggen de handdoeken?'
'Oh, shit, sorry. Ik kom eraan. Ik laat het wel even zien' zegt hij.
Hij komt gelijk de badkamer binnen. 'Hier in dat rechte kastje. De shampoo en douchegel staan gewoon bij de douchekabine. Maar als je in bad wilt mag dat ook. Of misschien trouwens niet, dan val je geheid in slaap.'
Ik moet lachen om zijn reactie.
'Ik heb alleen geen ehh, vrouwen douchegel dus je zal het moeten doen met die van mij. Maar als je wilt kan ik wel een ander pakken van een andere badkamer beneden.'
'Oh nee hoor, dat is niet nodig. Ik vind het niet erg om die van jou te gebruiken. Als jij dat ook niet erg vind trouwens.'
'Hmmh, ik vind het absoluut niet erg als je helemaal naar mij ruikt, graag zelfs' zegt hij als hij dicht bij me komt staan. Hij gaat met mijn hand langs mijn gezicht. Hij kust me zachtjes op mijn lippen zonder dat ik het aan zag komen. 'Ga maar lekker douchen, dan kan ik daarna ook nog. Ik zou liever met je mee douchen maar ik weet dat je erg moe bent' zegt hij terwijl hij zachtjes in mijn kont knijpt.
'Nouuuu' zeg ik tegen hem. 'Misschien is het wel veiliger als je met me mee doucht. Dan weet je zeker dat ik niet in slaap val.' Ik kijk hem aan.
'Hmmh' reageert hij. 'Ik zou niks liever willen. Maar de eerste keer dat ik alles van je mag zien en alles met je mag doen ga jij al je energie nodig hebben lieve schat. Ik vind het al moeilijk genoeg om me nu in te houden'.
Ik trek een pruillipje naar hem. 'Spelbreker', zeg ik tegen hem en ik bijt zachtjes op zijn lip.
'Maak dit nou niet nog moeilijker voor me. Normaal ben ik niet zo geduldig dus zorg jij maar met dat lekkere kontje van je dat je snel onder de douche staat want over een kwartier kom ik erbij staan of je moe bent of niet'. Hij heeft een gevaarlijke blik in zijn ogen. Ik zou hem op dit moment alles met me laten doen wat hij wilt, al komt dat ook door de alcohol die nog steeds aanwezig is.
'Als ik iets met je mag doen wil ik dat je je daar 100 procent bewust van bent' zegt hij als ik hem verlangend en vragend aan blijf kijken. 'Dus hup, die douche in jij'.
Als hij de badkamer weer uit is kom ik even op adem en stap daarna in de douche. Zelf hier voelen de tegels warm onder mijn voeten.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...