Deel 85

1.2K 32 0
                                    

Als we weer boven komen zien we dat Reede en Callum nu ook bij de kant staan. Callum doet een salto en springt zo in het water. Het verbaasd me nog hoe diep dit water is. Het is niet een heel lang zwembad maar ik kan er niet in staan. De rechterkant is ondiep en de linkerkant, waar ik nu sta, is wel erg diep. Reede duikt het water in en dat is meer dan ik hebben kan. Ik kan me ogen niet van hem afhouden. Al zou ik het willen. Hij zwemt gelijk naar me toe en trekt me tegen zich aan. Ik sla mijn benen om me heen en hij legt zijn handen op mijn billen. Hij loopt met me door het water heen tot hij een beetje tegen de kant aan kan leunen. Callum, Jack en Denise doen een wedstrijdje wie het langst zijn adem in kan houden.

'Hmmh, waar komt deze ineens vandaan' zegt Reede tegen mij als hij kijkt naar mijn bikini en met zijn vingers langs het broekje van de string gaat.

'Denise...had hem meegenomen voor me. Ik heb het broekje nog nooit aan gehad maar dat was de eerste die ze zag liggen' zeg ik.

'Het staat je geweldig' zegt hij

Reede draait me om zodat hij nu zijn armen om mijn middel heen kan liggen en dat ik met mijn kont tegen hem aansta. Dan voel ik gelijk dat hij hard is. Ik probeer er een beetje vanaf te stappen omdat ik niet wil dat hij zich ongemakkelijk voelt omdat er mensen bij zijn. Maar op het moment dat ik maar een klein beetje van hem af wijk pakt hij me steviger vast en duwt hij me nog steviger tegen zich aan. Deze jongen heeft ook gewoon geen schaamte.

'hmmm' kreunt hij zachtjes in mijn oor.

Jack heeft inmiddels een balletje gepakt om over te gooien.

'Doen jullie ook mee?' vraagt hij aan ons

'Nee' antwoord Reede gelijk.

'Wat? hoezo niet?' zeg ik als ik me omdraai naar hem.

Als antwoord op mijn vraag drukt hij zich nog een keer tegen me aan.

Dit spelletje ga ik dit keer winnen. Hij mag stoppen met te antwoorden voor ons allebei.

'Ik doe wel mee' roep ik een tikje té enthousiast. Jack grijnst gelijk naar Reede.

We beginnen met overgooien. Al snel komen we er achter dan Denise voor geen meter kan gooien. 'Zullen we maar iets anders doen' grapt Callum.

'Anders pak ik wel even het net' zegt Jack.

'Net?' vraag ik.

'Volleybal' antwoord Reede als hij ineens achter me staat in het zwembad.

'Doe je dan wel mee?' vraag ik aan hem.

Hij zucht. 'Sure'

'Ik ben wel scheids' zegt Jack. 'Dan kan ik alles goed zien' grapt hij.

Gelijk krijgt hij boze blikken van Callum en Reede.

'Hee, chill, het was een grapje' zegt hij lachend.

'Zullen wij samen gaan Jess?' vraagt Denise aan me.

Ik lach en zeg gelijk ja. Vroeger speelde we samen op het strand veel volleybal, toen we in het eerste jaar van onze opleiding zaten. We waren er toch best wel goed in geworden.

Reede en Callum staan aan één kant en wij aan de andere.

'Zullen we hun maar laten beginnen want eigenlijk als je kijkt naar de teams hebben wij al gewonnen' zegt Callum vol zelfvertrouwen.

'Ja dag' zegt Denise. Ze pakt de bal aan van Jack en zo beginnen we.

Na twintig minuten spelen zien de jongens er al uitgeput uit. We hebben ze keihard ingemaakt.

'Zie je wel, je had je grote mond moeten houden' daagt Denise Callum uit.

'Ja maar dat is niet eerlijk' zegt hij.

'Hoezo is het niet eerlijk?' vraag ik.

'Ja weet je wat voor afleiding het is als jullie de hele tijd boven dat water uitspringen' zegt Reede.

'Ja, denk je dat wij dan nog oog hebben voor die volleybal' ondersteund Callum hem.

'Echt niet. Jullie zijn gewoon keihard ingemaakt en dat is een slap excuus' beslist Denise.

'Ohja?' zegt Callum. Hij zwemt snel naar haar toe, tilt haar op en gooit haar weer in het water. Ze gilt voordat ze in het water komt. Ik moet er om lachen. Ze zijn echt super schattig samen. Ineens voel ik Reede zijn armen weer om me heen. Hij geeft me zachtjes een kusje in mijn nek.

'Ik kon nergens anders naar kijken dan naar jou' fluistert hij in mijn oor.

'Jaja' reageer ik waardoor hij me gaat kietelen in mijn zij. Ik schrik gelijk op en probeer van hem weg te zwemmen. Maar natuurlijk haalt hij me gelijk in. Als we in het diepere gedeelte komen trekt hij me weer tegen zich aan. Zijn handen gaan onder het water zachtjes langs de zijkant van mijn borsten. Heel mijn lichaam staat gelijk op scherp. Alles wat hij aanraakt lijkt extra gevoelig en mijn lichaam schreeuwt nu al weer om zijn aandacht. Als ik even weg kijk zodat ik rustig kan ademhalen probeer ik mijn lichaam tot de orde te roepen. Ik lijk een hormonale tiener..... Maar als ik me weer terug draai om Reede aan te kijken drukt hij zijn lippen gelijk op de mijne. Het overvalt me omdat ik niet had gedacht dat hij me zo zou zoenen terwijl er andere mensen bij zijn. Maar al snel laat ik hem toe en zoen ik hem terug.

'Ik ga nog wel even wat drank halen, anders kan ik dit niet aanzien' zegt Jack.

'Denise witte wijn, Jess whiskey en jullie een biertje zeker' zegt hij richting ons.

'Ja top' zegt Callum.

Reede en ik knikken ook allebei.

We zwemmen naar de kant waar we allemaal ons drankje drinken. We zijn de hele tijd aan het kletsen en we leren elkaar nog wat meer kennen. Denise en Callum zijn morgen de hele dag vrij. Jack en Reede moeten allebei werken.

'Nou, dan ben ik blij dat ik in de middag bij je langskom' zeg ik tegen Reede.

Ik zou het niet aankunnen om het aan te horen wat Denise en Callum allemaal met elkaar doen....

'Goedzo' zegt hij als hij me wat meer tegen zich aan trekt.

Als Reede zijn drankje op heeft zegt hij dat hij zo terug is. Hij droogt zich af en gaat naar binnen toe.

Reede die uit een zwembad komt en zich afdroogt komt ook wel op het lijstje met mooie dingen om te zien...

Ik heb mezelf echt niet onder controle als het op Reede aan komt. Als ik naar hem kijk dan reageert gelijk mijn hele lichaam en ik zou het niet eens kunnen tegenhouden als ik dat zou willen. Het is frustrerend maar ook opwindend.

Callum en Jack vragen dingen over school en over wat we allemaal doen. Het is best erg, ik zit nu in mijn derde jaar en ik weet nog steeds niet precies wat ik nou wil doen. Waar ik later wil gaan werken. Ik weet heel goed waar ik niet wil werken maar ik weet niet hoeveel ik daar mee op schiet. Ik zou het liefst iets in de sociale sector willen doen met design of lespakketten. Commercieel is niks voor mij. Ik denk niet dat ik die werkdruk aan zou kunnen en de mensen die daar werken. Het liefst zou ik ook nog iets met mijn kunst doen maar die droom heb ik al lang geleden laten varen.

Ik schrik wakker uit mijn toekomstdromen als ik m'n telefoon hoor af gaan. Hij gaat een paar keer af maar ik word niet gebeld. Ik ben toch wel erg benieuwd dus ik hijs mezelf op de kant en droog me snel even af zodat ik naar de tafel kan lopen om te kijken naar mijn berichtjes.

Als ik mijn telefoon pak zie ik gelijk Reede zijn naam staan. Waarom zou hij me nou appe, hij is toch hier?

(R) Hey lekkerding

(R) Kom naar boven schatje

(R) Ik kan me niet meer inhouden als ik je in die bikini zie.

(R)Ik wil je.

Ow...Shit...Mijn hart begint gelijk sneller te kloppen. Ik weet dat ik mijn bikinibroekje al vies heb gemaakt. Op het moment dat hij aan kwam lopen in die zwarte zwembroek was dat al verpest. Mijn lichaam reageert zo heftig op hem. Fuck...Is het raar als ik ineens naar boven ga? Reede zij net dat hij zo terug zou komen. Ik ben bang dat als ik nu naar boven ga dat iedereen gelijk weet wat we aan het doen zijn. Zal ik naar boven gaan?

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu