'2 kaartjes voor vrijzwemmen alstublieft' zeg ik bij de balie.
'Dat wordt dan 10 euro 60' zegt de man bij de balie.
Ik wil mijn pinpas net uit het hoesje van mijn telefoon pakken als Reede me opzij duwt en een briefje van 50 onder het luikje door schuift. De man achter de balie kijkt van mij naar Reede.
'Ik wilde pinnen' zeg ik tegen de man én tegen Reede.
'Nee' zegt Reede simpelweg.
'Reede...'
Maar ik ben al te laat want de man achter de balie is zijn geld al aan het wisselen.
'Ugh...' zeg ik geïrriteerd.
'Ik wilde betalen' zeg ik als hij me het kaartje geeft waarmee we door de poortjes kunnen lopen.
'I know' reageert hij.
'Het is echt niet van deze tijd als je vind dat een man altijd moet betalen' zeg ik.
'hmmh' zegt hij als hij achter me aan door het poortje loopt.
'Zullen we eerst omkleden en dan een bandje halen voor een kluisje?' vraag ik.
'Ja is goed' reageert hij.
'Mag ik dan... uhm.. mag ik mijn spullen uit de tas' vraag ik aan Reede. Ik had al onze dingen in één tas gedaan maar ik weet niet of hij verwacht dat we in één hokje zouden omkleden. Ik wil niet dat bij het omkleden in een zwemhokje de eerste keer wordt dat hij me naakt ziet. Het is altijd onhandig en klein en ik kan me niet voorstellen dat dat er charmant uit ziet.
'Ja tuurlijk' zegt hij en hij geeft me gelijk de tas aan. Pfew.... gelukkig ging hij daar dan niet van uit.
Ik probeer snel m'n spullen uit de tas te vissen maar ik word er zenuwachtig van hoe hij op me staat te wachten. Hij had in de auto gelukkig weer z'n shirt aangedaan anders zou ik niet eens in staat zijn om überhaupt na te denken. En straks zie ik hem in alleen zijn zwembroek. Alleen al van het idee krijg ik het warm.
'Lukt het?' Lacht hij.
'Ja, ehh, ja het ligt onderop denk ik, sorry'
'Jess, waarom ben je nu ineens zo zenuwachtig?' Hij pakt mijn hand vast waarmee ik in de tas probeer te zoeken. 'Ik ben het maar' zegt hij.
'Wat heb je allemaal nodig, zal ik anders mijn spullen eruit halen dan kan jij de tas mee nemen?'
'oh, eh, ja graag' zeg ik nog steeds zenuwachtig.
'hé, niet te veel nadenken jij' zegt hij als hij mijn kin vastpakt zodat ik hem aan moet kijken. Reede pakt zijn zwembroek, een boxer (die ik ook maar voor de zekerheid in de tas had gedaan) en een handdoek uit te tas.
'Kom je wel naast me?' vraagt hij.
'Ja, tuurlijk' zeg ik. Ik loop achter hem aan en loop binnen in het hokje naast hem. Ik ben blij dat ik mijn mooie bikini heb meegenomen. Hij is niet super speciaal maar ik vond het wel goed staan, en ik voelde me op mijn gemak erin. Het is een high waist brazilian broekje en een bovenstukje met gouden ringen in het midden die ik met touwtjes kan vastknopen in mijn nek en op mijn rug. De gouden ringetjes matchen met het broekje, die is van de zijkant ook gedeeltelijk open en wordt bij elkaar gehouden door de gouden ringen. Ik durfde deze nooit zelf te dragen naar het zwembad. Ik heb hem één keer aangetrokken toen ik naar het strand ging met Denise. Ze zei gelijk dat het me fantastisch stond dus gelukkig voel ik me er wel zelfzeker in. Al vind ik het wel eng dat Reede me zo ziet. Wat als hij me niet mooi vind? Of dat hij de bikini raar vind? Ik maak me waarschijnlijk veel te druk. Toch? Ik probeer me voor te stellen wat Denise zou zeggen om me wat moed in te praten. Dylan had de bikini één keer gezien en hij zij dat ik het niet meer aan moest doen omdat ik er uit zag als een slet als ik dat droeg. Hij had volgensmij geen idee dat hij mij daar ontzettend mee kwetste.
Ik schrik op van een klopje op de deur. 'Bijna klaar lekkerding?' vraagt Reede. Shit, ik had niet eens gehoord dat hij dat hokje uit was gekomen.
'Ehhhh, ja ik kom er bijna aan' Fuck. Nu ben ik ineens heel erg zenuwachtig.
'Alles oké?' vraagt hij.
Ik weet niet wat ik moet zeggen dus aangezien ik al een tijdje klaar ben doe ik de deur open. Dan kijk ik recht in zijn ogen. Zijn pupillen worden groot en hij bekijkt me van top tot teen.
In plaats van opzij te stappen zodat ik er langs kan zet hij een stap naar voor en komt hij bij me in het hokje staan. Hij doet snel het klapstukje naar beneden wat tegen de bank aan zit zodat de deuren dicht blijven.
Shit. Vind hij het zo erg dat hij niet eens meer met me wilt zwemmen?
'Is er iets mis? Is het té? We kunnen anders ook wel naar huis gaan' zeg ik als de paniek een beetje toe slaat als hij alleen maar naar me blijft kijken.
'Wat?!?, nee. Het is juist... eh, het is perfect' zegt hij 'Maar uhhhh... zo kan ik niet echt naar het zwembad lopen' zegt hij. 'Misschien kunnen we heel even wachten'
'Wat is er dan?' vraag ik.
'Fuck, je hebt echt geen idee hè. Je hebt geen idee wat jouw uiterlijk kan doen met mannen.'
Dan komt hij dichterbij me en drukt me tegen de muur en duwt zijn lippen hard op de mijne. Holy shit, dit is heftig. Dan duwt hij zichzelf tegen me aan. Dan begrijp ik wat hij bedoelde met dat hij niet zo naar het zwembad kan lopen. Hij is hard. Dan zoent hij me weer. Zijn tong zoekt gretig naar de mijne. Hij laat zijn handen zakken naar mijn middel. Dan gaat een van zijn handen lager tot hij daarmee in mijn kont kan knijpen. Dan in een snelle beweging draait hij me om, ik hou m'n handen tegen de muur van het kleine hokje aan. Reede slaat mijn haar over één schouder heen en zoent me dan in mijn nek. Ik voel dat ik overal kippenvel krijg. Hij duwt een paar keer zijn lichaam tegen me aan. Zou het zo voelen om seks met hem te hebben? Ik heb het nooit als zo iets heftigs kunnen ervaring. Het enige hoe ik het kende was heel rustig, altijd hetzelfde op een bed. Ik heb het nooit anders geprobeerd. Ik heb er ook nog nooit zo naar verlangd. En echt holy shit wat verlang ik naar deze jongen. Ik wil weten hoe het voelt om hem in me te hebben.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
Storie d'amoreJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...