Deel 62

1.2K 27 1
                                    

'Jaja' reageert Callum op hem.

'Nou vooruit dan maar, zullen we gaan?' zegt hij vervolgens.

'Vijf minuten' zegt Reede als hij me tegen zich aan trekt en me zoent alsof er niemand in de kamer is behalve wij.

Het begint gewoon pijn te doen tussen mijn benen zo erg verlang ik naar hem. En nu moet ik ook nog door mezelf een hele dag wachten tot hij dat gevoel voor me weg kan halen.

'Ik zie je morgen op school, lekkerding. Tien uur ja?' zegt Reede als hij zijn lippen los maakt van de mijne.

'Ja is goed' zucht ik naar hem.

Denise moet lachen omdat ze waarschijnlijk het verlangen in mijn zucht hoort. Het valt Callum gelukkig niet op.

'Dag sexy' zegt Callum tegen Denise als hij haar nog een zoen geeft voor hij de deur uit stapt.

Dan valt de deur dicht en Denise draait hem gelijk alvast op slot.

'Zo, deze deur maken we vandaag niet meer open. We hebben een pauze verdient. Het is inmiddels al half één. We hebben onze beauty slaap hard nodig' lacht ze naar me.

'Ja, precies' antwoord ik.

'Je hebt het echt zwaar te pakken met hem hè' zegt Denise dan terwijl ze me aankijkt.

'Hmh, ja' reageer ik. 'Wat hij me laat voelen heb ik nog nooit gevoeld. Ik wist niet eens dat iets zo goed kon voelen. De aantrekkingskracht naar hem is zo anders dan wat ik ooit heb meegemaakt'

'Ik zie het aan de manier waarop je naar hem kijkt' reageert ze.

'Ohja?' vraag ik

'Ja, je kleed hem gewoon uit met je ogen. Volgens mij wordt hij ook gewoon 24/7 geil van jou. Ik zag echt wel wat in zijn broek toen Callum en ik binnenkwamen.'

'Omg.....Denise!!' lach ik.

Ze lacht met me mee.

'Nou, het ziet er in ieder geval goed uit' zegt ze dan met een grijns.

'Ja, het maakt me wel een klein beetje zenuwachtig als ik eerlijk ben'

'Wat dan?' vraagt Denise

'Ja....of het wel ehhhh....gaat passen.'

'OMG!!' roept ze uit.

'Nou Deniseeeeee' roep ik terug.

'Is hij zoveel groter dan Dylan?'

'Ja, serieus haast twee keer zo groot, en veel breder...'

'Hmmhhh, je hebt gewoon de jackpot. Ik denk zomaar dat Reede je er graag aan zal laten wennen. Gewoon veel oefenen en dan komt het goed' knipoogt ze naar me.

'Ja oké, het is echt tijd voor bed' zeg ik als ik mijn handen voor mijn ogen doe uit schaamte.

'Hé, niet zo aanstellen joh je moet van die preutsheid af. Zeker als je eindelijk dat setje gaat aandoen'

'Wacht, je moet toch pas om tien uur op school zijn?'

'Ja hoezo? Jij om negen uur bij je bedrijf toch?' antwoord ik.

'Nee, mijn groepsgenoten konden allemaal pas om tien. Maar.....als we vroeg genoeg opstaan dan kunnen we nog even gaan winkelen bij die grote lingerie store in het centrum.'

'Oeh, dat is wel een goed idee maar dan moeten we wel echt nu gaan slapen want we moeten echt vroeg op dan'

'Yesssss DEAL!' zegt Denise blij als ze in haar handen klapt.

We maken ons snel klaar voor bed. Om half twee doen we het licht uit. Door de lange dag was ik erg moe geworden, Denise ook. We vallen allebei direct in slaap.

Ik word om zeven uur wakker van Denise haar wekker. Ik hoor haar een grommend geluid maken naar haar wekker waardoor ik moet lachen.

'Goeiemorgen' zeg ik tegen haar.

'Hmh, hey' reageert ze.

'Ik zal alvast de koffie aanzetten' zeg ik tegen haar als ik gelijk uit bed stap. Opstaan is voor mij altijd makkelijk, of ik nou goed geslapen heb of niet. Als mijn wekker gaat ga ik altijd direct uit bed. Ik kan er echt niet tegen om dan nog te snoozen en te blijven liggen. Maar Denise, die kan zonder koffie niet uit bed komen.

'Precies de reden waarom ik van je hou' zegt Denise slaperig tegen me.

'Ja, dat weet ik' zeg ik als ik bij de koffiemachine sta.

De geur van de koffie komt mijn neus binnen en ik voel me helemaal gelukkig. Ik weet niet precies waarom maar ik heb het gevoel alsof alles eindelijk een keer goed op zijn plek valt.

Ik geef Denise een koffiemok aan waardoor ze eindelijk uit bed komt.

'Oké, over een half uurtje kunnen we wel weg' zegt Denise.

'Top' reageer ik terwijl ik een slokje neem van mijn eigen koffie.

Ik pak m'n telefoon om te kijken of ik nog berichtjes heb ontvangen. Ik ben gister avond helemaal vergeten om nog te kijken. Ik zie een berichtje van Dylan en ook een paar van Reede.

(D) Bedankt voor het gesprek Jess, ik stel het echt op prijs. Zal ik je vanavond om half zeven ophalen om naar het ziekenhuis te gaan?

Ik beslis gelijk maar even te reageren

(J) Hey, ja half zeven is goed, ik app je het adres nog wel. Ik ben blij dat we gepraat hebben

Dan kijk ik naar de berichten van Reede.

(R) Lekker slapen lekkerding, ik kan niet wachten tot ik je vanavond in mijn bed heb. Wij zijn net thuis dus ik ga gelijk naar bed nu.

(R) Goeiemorgen babe

Shit, ik had natuurlijk helemaal niet meer op mijn telefoon gekeken. Wat lief dat hij welterusten zei tegen me.

(J) Sorry ik was al in slaap gevallen gister, goeiemorgen. Kan niet wachten om je zo op school te zien, ik zie je om tien uur X

Als ik mijn koffie op heb maak ik me snel klaar zodat we straks weg kunnen. Denise is ook al helemaal klaar.

'Zullen we alvast gaan, des te meer tijd hebben we' zegt Denise.

'Ja is goed, dan kunnen we ook nog een broodje halen ofzo'

'Goed idee!'

Ik zeg nog niet tegen Reede wat we gaan doen, daar mag hij zelf achter komen.



(Van harte gefeliciteerd! 

XxX YukiDreamz)

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu