Deel 34

1.4K 29 7
                                    

'Waarom niet?', vraag ik.

'Ik wilde eerst bij jou komen staan' zegt hij zachtjes tegen mijn nek aan. Hij drukt zachtjes een kus in mijn nek.

Hij verplaatst een arm rustig om mijn middel heen. Hij blijft me zoenen in mijn nek. Ik merk dat ik er heftig van ga ademen. Zijn andere arm verplaatst zich ook richting mijn buik. 'Ik word er echt gelijk geil van als ik jou in mijn kleren zie staan, weet je dat Jess'. 'Die jurk van vanavond was al genoeg om me de hele avond rond te laten lopen met een stijve'

'hmmh' reageer ik zachtjes. Zijn hand gaat steeds hoger richting mijn borsten. Tot hij er een vastpakt en zachtjes kneed. Hij speelt door de stof van het shirt heen met mijn tepel die steeds stijver wordt. 'Reede' kreun ik zachtjes in zijn oor. Als ik dat zeg drukt hij zijn heupen tegen mij aan. Ik bijt op m'n lip om me in bedwang te kunnen houden. Ik voel hoe hard hij is. 'Morgen is alles voor jou' zegt hij zachtjes. Ik probeer me naar hem om te draaien maar hij houd me tegen. 'Reedeee' smeek ik hem. 'Morgen schatje. Als jij me aanraakt daar ben ik verloren en jij moet nu eerst je roes uitslapen'.

Ik probeer me nog steeds te verzetten maar Reede z'n armen zijn veel te sterk om mij heen. Ik voel dat hij aanspant als ik me probeer te bewegen.

'Ogen dicht jij' zegt hij. Ik probeer me weer los te maken van hem zodat ik me kan omdraaien. Ik wil hem nu.

'hé, luisteren jij' zegt hij speels tegen mijn oor aan. Dan knijpt hij in m'n tepel. Ik schrik. Je zou denken dat het pijn zou moeten doen, maar dit is iets anders dan pijn. Ik luister naar hem. Ik doe mijn ogen dicht en blijf staan als hij me los laat en naar achter loopt.

Een paar seconden later is hij weer terug bij me. Hij draait me snel om, tilt me met één beweging van de grond. Hij zoent me en leunt dan over het bed heen om me er op te liggen.

Shit, ik was vergeten hoe lekker dit bed ligt. Reede staat nog steeds over me heen gebogen. Hij komt ook op het bed en hangt boven me. Hij tilt me een stukje verder op het bed. Als je dacht dat niks zachter kon zijn dan dit bed dan had je het fout want dat zijn de kussens. Hij kijkt me diep aan. Ik verdrink in zijn ogen. Ik zie aan zijn blik dat hij me net zo graag wilt als ik hem. Dan zoen hij me weer. Dwingend en geil. Hij duwt mijn benen uit elkaar en komt er tussen liggen. Hij duwt zich tegen me aan terwijl we verder zoenen. Ik leg mijn handen op zijn rug. Ik duw met mijn nagels op zijn rug in de hoop dat het iets van mijn frustratie wegneemt. Dat doet het niet. Ik zie het nog meer in zijn blik nu. Mijn shirt is een stuk omhoog geschoven en hij kijkt naar mijn ondergoed.

'Fuck, hoe graag ik je nu wil proeven schat....'

Wat bedoelt hij daar nou eigenlijk mee? Ik heb wel eens porno gezien maar ik wist nooit echt wat mensen nou zelf in een relatie doen en wat echt alleen in porno gebeurt. Ik heb nooit iets met mijn mond gedaan bij Dylan. Hij ook niet bij mij. Hij was mijn eerste maar we hadden altijd gewoon normaal seks, hij was altijd wel heel voorzichtig. Ik kwam ook niet zo vaak klaar. Eigenlijk nooit. Ik probeerde het soms zelf te doen maar dat lukte niet altijd. Ik bleef dan juist meer gefrustreerd achter dan daarvoor. Daarom deed ik dat niet zo vaak. Zou dat zijn wat hij daarmee bedoelt? Daar...likken. Toen hij me daar kuste werd ik al helemaal gek. Is het stom als ik het aan hem vraag? Kom ik dan dom over? Weet je wat, als hij me belachelijk maakt dan blijkt hij toch een eikel te zijn en dan kom ik er beter nu achter dan later.

'Uhm, wat bedoel je daar eigenlijk mee?'

'Met wat schat?' zegt hij terwijl hij boven me hangt.

'Met ehh, dat wat je net zei. Proeven...'

'Wacht' zegt hij terwijl hij naast me komt liggen. 'Ben je nog nooit gebeft', vraagt hij aan me.

Kut, wat betekent dat? Is dat hoe ze dat noemen? Wat een vreemd woord.

'Uhhhm, ik eh, denk het niet' Ik voel dat ik rood wordt.

Reede draait op zijn zij om me aan te kunnen kijken. Ik schaam me nu al kapot. Ik doe een hand voor mijn ogen om proberen te verbergen dat ik zo rood wordt.

'hé, je hoeft je niet te schamen als je niet weet wat het is lieverd.', zegt hij terwijl hij mijn hand voor mijn gezicht weghaalt en hem vast blijft houden.

'Oké...ik weet het niet precies. Ik ken het woord niet maar ik heb wel eens iets gezien zeg maar waarvan ik dacht dat dat het dan is maar ik weet het niet zeker'

'Oh, nou ben ik wel benieuwd wat jij allemaal gekeken hebt' zegt hij plagend.

'Nou Reeeedeeee', zeg ik.

'Oké sorry schat. Je hoeft je echt niet te schamen. Niet bij mij oké'

Ik kijk hem aan.

'Dat is als iemand daar naar beneden gaat en je gaat likken daar tot je klaarkomt.'

Ik slik. Ik denk dat ik dat wel fijn zou vinden. Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat zou voelen. Maar Reede laat me sowieso al dingen voelen die ik nooit gevoeld heb.

'Je was toch een jaar met je vorige vriend?'

'eh, ja' zeg ik.

'Je hebt toch wel al een keer, eh, iets gedaan toch. Anders moet ik nu echt een eikel lijken in jouw ogen als ik je zomaar heb aangeraakt.'

'Ja, nee, ik eh nee ik ben geen maagd meer' zeg ik beschaamd. Ik kijk naar beneden.

Hij pakt mijn kin vast en tilt mijn hoofd omhoog zodat ik hem aankijk.

'Hè schat, ik zeg het alleen maar omdat ik niet wil dat je denkt dat ik misbruik van je maak. Dat ik te snel dingen doe waar je nog niet klaar voor bent. Als je niet klaar bent voor iets wil ik dat je dat tegen me zegt oké?'

'Oké' zeg ik. Ik vind het fijn dat hij me zo gerust stelt.

'Het komt niet zo vaak voor dat een vriend dat niet bij z'n vriendin doet, vandaar. Maar iedereen heeft daar gewoon een eigen keuze in.'

'Hij was ehm, wel mijn eerste zegmaar. Hij wilde het altijd gewoon normaal. Ik durfde er nooit echt over te praten met hem. Dus het was altijd gewoon seks en dan was het weer klaar.'

'Je zou je juist op je gemak moeten voelen bij je vriend om daarover te kunnen praten. Heeft hij je wel überhaupt ooit laten klaarkomen?'

'ehm...nee'

'Deed je het dan zelf daarna?'

'Ik... ik ehm..ja.. ik probeerde het soms maar het lukte niet altijd dus dan was het alleen maar erger dan daarvoor'

Hij kijkt me verbaasd aan.

'Zou je het wel lekker vinden denk je?' vraagt hij aan me

'Uhm wat bedoel je?'

'Dat ik je daar ga likken' zegt hij terwijl zijn arm langzaam over mee heen gaat. Steeds lager. Hij trekt mijn shirt een beetje omhoog en legt dan zijn hand op mijn string. 'Hierzo' zegt Reede terwijl hij zijn hand tegen me aan drukt. Ik voel mijn klit aanspannen onder zijn hand.

Ik slik. 'Ja' zucht ik uit.

'Ik ehm..heb vaker dat ik wel iets wil maar dan lukt het me niet of het duurt echt heel erg lang'

'Daar kan ik je wel meehelpen als je wilt' zegt hij. 

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu