'Je zal toch moeten wachten' lach ik speels naar hem. 'We moeten zo snel eten en dan moet ik naar huis gaan' zeg ik tegen hem.
'Dan zal ik het snel doen' zegt hij om verleidelijke toon.
'Je bent helemaal doorweekt, je zal je toch boven even mogen omkleden' zegt hij als hij nog een stap dichterbij zet.
'Reedeeee..... we kunnen niet zomaar naar boven verdwijnen'
'Oh nee?' zegt hij speels met weer die irritant knappe grijns op zijn gezicht'
'Nee' zeg ik op duidelijke toon, ook al wil ik het helemaal niet menen. Ik kom al bijna klaar als hij zo naar me blijft kijken. Bij Reede ben ik echt een hoopje wanhopigheid...
'Zal ik je ongelijk bewijzen?' vraagt Reede.
'Nee Reede...ik...we moeten echt...' in een snelle beweging tilt hij me op en legt hij me over zijn schouder.
'AAH Reede zet me neer!!!' gil ik.
'Ja dag' zegt hij en hij draagt me mee naar binnen.
Denise en Callum zitten in de keuken en kijkend verbaasd op als Reede me de keuken binnen tilt.
'Reede!!!' roep ik
'Let maar niet op ons hoor' zegt Reede terwijl hij op mijn kont slaat.
Denise moet erom lachen. Ik probeer me los te spartelen maar ik weet al dat het geen zin heeft aangezien Reede gewoon té sterk is daarvoor.
Pas als we op zijn kamer zijn zet hij me neer. 'Reeeedeeee' roep ik boos naar hem. 'Denise en Callum zagen ons gewoon!!'
'Hmmh' antwoord hij en dan duwt hij me tegen de muur aan. Zijn ene arm staat naast mijn hoofd en de ander ligt op mijn heup. Voor ik het weet drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik probeer hem heel even tegen te houden omdat ik weet dat we hier eigenlijk geen tijd voor hebben. Ik kus hem maar ik doe mijn mond niet voor hem open.
'Hmmh' gromt hij tegen mijn lippen aan. Hij pakt allebei mijn handen en tilt ze boven mijn hoofd en houd ze met één hand vast.
'Open' fluistert hij.
Dan geef ik toe. Hoe kan ik niet toegeven aan Reede Kingston. Hij maakt me he-le-maal gek. Al snel beginnen mijn lippen gevoelig te worden van de stoppels op zijn gezicht. Toch blijf ik hem zoenen want ik ben verslaafd aan het gevoel wat hij me geeft.
'Dacht je echt dat je zo kon rondlopen zonder dat ik je mee zou nemen naar boven' zegt Reede als hij wijst naar mijn doorweekte rode halterhemdje.
'Misschien' lach ik naar hem.
'Dat dacht ik dus niet' zegt hij met een lage stem. Hij tilt gelijk mijn hemdje omhoog en sluit zijn mond om mijn tepel en begint mijn andere borst te kneden met zijn hand.
'Ik wil dat niemand anders je tieten zo te zien krijgt. Ik wil je helemaal voor mezelf Jess' zegt hij buiten adem.
Ik probeer zijn broeksknoop los te knopen maar het lukt me niet.
'Heb je hulp nodig' lacht hij tegen mijn lippen aan.
Ik knik zachtjes naar hem. Hij maakt de knoop zelf met gemak los en stapt snel uit zijn korte broek.
'Nu die van jou' zegt hij. Als hij de knoop en de rits los heeft trekt hij mijn broekje in één keer naar beneden. Reede zakt even op zijn knieën voor me. Mijn rode doorweekte string volgt een paar seconden later. Hij laat zonder waarschuwing zijn tong over mijn klit gaan en ik schreeuw zijn naam uit. De andere mensen in het huis kunnen me vast wel horen maar het maakt me op dit moment niks uit. Reede gaat door tot ik steeds dichter bij mijn hoogtepunt kom. Ik voel dat mijn benen beginnen te wankelen en Reede ondersteund me zodra hij het merkt. Hij zorgt ervoor dat ik niet val maar gaat geen moment langzamer. Op een moment laat hij ook een vinger bij me naar binnen glijden terwijl hij me blijf likken. Ik denk niet dat ik mezelf ooit zo hard heb horen kreunen maar op dit moment schaam ik me er niet voor. Zodra Reede met zijn vinger in en uit me begint te bewegen voel ik dat mijn lichaam meer dan dit niet aan kan. Ik kom klaar op zijn hand en zijn mond en ondanks dat ik helemaal uitgeput ben nu wil ik alleen maar meer. Het pijnlijke gevoel beneden gaat alleen maar weg als ik hem helemaal in me voel. Dat weet ik inmiddels.
'Handen omhoog' zegt hij als hij weer voor me staat. Ik doe wat hij zegt en hij trekt mijn hemdje over mijn hoofd heen. Hij trekt zelf zijn boxer uit en hij tilt me op. Instinctief sla ik me benen om hem heen en hij draagt me naar het bed toe. Hij legt me neer en loopt zelf naar het nachtkastje om een condoom te pakken.
'Heb je al een afspraak bij de dokter voor de pil?' vraagt hij.
'Ja op dinsdag. Dus je moet nog even geduld hebben' lach ik naar hem.
'Vooruit dan maar' zegt hij als hij de condoomverpakking openscheurt met zijn tanden.
Ik schrik als er op de deur wordt geklopt.
'Ow shit' lach ik zachtjes als Reede al voor me staat met het condoom om.
'GA WEG' roept Reede naar de deur.
'Ja ja, het eten is er over een kwartier' horen we Callum zijn stem roepen
'Oké ga nu maar weer weg' roept Reede weer.
We horen zijn voetstappen verdwijnen en Reede kijkt weer naar mij.
'Sorry daarvoor' lacht hij naar me.
Hij zoent me en voordat ik weet dat ik er klaar voor ben glijd hij in één keer gemakkelijk naar binnen.
'Reede' kreun ik zachtjes.
'Fuck schatje, zo nat' zegt hij vol verlangen. 'Je voelt zo lekker. Je voelt als een fucking handschoen om mijn lul heen zo perfect pas je. Zo strak' fluistert hij.
Hij beweegt langzaam en kijkt naar me. 'Gaat het goed?' vraagt hij.
'Ja' zeg ik buiten adem. 'Ehm...Kan je...kan je dat ook sneller?' vraag ik voorzichtig.
Reede lacht. 'Ja natuurlijk schatje. Zet je maar schrap dan'
Hij zoent me vol verlangen en begint sneller te bewegen. Zo heeft hij het nog nooit gedaan maar het voelt fucking geweldig. Deze jongen weet me helemaal gek te maken en tegelijkertijd geeft hij me zo'n fijn gevoel als ik bij hem ben. Als hij me zoent verdwijnt alles om me heen en als ik bij hem kan liggen verdwijnen al mijn zorgen als sneeuw voor de zon.
'Fuck' roept hij als ik zachtjes in zijn nek lik. Kennelijk vindt hij dat erg lekker. Het geeft me een geweldig gevoel als ik merk hoeveel invloed ik op hem kan hebben. Dit is meer dan een verliefdheid, dit is meer dan iemand leuk vinden of wat onschuldige gevoelens. Het maakt me niet uit wat andere mensen vinden. Het maakt me niet uit als iemand zegt dat je dit zo snel nog niet kan weten. Maar ik hou van hem. Ik weet het zeker en het maakt me gelukkig en doodsbang tegelijk. Als ik hem boven me zie bewegen en in zijn ogen kijk weet ik het zeker. Er zal nooit iemand anders voor mij zijn zoals Reede. Hij is de enige. Ik weet niet of hij al hetzelfde voelt maar dat maakt voor mij niet uit.
'Fuck Jess, ik wil je zo graag zonder condoom willen voelen, ik kan echt niet wachten' zegt hij als hij me zachtjes kust.
'Je bent zo mooi' zegt hij als hij een moment neemt om naar me te kijken als hij weer iets rustiger beweegt. Met één hand gaat hij over mijn lichaam heen. Hij kneed mijn borst en zijn ogen branden bijna op mijn huid.
'Je bent zo verdomde perfect schatje' zegt hij tegen me.
'Kus me' zeg ik als hij dat tegen me zegt.
Al het gevoel wat we voor elkaar hebben ligt in deze kus. Hij beweegt wat meer en ik merk dat ik al bijna voor de tweede keer klaar kom.
'Kijk naar me' zegt hij als ik mijn ogen eventjes dicht doe.
Ik kijk hem aan.
'Reede...' zeg ik zachtjes. 'Ik...' Moet ik het wel zeggen? Ik wil hem niet afschrikken maar ik kan het niet meer inhouden ben ik bang.
'Ik ook' zegt hij.
Wat? Ik weet niet of hij echt weet wat ik wilde zeggen. De blik in zijn ogen doet me denken van wel.
'Ah Reede' kreun ik als ik bijna op mijn hoogtepunt ben.
'Fucking hell Jess wat doe je met me' roept Reede bijna uit. Op het moment dat ik echt klaarkom komt Reede ook klaar.
'Godver Jess, ik hou van je. Zo veel. Zo fucking veel' zegt hij als hij klaar komt.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...