⁵¹

167 45 8
                                    

روز بعد هری با صدای زنگ خونه از خواب بیدار شد. از روی کاناپه بلند شد و از درد کمرش ناله می کرد. کاناپه بهترین جا برای خوابیدن نبود ولی بدون لویی نمیتونست تو اتاق خوابش بخوابه .
قفل در رو باز کرد، جما و آنه پشتش ایستاده بودن.  آنه نگاه نگران کننده ای داشت، در حالی که جما عصبانی به نظر می رسید. 

هری ابروش رو بالا انداخت" اوه، سلام." 

جما قدمی جلو رفت و سیلی محکمی به صورتش زد..طوریکه‌ هری از شوک چند قدم عقب رفت. 

سمت جما برگشت "بیشتر بزن." 

جما تعجب کرد.  "چی ؟" 

"منو محکم تر بزن."  هری خواست. 

"هری -"

"لعنتی بیشتر منو بزننن، جما!!"

درحالی که اشک تو چشماش حلقه زده بود ، داد زد. جما برای چند ثانیه بهش نگاه کرد و بعد دستاش رو دورش حلقه کرد. هری بغلش کرد و صورتش رو بین شونه اش فرو کرد، آنه به آرومی پشتش رو لمس کرد

"هری، آروم باش، لطفا." 

هری سرش رو تکون داد و  روی شونه جما گریه کرد.

"من از دستش دادم مامان، فاک من از دستش دادم." 

آنه آرومش کرد و خواهر و برادر رو از هم جدا کرد و هری رو به اتاق نشیمن برد و روی کاناپه نشوند و کنارش نشست

"فقط می خوام یه چیز رو بدونم - تو و کندال باهم خوابیدین؟" 

"نمیدونم بخدا امیدوارم این کار رو نکرده باشیم، بدون لباس زیر از خواب بیدار شدم و یک کاندوم تو سطل زباله حموم بود - مثل اینکه یه کارهایی انجام دادیم. وقتی لباس هامو میپوشیدم کندال می‌گفت دیشب ازش میخواستم دور دوم هم بریم ، اما شک دارم که حتی "دور اولم" باهاش خوابیده باشم. این واقعاً مزخرفه و من هیچ راهی برای اثبات حرفم ندارم، کندال صد در صد میگه که ما انجام دادیمش"

هری به پهلو دراز کشید و سرش رو روی پاهای آنه گذاشت، جما کنارش نشست و بازوش رو دست کشید.

"غذایی چیزی خوردی؟ یا فقط مشروب خوردی؟ "

آنه در حالی که انگشتاش تو موهای هری فرو کرده بود پرسید

" گرسنه نیستم. هر چند آب خوردم."

"سالم نیست عزیزم.  باید غذا بخوری." آنه آهی کشید، جما بلند شد و گفت که یه چیزی درست می کنه و به سمت آشپزخونه رفت.

"جما، خودتو اذیت نکن. من گرسنه نیستم." هری گفت اما آنه ساکتش کرد و به جما گفت که ادامه بده.

"الان لویی کجاست؟"

آنه در حالی که گونه های اشکی پسرش رو پاک می کرد پرسید

هری آهی کشید "خونه لیام و زین."

"خوشحالم که حداقل میدونم جاش امنه"

• 𝙖 𝙈𝙤𝙙𝙚𝙡 𝘼𝙣𝙙 𝙖 𝙁𝙖𝙣 • [𝙇.𝙎]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora