88

90 24 6
                                    

"آماده ای؟"

لویی با شنیدن صدای هری لبخندی زد و سری تکون داد "آره هیجان زدم ."

"منم همینطور."

هری گونه اش بوسید و دوربین روی پایه اش قرار داد و لویی رفت تا کاملا توی کادر دوربین قرار بگیره و حالا پشت به در ورودی و اتاق نشیمن قرار گرفته بود. هردو نفر در حال آماده شدن برای فیلمبرداری اولین ویدیو برای کانال جدیدشون بودن و این بین چیزی که لویی نمیدونست، سورپرایز کوچیکی بود که هری و دوستاشون براش تدارک دیده بودن.

هری شروع به ضبط کرد و رفت کنار لویی ایستاد و دستشو دور کمرش گذاشت "میخوای با هم شروع کنیم؟"

لویی سرشو تکون داد" باشه."

"بیا یه چیزی مثل "هی لری اینجاست" بگیم "

لویی با ایده هری موافقت کرد "باشه. 1،2،3-"

"هی لری اینجاست..."

هردو با هم گفتن، لویی خندید و صورتش با دستاش پوشوند "این خیلی ناجوره."

هری خندید و دستاشو برداشت "بیا حالا ادامه بدیم."

گونه اش رو بوسید و به دوربین نگاه کرد "خب بچه ها، ما هری و لویی هستیم که به لری معروفن. این یک روز تاریخیه، من و لویی کانال جدید خودمون زدیم و این به معنی اینکه لویی حالا یه یوتیوبره."

هری با لبخند گفت و لویی رو بغل کرد.

" راستش واقعا هیجان انگیزه."

"توی این کانال هم قراره کلی ولاگ و ویدیو های بازی بزاریم. این سورپرایز ما برای شما تو سال جدیده."

"و من و هری توافق کردیم که چون داشتن دوتا کانال سخته بنابراین ویدیوهای این کانال روز خاصی اپلود نمی‌کنیم. هروقت یه ویدیو داشتیم برای شما آپلود میکنیم تا اینطوری خودمون هم استرس نداشته باشیم که بدقولی کردیم"

لویی گفت و به هری نگاه کرد و متوجه شد دوست پسرش با تحسین بهش نگاه میکنه.

"حس عجیبیه که با دوربین صحبت میکنم"

لویی گفت و وقتی دید هری از قبل خیره نگاهش میکنه لبخندی زد و اروم ضربه ای به پهلوش زد

"آر- آره، اوایل عجیبه اما بعدش عادت میکنی."

هری روبه لویی گفت و سمت دوربین برگشت " برای اولین ویدیو ما با هم تصمیم گرفتیم که ری اکت به عکسای زوج های کیوت انجام بدیم چون ما خودمون یه زوج کیوتیم."

"من این ویدیوی میچ و اسکات دیدم و تمام مدت لبخند میزدم. "

لویی با لبخند گفت که هری سرش به معنی موافقت تکون داد "آره، اونها واقعاً کیوتن. نه به اندازه ما."

لویی به هری لبخند زد و موهای کوتاهش کمی کنار زد "اوهوم نظرتون در مورد مدل موی جدید هری چیه؟ من دوستش دارم اما واقعا دلم برای موهای بلندش تنگ شده."

• 𝙖 𝙈𝙤𝙙𝙚𝙡 𝘼𝙣𝙙 𝙖 𝙁𝙖𝙣 • [𝙇.𝙎]Where stories live. Discover now