''Onur ve adalet ?'' Ling Yuefeng kendi kendine alaycı bir şekilde güldü. ''Bugün, Mavi Rüzgar Ulusu'nun her bir vatandaşının gözlerinde, Kutsal Kılıç Villa'mızın konuşulacak bir onuru ya da adaleti bile yok. Özellikle Mavi Rüzgar Ulusu İmparatorluk Ailesi... Bizden zaten iliklerine kadar nefret ediyorlar ve bizi düşmanları olarak görüyorlar... Yani konuşacak ne adaletimiz ne de onurumuz kaldı!''
Sadakatsizliğin benim nefretimi kazandı,umursamamazlığın benim kinimi uyandırdı,İmparatoriçe bunu her zaman hatırlayacak!
Eğer Mavi Rüzgar şafağı görürse ve hafif meltemi Kutsal Kılıç ile karşılaşırsa, barış olmaz, sadece nefret ve düşmanlık kalır, sonsuza dek!
Bu Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi dokuz kez yardım istedikten ve ricaları dokuz kez görmezden gelindikten sonra İmparatoriçe Cang Yue tarafından bizzat yazılan bir mektuptu. Kutsal Kılıç Dağı'nın kapısından atılan ipek kumaştan bir mektup.
Prenses Cang Yue önceki iki Mavi Rüzgar Sıralama Turnuvaları'na katılmıştı, yani iki kez bizzat Kutsal Kılıç Villası'nı ziyaret etmişti.İmparatoriçe diğerlerine su gibi nazik, bulut kadar yumuşak bir ifade vermişti... Ama şimdi, bizzat yazdığı kelimeler nefret ve kararlılık doluydu.
Aralıksız dokuz kere onları görmezden geldikten sonra onlara karşı artık hayal kırıklığı değil, onun yerine nefret hissettiği açıktı.
Kutsal Kılıç Villası'nın Ustası Ling Yuefeng hayatı boyunca sayısız fırtına atlatmıştı ama ipek parçasını şahsen tutunca, yüzü kızarmış kalbi acı bir ızdırapla dolmuştu... Kutsal Kılıç Villası ve Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi ataları tarafından verilen bir yemini paylaşıyordu. Eğer ikisinden biri büyük bir felaketle karşılaşırsa, diğeri bütün yardımlarını verecekti. Şimdi Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesi yok edilme krizi ile karşı karşıyaydı, villanın güvenliğini korumak ile villanın onurunu korumak arasında kalmış, villanın güvenliğini korumayı tercih etmişti.
Çünkü Kutsal Kılıç Villası Güçlü Kutsal Kılıç Bölgesi'nin destekçisiydi,şu anki işlerin durumuna karışmadıkça, Kutsal Anka İmparatorluğu kesinlikle onları kışkırtmazdı. Ama Kutsal Kılıç Villası duruma karışırsa... Mavi Rüzgar Ulusu'nun gökyüzünü tek elle kapatsalar bile güçlü Kutsal Anka İmparatorluğu karşısında nasıl bir değere sahip olabilirlerdi?
Ancak bencillik bencillikti. Nedeni ne olursa olsun, bu örtbas edilemeyen bir özellikti.
O yüzden Ling Tianni ''onur ve adalet''den bahsettiğinde Ling Yuefeng'in kalbi acı bir ızdırapla dolmuştu.
''Yani, kararın... Bu konuyu bilmiyormuş gibi davranmak mı?'' Ling Tianni tamamen sakin bir sesle ona bakmadan konuştu.
''Donmuş Bulut Asgard'ını böyle müthiş bir sıkıntıya itebildiklerine göre diğer taraf akıl almaz güçte olmalı. Kutsal Kılıç Villamız harekete geçse bile,duruma yardım edemememiz kuvvetle muhtemel. Ayrıca büyük kayıplara maruz kalabiliriz ve diğer tarafın öfkesini ve nefretini çekebiliriz.'' Ling Yuefeng gözlerini kapadı ve bir periden daha güzel ve ruhani bir figür bütün zihninde parladı,''Kutsal Kılıç Villa'sının bu noktaya gelebilmesi bin yıl aldı. Şimdi,Villa Ustası olarak, tarikatımızın güvenliğini diğer herkesinkinden üstün tutuyorum... Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesine yardım etmeyerek zaten atalarımızın talimatlarını ve kendi onurumuzu ihlal ediyoruz. Çoktan bu noktaya geldiğinden, ikinci bir ihlal daha olsa ne olur? Göklerdeki atalarımızın hareketlerimizi kesinlikle onaylayacağını düşünüyorum. Sonuç olarak, Kutsal Kılıç Villası şu an başlangıçtaki birkaç yüz müridi olan küçük bir grup değil. Şu an Villa Ustası olarak,diğerlerinin hatırı için, villamızda yaşayan on binlerce insanın hayatını riske atabilirim.''