Kaynak Gökyüzü Kıtası, Mavi Rüzgar Ülkesi."Ekselansları, beş ulusun bize yardım için ordularını göndermek istememesinin nedeni tespit edilmiş. Söylentilerdeki gibi; İlahi Anka İmparatorluğu Mavi Rüzgar Ülkesini işgal etmeden önce, diğer uluslar barış anlaşması imzalamış! Ve bu barış üç yüz yıl sürecekmiş! İlahi Anka Ülkesinin işgali sırasında onlar yardım göndermezse İlahi Anka İmparatorluğu üç yız yıl boyunca beş ulusu kesinlikle işgal etmeyeceğine söz vermiş!"
Lüks kıyafetler giyen büyüleyici görünüşlü bir kadın bir portreye bakarken uzun süre sessiz kaldı. Bu portre genç bir adamı sergiliyordu ve her kısmı onun kendi elleri ile çizilmişti.
Cevap almadan önce, altın zırhlı general kafası eğik bir şekilde diz çökmüş halde kaldı, onu rahatsız etmek istemedi.
Uzun süre sonra, kadın döndü ve yavaş bir şekilde konuştu: "Dişler ve çene birbirini destekler ve dişler dudaklar olmadan soğuklaşır; yaşamın esasını sadece üç yüz yıllık sakinlik için göz ardı ettiler, huh."
"General Feng, İlahi Anka imparatorluğunun işgalinin gerçek nedenini bulabildiniz mi?"
General Feng ellerini kenetledi ve ciddi bir şekilde konuştu: "İlahi Anka İmparatorluğu Mavi Rüzgar Ülkemizi işgal edebilmek için beş ulus ile barış imzaladı; bir şey planlıyor olmalılar! Ama bu general hala nedenini öğrenemedi. Yedi Ulus Sıralama Turnuvasında onları utandırdığımız için kızgınlıktan intikam aldıkları hakkında söylentiler var... Ama bu general buna inanmıyor."
"İntikam?" İmparatoriçe Cang Yue'nin karlı yüzü öfke gösterdi: "Kocam, Mavi Rüzgar Ülkesinin Refakatçi Prensi, İlahi Anka Ülkesinin Prenses Kar'ını kurtardı ve bunun yüzünden İlkel Kaynak Arkına gömüldü! İlahi Anka İmparatorluğu ise teşekkür sözleri söylememekle kalmayıp bizi işgal ettiler, topraklarımızı yağmaladılar, babamı öldürdüler ve ülkemin on binlerce vatandaşına işkence ettiler. Hangi yüz ve hakla 'intikam' hakkında konuşabiliyorlar?!"
"Ekselansları, sakinleşin!" General Feng'in ifadesi kararlıydı: "Bu general Mavi Rüzgar vatandaşı olarak doğdu ve Mavi Rüzgar hayaleti olarak ölecektir. Yaşamında da ölümünde de Mavi Rüzgar'a bağlıdır! Ben yaşadığım sürece tüm İlahi Anka köpeklerini öldüreceğim!"
Bir kaynak enerji dalgası ışığı Cnag Yue'nin gözlerini döndürmesine neden oldu: "Ön saflardan bir bilgi var mı? Hemen bakın."
"Emredersiniz!" General Feng hızlıca ses iletişim yeşimi çıkardı ve aldığı ses iletimini dinledi. İfadesi hafifçe değiştir ve raporladı: "Ekselansları, ön saflardan gelen bilgiler İlahi Anka ordusunun aniden anormal bir hareket yaptığını söylüyor."
"Anormal? Anormal de ne demek oluyor?"
"İlahi Anka ordusu şu anda imparatorluk şehrimizden sadece sekiz yüz elli kilometre uzakta. Ama bugün İlahi Anka ana ordusu aniden güçlerinin üçte birini doğuya göndermiş! Aldıkları bilgiye göre, onların hedefleri doğudaki Yüzen Bulut Şehriymiş! Ve ordularının hareket hızıyla oraya yirmi günden daha kısa sürede ulaşacaklardır!"
"Ne? Yüzen Bulut Şehri mi? Yüzen Bulut Şehri için asker güçlerini neden böldüler?" Cang Yue'nin sesi anında çılgına göndü. Yüzen Bulut Şehri sözleri onun kalbini ve ruhunu şiddetle sarstı, çünkü orası Yun Che'nin doğuş yeriydi... Ve aynı zamanda savaşın kaosundan kaçıp yaşayan Xiao Lie ve Xiao Lingxi'nin yaşadığı yerdi.
Yüzen Bulut Şehri ülkenin en küçük, en önemsiz ve en uzakta olan şehriydi; ülkenin çoğu vatandaşı bile bu şehrin ismini bilmiyordu. Bu nedenle büyük bir orduyu oraya gönderme eylemi aşırı derecede garip ve anlamsızdı... Ayrıca onlar ana ordularının üçte birini oraya göndermişlerdi.