İlahi Kızın Diz Çöküşü

385 61 0
                                    


"Yaklaşık bir ay önce tüm madeni kazmayı bitirdik ve yüzlerce boyutsal yüzük kullanılarak onları gizlice Anka Şehrine getirdik ve yasak bölgelerde gizledik. Her şey yatıştığında arıtma işlemine başlayacaktık. İki yüz bin kişilik ordu orada kalacak ve bir süre daha önceki gibi davranmaya devam edecek. Bu Kutsal Bölgelerin kafasını karıştırarak dikkatlerini çekecek." Henkgong bir şey saklamadan konuştu. Yun Che'nin gözlerinin herhangi bir yalanı görebildiğini uzun süre önce hissetmişti.

"Öyle mi? O zaman senin bu 'büyük planının' başarılı olduğu için kutlamalıyım!" Yun Che alay ederek cevapladı.

"Hmph, bunu söylemeye cüret ettiğimden doğal olarak hazırlık yaptım. Tarikatımız Mor Damarlı İlahi Kristali arıtmayı bitirdiğinde beş kilosunu Mavi Rüzgar İmparatorluk Ailesine vereceğiz!" Hengkong soğukça konuştu. Mavi Rüzgar gibi küçük bir ulus için beş kilo şöyle dursun, önceki imparatorlar bile gerçek bir Mor Damarlı İlahi Kristal görmemişti. Tek bir tanesi bile onlar için üstün bir kutsal eşya olarak düşünülebilirdi.

"Beş kilo? Hahhaha!" Yun Che soğukça güldü: "Onlar zaten Mavi Rüzgar Ülkeme aitti ve İlahi Anka Tarikat Lider beş kilogramını bize geri verecek, ne kadar da cömert!"

"Sen..." Hengkong'un tüm yüzü kızgınlık gösterse de Xue'er'in gözlerini gördüğünde sözlerini yuttu. Nefesini tuttu ve alçak sesle konuştu: "Yedi buçuk kilo... Bu benim limitim!"

Yun Che açıkça yüzünde küçümseme sergiledi. Hengkong'un bahsettiği 'Mor Damarlı İlahi Kristaller' için en ufak bir ilgi göstermiyordu ve şaka da yapmıyor gibiydi. Bu anında Hengkong'u ürkütmüştü... Mor Damarlı İlahi Kristal kıtadaki en yüksek seviyeli eşyaydı ve her bir kaynak uygulayıcısının arzuladığı şeydi. Gerçeği söylemek gerekirse, Yun Che tarafından alınılacak miktara çoktan hazırlanmıştı ama birisinin böyle bir eşyanın cazibesine karşı koyacağını beklememişti.

"Ama İlahi Anka Tarikat Liderine bir şey hakkında öğüt vermek istiyorum... Başka bir 'Feng Feiyan'ın Mor Kristal madenini bilenler arasında ortaya çıkabilmesi konusunda dikkatli olun!" Yun Che alaylıca konuştu.

"Böyle bir şeyin ikinci kez olmasına izin verecek kadar aptal değilim, endişelenmene gerek yok!" Hengkong soğukça cevapladı. Açıkça bu mesele hakkında kendine güveniyordu çünkü bu meseleyi bilen kişiler gerçekten de onun 'güvendiği yoldaşları' arasındaydı. Kendi dışında Feng Ximing ve Tarikat Lideri soyunu taşıyan Feng Tianwei bunları biliyordu. Diğer bileneler ise Feng Huwei gibi hatıra kafesi tarafından kısıtlanmışlardı. Hiçbir şekilde bunu söyleyemez, aktaramaz veya yazamazdı ve ruhları aransa bile bir işe yaramayacaktı.

Bu da tam olarak Feng Feiyan nedeniyle öğrendikleri şey sonrasında uyguladıkları aşırı tedbir nedeniyleydi.

"Benim de sana hatırlatmam gereken bir şey var." Hengkong konuşmaya devam etti: "Yüzen Bulut Şehrindeki her şeyin pürüzsüz gitmesinin nedeni Fen Juechen isimli o ucube. Odağın yüzde doksanının bizden çekilmesini sağladı! Ve onun orada ortaya çıkma nedeni de seni öldürmek! Senin hayatta olduğunu biliyor olmalı. Zamanı geldiğinde ölmesen iyi edersin!"

Yun Che: " ..."

"Ah? Büyük Kardeş Yun'u öldürmek mi istiyor?" Xue'er sıçradı ama hemen gülümseyip teselli etti :"Sorun yok, Büyük Kardeş Yun çok güçlü, tehlikede olmayacaktır. Xue'er de Büyük Kardeş Yun'u korumak için sıkı çalışacak."

"Xue'er, sen... Huh..." Hengong'un kaşları seğirirken kasvetli hissetti.

Daha önce Xue'er ortaya çıktığında Jasmine Yun Che'ye onun kaynak gücünün Tianwei'yi aşarak Sekizinci Seviye Egemen Kaynak Alemine girdiğini söylemişti. Yani eğer yanında onu koruyan Xue'er olursa Fen Juechen'in onu öldürmesi basitçe imkansızdı.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin