Karşı Saldırı Başlıyor

313 58 0
                                    

"Geber...!!"

Boom----

Booom ----

Booooom ---

Patlama sesleri sürekli Yüzen Bulut Şehri'ne varıyordu. Son derece uzak olsa da halkın kalbini bu kadar süre şiddetli sesle baskılamak çok eziciydi. Yüzen Bulut Şehrinin halkına bunun üç yüz kilometre uzakta birbiriyle savaşan iki kişinin sesi olduğunu söylerseniz hiç kimse ona inanmazdı.

Bu inanılmaz ezici patlama sesleri sadece sık olmakla kalmayıp üstüne iki saat boyunca devam etmiş ve hiç kesilmemişti. Birçok Yüzen Bulut Şehri vatandaşı şehrin doğusuna giderek bunun kaynağını bulmak için doğuya bakmıştı.

Ssss! Ssss !!

Yun Che'nin ardıl görüntüsünde iki uzun zift siyahı çatlak ortaya çıktı. Fen Juechen'in her bir saldırısı buz gibi karanlık bir kaynak enerjisini beraberinde getiriyordu. Ancak şiddetli bir fırtına gibi on kat arttıktan sonra bile yalnızca Yun Che'nin ardıl görüntülerini vurabilmişti.

Son saldırı iniş yaparken dalgalar sertçe kesildi, ancak Yun Che'nin bedeni daha da uzaklaştı.

Dalgalar yükseldi. Büyük, zifiri siyah kaynak enerji fırtınası bulutların rengini değiştirdi ve korkunç bir atmosferle Yun Che'ye saldırdı. Yun Che bakışlarını odakladı, kolları göğsünün önüne geçti ve derince kükredi ...

"Uuaahhhhh !!"

Bang !!

Karanlık enerji fırtınası, Yun Che'nin vücuduna şiddetli bir şekilde çarpıp onu geri fırlattı.Yun Che'nin hemen altından havaya üç kilometre uzunluğunda dev bir kayalık çıktı. Daha yere inemeden önce enerji fırtınası içinde ince bir toza dönüştü.

Yun Che bilerek savunmadı. Vücudu karanlık kaynak enerjinin şokuyla üç ya da dört kilometre geriye fırlatıldı.

Kendini sabitledikten sonra kollarına baktı. Kolları zift siyahı şekilde yanmıştı. Kanama ya da ağrısı yoktu, derisini ve etini bile hissedemedi!

Whossshh!! (vışşş efekti)

Anka alevleri kollarını sardı, tuhaf zift siyahı yanığı göz açıp kapayıncaya kadar dağıtıp biraz önce kararmış kollarını eski haline çevirdi. Vücudunun yenilendiği hız zaten mümkün olan sınırlarını aşmıştı.

"Fen Juechen, üç saat oldu! Beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattın! Hahahahaha..." Yun Che, çılgınca güldü, ancak vücudunun tek bir kısmını bile gevşetmemişti.

Fen Juechen'in saldırıları arasındaki her bir boşlukta, Yun Che acımasızca gerçekten ondan güçlü bir uygulayıcıymış gibi alay ediyordu. Rakibini sanki bir fare ile oynayan bir kedi gibi alay edip aşağılamıştı. Bununla birlikte Yun Che, kalbinde gerçek durumun böyle olmadığını biliyordu.

Zaman geçtikçe, Fen Juechen giderek daha sinirli oluyordu. Kükremeleri uzun süre önce boğuklaşmıştı ve vücudunun saldığı kaynak karanlık enerji zaten çok zayıflamıştı. Yine de, saldırıları hala eşi benzeri bulunmaz derecede sertti. Her saldırısını kendi hayatına hiç dikkat göstermeden yapıyordu. Bütün beyni içten içe öfkeden delirmişti. Kan kırmızı gözleri içindeki tek görüntü Yun Che'nin figürüydü! Aklında ve ruhunda tek düşünce vardı. Yun Che'yi öldürmek!

Ssss !!

Otuz metre uzunluğunda bir kılıç enerjisi, gökyüzünü vahşi ve acımasızca yatay olarak kesti.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin