Murong Qianxue'nin kaynak aurası yükselmeye devam etti ve yavaşlamak yerine yükseliş hızı daha da arttı. On beş dakika daha geçtiğinde Murong Qianxue'nin çevresindeki kaynak enerji akışları aniden sakinleşti ve ardından azar azar durdu. Aniden tüm salondaki akışlar ters döndü ve çılgınca bedenine akmaya başladı.
"Neler oluyor?" Chu Yueli panik içinde konuştu.
Kaynak enerji akışının ilerleyiş hızı giderek arttı ve sanki tüm alanın içindeki hatta tüm yeryüzü ile gökyüzünün içindeki kaynak enerjisi Murong Qianxue'de toplanıyor gibiydi. Murong Qianxue'nin kirpikleri titredi ve bedeninin çevresinde buz mavisi bir parlaklık tabakası yavaşça ortaya çıktı. Bu parlaklığın altında cildi en saf, en mükemmel beyaz kar gibi kristal parlaklığına büründü. Ardından hafif bir göz kamaştırıcı buzul parlaklık ki, bu parlaklığa sadece bin yıllık kaynak buzu sahip olabilirdi, yayılmaya başladı. Normalde mürekkep siyahı uzun saçı bile yavaşça yüzeysel bir buz mavisi renge döndü. Sanki tüm bedeni o an buzdan bir ciltten ve yeşim kemiklerden oluşmuş gibiydi.
"Bu... Bu..." Asgard kızları sersemledi. Murong Qianxue'nin bedenindeki değişiklik onlara yabancı bir şey değildi. Qingyue Donmuş Son İlahi Sanatının Yedinci Aşamasını kullandığında onun bedeni de bu şekilde değişim geçiriyordu. Bu durumdayken kullandığı Buz Kaynak Sanatının gücü patlayıcı bir şekilde yükseliyordu. Ancak onlar böyle bir şeyi sadece Qingyue'nin bedeninde görmüşlerdi ve Asgard tarihinde başka bir örneği yoktu.
O anda Murong Qianxue'nin bedeninden yayılan buz mavisi parlaklık tüm salonu mavi bir parıltı ile doldurdu. Sessizlik içinde, salonun duvarlarında ve zemininde katmanlarca kalın buz örtüsü hızlıca oluştu. Göz açıp kapayıncaya kadar Cennetsel Sert Yeşim ile yapılmış olan bu taş oda buzdan bir odaya dönüştü. Havada parıldayan beyaz noktalar oluştu, bu noktalar birbiri ardına dans eden buz ruhlarına dönüştü ancak bu buz ruhları onların aşina olduğu buz ruhlarından farklıydı. Onlardan yayılan kaynak aurası ve hayat belirtileri inanılmaz zengindi ve sanki kendi hayatları olan canlılar gibilerdi ve hatta havada ettikleri dans sırasında yaptıkları gülüşler bile hafifçe duyulabiliyordu.
Bu buz ruhları vahşice salonun içinde uçup dans ederken kar tanelerinin arasından geçiyordu. Ve ardından sanki bir şey tarafından dikkatleri çekilmiş gibi hepsi Murong Qianxue'ye doğru uçtu ve onun buz yeşimi bedenine girdi. Murong Qianxue'nin mavi saçları havada süzüldü ve o anda bedeninden yayılan buz mavisi parlaklık da aşırı yoğunlaştı. Sakin ve nazik gözükse de neredeyse göz kamaştırıcı bir hal almıştı.
"Kıdemli Efendi Murong... Büyük bir alemi geçti!" Xue'er hafifçe konuştu.
Eğer Yun Che'yi rahatsız etmekten korkmasalardı, duyguları çoktan tamamen kontrolden çıkmıştı. Murong Qianxue'nin bedeninden yayılan buz mavisi parlaklık zirveye ulaştığında her biri açıkça Murong Qianxue'nin kaynak aurasının tamamen değiştiğini hissedebilmişti. Her ne kadar bu aşırı aşina oldukları Donmuş Bulut Aurası olsa da inanılmaz bir derecede zengin, derin ve engindi. Önceki Asgard Efendisi Gong Yuxian'ı ve hatta Tiran Kaynak Alemine yarım adım atmış Qingyue'yi bile aşmıştı. Hayatlarında bu kadar yüksek bir aleme ulaşan Donmuş Bulut Aurası daha önce hiç hissetmemişlerdi.
"Bu Tiran Kaynak Alemi... Asgard'ımızın tarihindeki ilk Derebeyi!" Mu Lanyi elleri ile dudaklarını tutarken bağırmasına izin vermedi. Güzel gözlerinde bir ışık titreşiyorken ağlamak üzerelerdi.
"Bu inanılmaz bir mucize... Asgard efendisi bunu gerçekten başardı."
Chu Yueli yeşim parmağını kaldırdı ve hızlıca diğer kızların sesini alçaltmasını sağladı. Kendinin ses çıkarmasını da önlemişti ancak ifadesi yine de kontrolünü kaybetmek üzereymiş gibiydi.