Felaket Sonrası Donmuş Bulut

362 59 1
                                    


Ürkütücü bir gök gürültüsü sesi elli kilometreli alanı kapladı ama o yok olduğunda geriye kalan tek şey ölüm sessizliği idi.

Altın ışığın dağılmasının ardından Mavi Rüzgar Başkentinin güney batı kısmı tamamen boşluk haline geldi. Ne İlahi Anka askerleri ne de devasa kaynak canavarı ordusu oradaydı, hepsi kaybolmuştu... Ceset, kan veya kırık zırh parçaları yoktu. Varlıklarının tek bir parçası bile bu kıtada kalmamıştı. Bu ışık dalgasının içinde kalan tek şey zifiri karanlık boyutsal yırtıktı ve onlarda hızlıca küçülüp kayboluyordu.

Bugün gelen ikinci İlahi Anka güç dalgasıydı ve karşılaştıkları son.... Tam olarak ilk dalga ile aynıydı.

Yüz binlerce İlahi Anka Askeri Yun Che'nin öfkeli alevlerinin altında sadece saniyeler içinde küllere dönmüştü. Otuz beş kilometrelik alan yanarak hiçliğe dönüşmüştü... Bu manzara aşırı panik ve şaşkınlık oluştururken buna şahit olanlar sakinleşememişti. Bunun nedeni gerçekten yeryüzünü ve gökyüzünü yerle bir edebilecek bir güç görmeleriydi; bu güç efsanelerde tarif edilen güçler gibiydi.

Bu tür bir güç ve manzara... Aynı gün bir kez daha gerçekleşmişti... Sadece bu da değil, bu sefer bunu yapan Yun Che değil başkasıydı. Benzer olan şey ise Mavi Rüzgar'ın düşmanlarına karşı yayılan... Öfkeli aura ve hiddet bağırışlarının Yun Che'nin daha önce sergilediği öfke patlamasından zayıf kalmamasıydı.

Göğün Altında Bir Numaranın elindeki büyük, koyu yeşil yay kayboldu ve kalbi sınırsız bir şok ile doldu ama artık paniklemiyordu... Bu 'devin' gücü kıyaslamayacak kadar dehşet vericiydi ve görünüşe göre o Yun Che'den zayıf değildi ama öfkesini İlahi Anka Ordusuna yönelttiği için ve gücünü kullanırken bilerek kontrol edip arkasındaki Mavi Rüzgar Başkentine zarar vermediği için kesinlikle düşman değildi... Aksi halde bu saldırının etkisi başkentin güney kısmını moloz yığını haline getirecekti.

Bir Numara derin bir nefes aldı ve Cang Yue'ye sordu: "Demin 'Yuanba' diye bağırdınız, o kişinin adı bu mu? Bu kişiyi tanıyor olabilir misiniz?"

"Onun adı Xia Yuanba ve o eşimin küçük kardeşi... Ve dahası o eşimin akrabası." Cang Yue duygu dolu bir ses ile konuştu.

"Kü...kü...kü...küçük kardeş?" Bir Numara ve Xiao Yun,'un gözleri çay bardağı kadar genişlerken duyduklarına zorlukla inanabildiler: "O gerçekten... Ağabeyimden genç olabilir mi?"

"Evet, o eşimden bir yaş daha genç." Cang Yue usulca cevapladı.

"!#¥%...." Bir Numara ve Xiao Yun temelde çenelerinin zemine çarpma sesini duyabiliyorlardı.

Havada orduyu tamamen yok ettikten sonra öfkesini dindiren Yuanba biraz sakinleşti. Yavaşça döndü ve Cang Yue ve onun yanında duran Qin Wushang'a doğru baktı. Yuanba onları gördüğünde, korkaklığı ve zayıf olmayı uzun süre önce geride bırakan bir Tiran'ın kalbini uyandıran o, gözleri nemlenirken hafifçe titrediğini hissetti.

"Kıdemli Kız Kardeş Xuero... Saray Şefi Qin..." Onlara doğru hızlıca uçarken alçak sesle konuştu. Mavi Rüzgar Kaynak Sarayında yaşadığı süre boyunca Yun Che haricinde onunla ilgilenen kişiler Saray Şefi Qin ve Cang Yue idi. İkisinin de güvende olduğunu gördüğünde.. Kalbi rahatlamıştı.

Ping!!

Ruhunun en derinliklerinden yankılanmış gibi gözüken hafif bir parçalanma sesi paniklemiş Feng Hengkong'un hemen gözlerini açmasına ve bir an için görüşünün kafa karışıklığı ile kaplanmasına neden oldu... O sadece hissettiği şeyin bir yanlış anlaşılma olmasını umuyordu.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin