Ay Katleden İblis Egemeni (1)

335 61 1
                                    

Kulak tırmalayan patlamaların ortasında, sürekli yanan Anka alevi, gökyüzünün ve denizin büyük bir parçasını şaşırtıcı bir kırmızı renge boyuyordu. O çılgın alevler gökten düştükçe, onlarla temasa giren küçük adacıklar magma haline geldi.

Çıkan korkunç sesler ve güç, uzun süre önce Yüce Okyanus Sarayı'na ulaştı ancak Anka alevi, herhangi bir durma izi taşımadan hasar yaratmaya devam etti ve her geçen dakika daha da sıcak ve vahşi oldu.

"Prenses Kar, lütfen dur! Bu bariyer zorla açılamaz! Dört Kutsal usta bile birlikte bunu yapamazlardı! "

Zi Ji, Egemen Kaynak Alemi'nin sekizinci seviyesinde bulunmaktaydı. Ama korkunç derecede güçlü tanrısal alevlerle yüzleştiğinde, mesafesini korumaktan başka çaresi olmadığı için geri çekilmeye devam etmesi gerekiyordu.

"Büyük Kardeş Yun ... BÜYÜK KARDEŞ YUN!" Feng Xue'er, Ay Katleden İblis Yuvasını mühürleyen bariyerin önünde Anka alevleriyle saldırırken çığlık attı. Ancak Anka alevleri bariyere saldırırken ne şekilde olursa olsun, tek bir çizik oluşturamadı. En ufak çizik yoktu ve şu andan itibaren sadece dalgalı ışık vardı.

"Küçük Kız kardeş Xue'er, hemen durmalısın !!"

Xia Yuanba da mesafesini korumak zorunda kalmıştı. Xue'er'e yaklaşmak istiyordu, ancak Anka alevleri çok korkunçtu. Bir göz kırpışında, o Anka alevleri tarafından yarım kilometre uzağa fırlatıldı. Sadece çaresiz ve endişeyle bağırabiliyordu, ama Zi Ji'nin Feng Xue'er'e nasihatleri önemli değildi, ona ulaşamıyorlardı.

Şu anda, Anka alevleri aniden durdu ve adanın tümünü kuşatan alev ışığı azalıyordu. Xia Yuanba, Feng Xue'er'in duygularını görmeye başladığını düşünüyordu, ama ilerlemek üzere olduğu gibi ... Feng Xue'er'in etrafında muazzam derecede göz kamaştıran bir alev lotusu muhteşem bir şekilde parladı.

Boom!!!!

Kapsamlı bir ısı dalgası Zi Ji ve Xia Yuanba'ya saldırdı. İkisi de göğüsleri alev almış, arafın derinliklerinden gelen dev bir çekiçle ezilmiş gibi bir baskı hissediyorlardı. Geriye doğru şiddetle fırladılar, kıyafetleri ve saçları yanmaya başladı.

Bu bir Yıldız Kavurucu Şeytan Lotusu'ydu, Feng Xue'er'in tüm gücüyle yaptığı ve aynı zamanda Anka alevlerin gösterebileceği en güçlü saldırıydı! Yun Che'nin üretebileceği en güçlü Anka alevlerinden on kat daha güçlüydü!

"Küçük kızkardeş Xue'er... Acele et... Ve dur!"

Xia Yuanba'nın çığlıkları artık ağrıyla süslenmişti. Tam hızda geri çekildi. Vücudunun her yeri dayanılmaz noktaya kadar tutuşurken, vücudu ruhu arındıran alevlerle sarılmış gibi hissetti. Nihayetinde dayanabileceği bir seviyeye inmeden çok uzun zaman bekledi. Nefes almaya başlayınca, vücudundaki alevleri endişeyle söndürdü. Her nefeste göğsü yanıyormuş gibiydi.

Uzun süredir şiddetli olan Anka alevleri, sonunda dinmeye başladı. Xia Yuanba umutsuzca yaklaşmak istedi. Ancak daha sonra, Ay Katleden İblis Yuvası'nın bulunduğu adadan beş kilometre uzakta durdu.

Yun Che'nin Anka alevini daha önce kullandığını görmesine rağmen asla Feng Xue'er'i görmemişti. Ancak şimdi, peri kadar güzel ve yumuşak görünen ve ona yumuşak bir şekilde "Hantal Büyük Kardeş" diyen kızın aslında son derece şaşırtıcı bir gücü olduğunun farkına vardı!

Öte yandan Zi Ji, Xia Yuanba kadar etkilenmediği halde göz bebeklerinin titremesi Xia Yuanba'nınkinden daha şiddetliydi... Onun gücü Feng Xue'er'inkiyle aynıydı, ikisi de egemen kaynak alemin sekizinci seviyesindeydi. Ve ondan biraz daha güçlü hissetmişti. Fakat şu anda, savaşta Feng Xue'er'le yüzleşmek durumunda kesinlikle ağır sonuçları olucağına tamamen ikna oldu!

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin