Ay Katleden İblis Egemeni (2)

313 57 0
                                    

Mühürlü Ay Katleden İblis Yuvası,mürekkebimsi karanlıkla örtülüydü.

Yun Che, hayatında ilk kez gerçek karanlığın ne olduğunu anladı. Sıkıştığı dünya dipsiz bir uçurum gibi göründü; ışığa ya da hayata dair tek bir iz yoktu. Bu mutlak karanlık dünyasında, başka hiçbir şey göremiyordu, nerede olduğunu ve hangi yöne baktığını bile bilmiyordu. Zihni çok fazla baskı altındaydı ve biraz başı dönmeye başlamıştı.

"Yun Che... Az önce ne yaptığını biliyor musun?" Jasmine öfkeyle bağırdı, Yun Che'nin aklında sesi yankılandı.

"Elbette biliyorum." Yun Che, derin bir nefes aldığı sırada yanıtladı ve kendini toparlamak için elinden gelen çabayı gösterdi. Ay Katleden İblis Yuvasının içinde nefes almak bile normalde olduğundan birkaç kat daha zordu.

"Sana çok açık bir şekilde söylemiştim, bu yerde Cehennem Udumbara Çiçeğini almak için yapabileceğim hiçbir şey yok. Ve senin şimdiki yeteneğinle yapabileceğin bir şey olmadığını daha net söylemiştim. Onun yakınına bile gidemezsin, sen... "

"Biliyorum." dedi Yun Che, yüzündeki hafif bir ifadeyle. "Bana söylediklerini kesinlikle sorgulamayacağım. Fakat zaten Cehennem Udumbara Çiçeğini yedi yıl boyunca aradık! Ve bu yedi yıl boyunca, ister Kaynak Gökyüzü Kıta'sında, isterse Hayali Şeytan Ülkesinde olsun, onunla ilgili bir ipucu bile bulamadık. Şimdi Ay Katleden İblis Yuvasında büyüyen bir tane var ve bu dünyadaki tek Cehennem Udumbara Çiçeği olması muhtemel! Dahası, tam çiçek açmanın eşiğinde... Peki bu şekildeyken nasıl benden vazgeçmemi bekleyebilirsin? "

"Bu Cehennem Udumbara Çiçeği'ni gördüğümde, bu şekilde ayrılırsak hayatımızda bir daha asla ikinci bir Cehennem Udumbara Çiçeği göremeyeceğim konusunda güçlü bir his vardı. Bu da demek oluyor ki, asla yeni bir beden elde edemezdin." dedi. Yun Che çok ciddi bir sesle. "Ayrıca, doğrusunu söylemek gerekirse, bu Cehennem Udumbara Çiçeginden çok korkmuyorum. Yüz metreye girdikten sonra kısa bir süre beni büyülemiş olsa bile konsantre olduğum anda onun büyüsünden kurtulabiliyordum. Durumum Xue'er ve diğerlerine göre çok daha az ciddi. Bu, Ejderha Tanrısı Ruhuna sahip olduğum gerçeğiyle ilişkili olmalı... ve Ejderha Tanrısı Ruhu tamamen serbest bırakılmışsa, birinin ruh çalma kabiliyetine direnmek benim için mümkün olmalıdır. En azından, ben de denemeliyim. "

"Aptallık!" Jasemin, keskin bir sesle, "Tamamen çiçek açmış bir Cehennem Udumbara çiçeği ile tam olmayan bir tane arasındaki farkın ne kadar büyük olduğunu biliyor musun? Bir Cehennem Udumbara Çiçeği tam çiçek açtığında, ruh çalma yeteneği en az on kat artacak!"


"..." Yun Che şaşkın bir sesle "O... On kat!?"

"Son yedi yıldır Cehennem Udumbara Çiçeği'nden bahsettiğimde, senden bir tane bulmanı rica ettim ama asla şimdiye kadar bir tane almanı (ele gecirmeni) istemedim. Bu kıtadan gelen birinin ona tema etmesi bile mümkün değil!" Jasemine'nin sesi öfkeyle doldu ve Yun Che'nin hayal kırıklığına uğrayacağını tahmin edebiliyordu; Ona öyle sert vurmak istiyordu ki böylece onlarca kilometre uçacaktı.

"Eğer başarılı olamazsan, İlkel Kaynak Ark'ı kullanarak kaçabileceğini düşünüyor musun? Öyleyse, gerçekten safsın! On bin yıldan fazla sürede yüksek kalitede karanlık enerji burayı yavaş yavaş kaplamaya başlamış, hatta bu yerin mekansal kanunlarını bozulmuş! Hatta bu Ay Katleden İblis Yuvasını dolaşmak için İlkel Kaynak Ark'ı zar zor kullanabilirsin, burayı terketmek için ise daha fazla hayal kurmaya devam et! "

Yun Che, "..."

"Ayrıca, seni açık bir şekilde uyararak bu bölgede saklanan bir canavar olduğundan bahsettim! Gücü, en azından Egemen Kaynak Alemin altıncı seviyesindedir! Dahası, karanlık bir ortamda hayatta kalabildiğinden, son derece kötü bir yaratıkmış gibi görünüyor! Cehennem Udumbara Çiçeğine yaklaşamadan belki de bu kötü canavarın pençeleri altında öleceksin! Ve o andan kaçmak istesen bile, yapamayacaksın! "

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin