Dük Xu imparatoriçe tarafından çağırılan son düktü. İmparatoriçenin ölüm haberinden sonra Dük Huai tarafına geçtiği için İmparatoriçe onu affetmişti. Bu sonuç onu neşelendirmişti ama İmparatoriçenin dehşet verici görkemi ve buz gibi bakışı yine de kalbini titretiyordu.Sarayının üyeleri ile birlikte hızlıca ayrıldı ama salondan çıktıktan kısa süre sonra yüksek sesli, kulak delici bir patlama sesi arkasından geldi.
Booom!!!
Bu sesin ortasında bir kişinin figürünün uçtuğu görüldü ve bu figür bir meteora benziyordu... Dük Xu Sarayının üyelerinin kafalarındaki çatıyı geçti ve şiddetle çok önlerinde olmayan zemine çarparak büyük bir krater oluşturdu.
Dük Xu ve adamları yüzlerinde sersemlemiş ifadelerle kalakaldı ve büyük kraterin ortasındaki kişiye boş boş baktı... Eğer hatalı değillerse bu kişi... Açıkça salonun olduğu yerden gelmişti.
Yun Che kıyafetleri tamamen parçalanmış şekilde toz dolu çukurdan çıktı. Bedenindeki kiri temizlerken kendi kendine mırıldandı: "Bu kadın... Olmak istediğinde gerçekten hala yırtıcı... Tch..."
Kraterden çıktıktan sonra kafasını kaldırdı ve Dük Xu Sarayındaki üyelerin ona baktığını gördüğünde gözleri genişledi. Sabitlenmiş gözlerle ona bakıyorlardı ve ifadeleri sanki güpegündüz hayalet görmüş gibiydi. Yun Che'nin ağzının kenarı şiddetle seğirdi ve sakin bir şekilde konuştu: "Ahem, demek bu Dük Xu... Oh... İmparatoriçe bana buradaki zeminin tamire ihtiyacı olduğunu söyledi, kolayca kırılıyormuş ve ben de bizzat test ettim. Görünüşe göre gerçekten de söylediği gibiymiş. Sonuçta burası büyük salona yakın bir yer, yani kullanılması gereken kaynak yeşimleri yüksek kalitede olmalı. Eğer bu kadar kolay kırılıyorsa bu salonun görüntüsüne zarar verir."
Dük Xu kendine gelmeden önce uzun süre afallamış şekildeydi. Hızlıca yanıtladı: "Evet, evet, evet. Genç Patrik Yun gerçekten de haklı, İmparatoriçe gerçekten detaylıca göz gezdiriyor. Bu naçizane Dük hemen burasının yüksek kalitedeki sarı kaynak yeşimi ile tamir edilmesi için talimat verecek."
"O zaman, ben bu konuda Dük Xu'yu yoracağım. Hala ilgilenmem gereken şeyler var, bu nedenle izninizi istiyorum." Yun Che keskin bir şekilde başıyla onayladı ve dönerken gelişigüzel uzaklaştı.
"Ekselansları, o... Tüm bu yolu İmparatoriçe tarafından gönderilmedi, değil mi?" Dük Xu'nin sağındaki kişi Yun Che uzaklaştıktan sonra ona fısıldadı.
"... Çok fazla biliyorsun." Dük Xu aşırı sessiz bir şekilde konuştu.
"... Öhö..."
"... Onun bedeninde nereyi görmedim veya dokunmadım... Sadece gerçeği söyledim... Tch, bu basitçe mantıksız!" Yun Che hoşnutsuzca söylenirken ilerledi. Kıyafetlerini değiştirecek bir yer buldu ve ardından Yun Ailesine döndü.
Yun Che babasından bir şey gizlemedi. İmparatoriçenin yedi Koruyucu Aile ve Dük Saraylarının gerisi ile nasıl ilgilendiğini anlattı. Bu Yun Qinghong'un şok içinde nefes almasına neden oldu. Çünkü şu an yapılanlarla gelecekteki öngörülemeyen şeyler en mükemmel yolla çözülmüştü.
"Cher'er, ben 'dikkatsizce' senin tıbbi yeteneklerinden bahsettim, bu nedenle gelecekte olacaklar için zihnen hazır olmalısın." Yun Qinghong konuşurken neşeyle güldü.
Tabii ki Yun Che babasının kesinlikle 'dikkatsizce' söylemek yerine bilerek yaptığını biliyordu. Bir süre düşündü ve ardından konuştu: "Baba, benim kendi ünüm ve bağlantılarımı oluşturmamı mı umuyorsun?"