"Büyük Kardeş Fen, ilaç hazır... Ama ilk önce bir şey söylemem gerek! Bu sefer dökmesen iyi olur çünkü eğer yaparsan sana gerçekten kızacağım!"Lingxi kapıyı açarak içeri girdi. Ellerindeki ilaç hala kaynıyordu bu nedenle ilk olarak ilacı kapının önündeki küçük masaya koydu. Juechen'e baktığında onun kıyafetlerini değiştirerek durduğunu gördü... Aurası hala zayıf ve yüzü de soluk olsa da düz bir şekilde ayaktaydı.
Lingxi'nin gözleri parladı ve neşe ile konuştu: "Büyük Kardeş Fen, görünüşe göre çoktan ayağa kalkabiliyorsun, bu harika!"
Kimse Lingxi'nin gidip geldiği bu kısa sürede Juechen'in kalbinde devasa değişimlerin olduğunu düşünemezdi. Lingxi'nin figürü bir kez daha önünde oraya çıktığında kimsenin önünde oluşmayan duygu olan gerginlik genelde sakin olan yüzünde oluştu ve kekeledi: "Xiao Lingxi, ben..."
"Bana artık böyle seslenemezsin!" Lingxi ciddi bir sesle konuştu: "Unutma, artık benim büyük kardeşim oldun, yani bana kız kardeş demelisin ya da... Bana istersen Lingxi diyebilirsin. Xiao Lingxi çok yabancı gibi geliyor kulağa."
"Hmm... Bu kıyafetler sana gerçekten tam uymuş, sanki senin için yapılmış gibiler." Lingxi gülümseyerek konuştu ve gözü Juechen'in bedeninde dolaştı: "Ama bunu bekliyordum, çünkü senin figürün her zaman Küçük Che'ninkine benziyordu. Bunu düşününce, figürün hariç onunla benzerlik gösterdiğin birçok özellik var."
"Ben... Yun Che'ye mi benziyorum?" Juechen afallamış şekilde konuştu.
Lingxi şaşkınlıkla dolu gözlerini kaldırdı. Çünkü 'Yun Che' isminden bahsederken Juechen kemik delici, buz gibi bir öldürme niyeti aurası yaymamıştı. Hafifçe onayladı: "Evet, birçok yönden ona benziyorsun. Örneğin, normalde Küçük Che çok nazik ve kibar biridir, ama onun için önemli insanlara zarar vermek isteyen kişilerin karşısındayken ölçüsüzdür. O, tıpkı kendini intikam arzusu ile tüketmiş Büyük Kardeş Fen gibidir. Ayrıca, o aşırı güçlü bir egoya sahip. Yapmak istediği şeyler hakında çok zorlayıcı ve her zaman her bir şeyin sorumluluğunu üstlenir... Bunlar sizin benzediğiniz şeyler."
Fen Juechen: "..."
"Aslında, Küçük Che son zamanlarda dört sene önce yaptığı şeylerden pişman olmadığını söyledi. Ancak aynı zamanda sana karşı her zaman biraz pişman hissediyormuş. Söylediğine göre senin kişiliğin yüzünden seni öldürmemek diğer tüm alternatiflerden daha acımasızcaymış. Ve seni öldürmek için bir şansı olsa bile bunu yapamıyormuş. Eğer senin için yapabileceği bir şey olursa kesinlikle yapmak için elinden geleni yapar."
"..." Juechen'in kolları şiddetle titremeye başladı.
"Büyük Kardeş Fen, intikam arzunu bir kenara bırakmanı istemenin oldukça bencil bir şey olduğunu biliyorum. Sonuçta tüm akrabalarını kaybettin. Ama..Amasen açıkça iyi birisin ve Küçük Che de iyi biri. Geçmiş artık değiştirilemez, yani bunun anlamı ikinizin en sonunda bu sorunun çözülmesi için ölmesi mi demek? Gerçekten en ufak... En ufak bir ihtimal bile yok mu bunun bitmesi için?"
Juechen kolunu kaldırdı ve sanki bakışı derisine nüfuz etmiş gibiydi ve normal bir kişiden çok daha karanlık bir şekilde bakıyordu: "Yun Che'yi öldürmek için bugün bu gücü elde etmek adına devasa bir bedel ödedim. Eğer bu şekilde vazgeçersem... Elde etmek için bu kadar şey feda ettiğim bu güç ne işe yarayacak?"
"Oh, bu çok basit." Lingxi yumuşak bir ses ile konuştu: "Büyük güç sadece intikam için kullanılmaz, ayrıca korumak istediğin kişileri korumak için de kullanılabilir."
"Koru...mak..."
"Aynen öyle!" Lingxi konuşurken yüzünde hafif bir gülümseme açtı: "Tıpkı Büyük Kardeş Fen gibi Küçük Che de her zaman güçlenmek istiyor ama onun güçlenmek isteme nedeni savaşları kazanmak değil, korumak istediklerini koruyabilmek ve onlara zarar gelmesini engelleyebilmek. Bu nedenle silahı olarak ağır kılıcı seçti, bu 'korumak' uğruna yapılmış bir seçim. Yani Büyük kardeş Fen de korumak istediklerini korumak için kendi gücünü kullanabilir... Ayrıca Büyük Kardeş Fen çok güçlü, yani Büyük Kardeş Fen tarafından korunan kişiler çok güvenli ve mutlu hissedeceklerdir."