Merhamet Ve Ölüm

348 55 0
                                    


İmparatoriçenin buz gibi sesi salonda yankılanaarak herkesin yüzünü aşırı çirkin hale getirdi. İmparatoriçe sadece Dük Xuan'dan bahsetti ve bu da orada diz çöken tüm suçlular ile aynı anda ilgilenmeyeceği anlamına geliyordu. Yani her biri ile teker teker özel olarak konuşacaktı.

Herkes kalplerinin şiddetle çarptığını hissetti. İmparatoriçenin karşısında birlikteyken birbirlerine destek verebilirlerdi ama özel olarak görüşürlerse... Suçlarının affedilmesi için ellerinden geleni yapar ve diğerlerinin günahları hakkında bildikleri her şeyi söylerlerdi. Yaşamak adına, sadakatlerini sunmak için her şeyi yaparlardı...

Ve imparatoriçe hariç kimse o kişinin ne söylediğini ve ne yeminler ettiğini bilmeyecekti, bu da kimsenin kime ihanet ettiğini öğrenememesi anlamına geliyordu.

Sadece bu da değil, eğer birisi yeterince şey söylemez veya sadakatlerini yeterince kanıtlamazsa muhtemelen imparatoriçe tarafından örnek haline getirilecekti.

Buna ek olarak, imparatoriçenin şu anki gücü ile buradakilerden birini öldürmek bir böceği ezmek kadar kolay olacaktı.

Bununla birlikte, bir anda, çoktan terle ıslanmış olan kişiler çok daha fazla terlemeye başlarlarken ne söyleyecekleri hakkında gözü dönmüş şekilde düşünmeye başlamışlardı. Üstelik, bu yedi günlük zaman içinde onlar, herkesi birleştirerek ve diğerlerinin çirkin işlerini örterek bu ıssız ve dehşet verici atmosferi sakince çökertecek bir plan hazırlamışlardı.

İlk çağırılan Dük Xuan korku ile titrerken ayağa kalktı ve herkesin bakışları altında adım adım taş odaya doğru ilerledi. İki yüz adımdan daha kısa mesafede neredeyse üç farklı yerde yere düşüyordu. Attığı her bir adımla sanki sonsuz bir abise yaklaşıyormuş gibiydi.

Yun Che'nin hatıralarındaki Dük Xuan kısa ve içten bir gülümsemesi olan şişman bir adamdı. Ama bu kısa yedi günlük zaman içinde oldukça zayıflamıştı. Dük Xuan taş odaya girdiğinde dizlerinin üzerine çöktü ve tüm bedeni bir yaprak gibi sallandı: "Bu değersiz Dük... İm... İmparatoriçeyi selamlar... Bu değersiz Dük günahkar olduğunu biliyor... Ama tek günahkar olan bu dük... Bu değersiz Dükün eşi bile ona Dük Huai ile birlik olmamasını söylemişti. Ama bu değersiz Dük aklını kaybetti... Ve Dük Sarayımın kalanı buna gerçekten karışmadı."

"İmparatoriçeden sadece bu değersiz Dükü öldürmesini diliyorum. Dük Sarayımın diğer üyeleri gerçekten bir şey bilmiyor. Onlar sadece bu değersiz dük tarafından sürüklendi... İmparatoriçeden merhametli olup bu değersiz Dükün ailesini bağışlamasını diliyorum... Sadece imparatoriçeden merha..."

Dük Xuan'ın tüm bedeni titremeye devam etti, yüzü aşırı pişmanlık ve dehşet ile doluyken şiddetle ağladı. İmparatoriçeye çaresizce yalvarırken çoktan defalarca secde etmiş ve kafasını güçlüce zemine vurarak alnının kan ile kaplanmasına sebep olmuştu.

"Bu imparatoriçe seni öldürmek istediğini söyledi mi? Gerçekten ölmeyi bu kadar mı istiyorsun?" İmparatoriçe soğukça sordu.

Dük Xuan kafasını kaldırdı ve demin duyduğu sözlere zorlukla inanabilirken ifadesi boşlaştı.

"Hmph!" İmparatoriçe soğukça burnundan soludu ve ciddi bir sesle devam etti: "Dük Xuan Sarayın bu yüz yılda büyük bir katkı yapmasa da bir hata da yapmadı. Bu imparatoriçenin gücü azaldığında ve Dük Saraylarıın çoğu Dük Huai'ye yöneldiğinde senin Dük Xuan Sarayın asla ihanet etmedi ve bu imparatoriçeden vazgeçmedi. Bu gerçekten nadir bir şey. Buna ek olarak, Dük Huai'nin tarafına yönelsen de bunun nedeni bu imparatoriçenin öldüğünü düşünmendi ve Dük Sarayının güvenliğini sağlamak için tek yolun buydu."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin