Siktir!!İblis Egemeninin Udumbara Çiçeğinin taç yapraklarını yuttuğunu gören Yun Che, tüm bedeninde yoğun bir ürperti hissetti.
Sonunda en kötü senaryo gözleri önünde gerçekleşmişti.
Udumbara Çiçeğini elde etme şansını kaçırmakla kalmayıp İbis Egemeninin de gücü ile yaraları kısa sürede yenilenecekti! Üstelik bu yer mühürlenerek kapatıldığı için İlkel Kaynak Arkı bile dışarı çıkamazdı. Ayrıca Jasmine de burada ortaya çıkamıyordu!
Bu nedenle şu an Yun Che öncekilerden daha acımasız ve çaresiz bir durumdaydı.
İblis Egemeni kollarını zevk içinde açtı ve gözlerini kapayıp Udumbara Çiçeğinin gücünün bedeninde akma hissinin tadını çıkardı. Aşırı rahatlatıcı bir his tüm bedeninde yayıldı ve ruhunun derinliklerine bile girerek daha önce deneyimlediği acıların kaybolmasını sağladı.
Bedenindeki karanlık enerji hızlıca yenileniyor gibiydi. Yun Che ve İblis Egemeni bunu açıkça hissedebiliyorlardı. O anda bedenindeki tüm yaralar hafif bir mor ışık ile parlamaya başladı ve hemen ardından Yun Che'nin kaşlarının çatılmasına neden olacak kadar hızlı bir şekilde yaraları iyileşmeye başladı.
"Hahahaha!" İblis Egemeni vahşice güldü. Udumbara Çiçeğini tükettiği an onun için en zevk veren andı. Ama bu sefer bu zevk öncekilerden çok daha büyüktü. Yun Che'nin onunla yaptığı mücadeleyi düşündüğünde kalbi yoğun bir neşe ile doldu. "Zavallı insan! Şimdi bu kral ile daha ne kadar mücadele edebileceksin görelim!"
"Yakında bu kralı öfkelendirmenin getirdiği kaderi öğreneceksin! Bu kral sana bu dünyadaki en korkutucu arafı deneyimletecek!"
"..." Yun Che'nin bedeni soğurken İblis Egemeninin aurasının dramatik bir şekilde yükseldiğini hissetti. Göğsü battı ve gözleri, önündeki yaraları görse de zihni hala inanılmaz netti, bu kadar duygu ona taarruz etse de bu değişmemişti...
Hatta ne kadar kötü bir durumda olursa o kadar daha net bir zihne sahip oluyordu!
Jasmine İblis Egemeninin şu anki gücü ile en fazla birkaç yüz nefes zamanında yaralarının çoğunun iyileşeceğini ve kaynak enerjisinin çoğunun yenileneceğini söylemişti. Ancak sadece beş taç yaprağı tükettiği için bu süre uzayacaktı.
Çoğu enerjisini ve canlılığını yenileyecek olsa da yine de yüz nefes süresi gerekecekti... Yani hala umutsuzluk uçurumuna düşmüş sayılmazdı!
Üstelik beş taç yaprak tüketilse de hala geride dört taç yaprak daha vardı!
Kalan dört taç yaprağın gücü... Belki de Jasmine'ye yeni hayat vermek için yeterli olacaktı! Olmasa bile yine de büyük bir yardımı dokunacaktı!
Yun Che'nin kaşları batarken düşünceleri hızlandı... Şu anda İblis Egemeni hala ağır yaralıydı ve gücünün çoğunu kullanmıştı. Eğer onu Udumbara Çiçeğinin yardımı ile yenilenmeden öldürebilirse...
Hayır! Bilirse yoktu! Ona kalan tek seçenek ve tek umut buydu... Aksi halde İblis Egemnei yenilendiğinde kesinlikle ölecekti!!
Ancak İblis Egemeninin şu anki durumu onunkinden çok kötü değildi ve iblis bedenine de sahipti... Saatler süren savaşları sırasında bile onu kritik bir şekilde yaralamayı başaramamıştı! Bu nedenle birkaç kısa nefes süresi içinde ona öldürücü bir darbeyi denemek, cennete yükseltmekten daha zor olacaktı!
Ama şu anki durum Yun Che'ye tereddüt etme ve düşünme zamanı vermiyordu. Çünkü İblis Egemeninin gücü her geçen saniye yükselmeye devam ediyordu ve yaraları da hızlıca iyileşiyordu! Basitçe her geçen saniye ufacık umudu daha da azalıyordu. On veya yirmi nefes zamanı sonra belki de zaten az olan umudu tamamen yok olacaktı.