İnanılmaz Utanç

323 59 1
                                    

Yun Che Xuanyuan Yufeng'i ele geçirmek için harekete geçmeden önce Xue'er'e ses iletimi yaprak dikkatli olması gerektiğini söylemişti. Xuanyuan Jiuding'in ani saldırısının karşısında, Xue'er biraz bile ürkmezken hafifçe karlı elini kaldırdı. Beyaz elbise kolunun yumuşak sallanışıyla birlikte önünde oluşan koyu kırmızı bir alev oku oldukça yavaş bir hızla Xuanyuan Jiuding'e fırladı.

Yeryüzü Kaynak Alemi'ndeki kişiler, düşük seviyeli koyu kırmızı kanak alevini küçümserdi, bu nedenle Xuanyuan Jiuding bu saldırıyı doğrudan göz ardı etmiş ve Xue'er'in boynunu kavramayı denemişti... Ancak bir an sonra ifadesi değişmişti, çünkü ona yaklaşan kavurucu, baskılayıcı güç onu anında boğmuştu.

Büyük şokun ortasında Xuanyuan Jiuding ellerini ileri doğru itmeye tereddüt etmedi. Kaynak gücü hızlıca katlarca artarken kaynak enerjisi yükselerek iki gri renkli elbise kolunun yukarı doğru dalgalanmasına neden oldu.

Bang!!!

İki Hükümdar'ın kanyak enerjisi çarpışarak patladığında dışarı doğru devasa enerji dalgalanması gelerek çevreyi sardı. Ling Yufeng ve Ling Tianni bile üç yüz metreden uzakta olmalarına rağmen bu enerji dalgalanması tarafından şiddetle uzaklaştırıldı. Sadece birkaç kilometre gittikten sonra durabildiler; bedenlerindeki tüm enerji ve kan karman çorman hale gelmişti ve neredeyse kan tükürüyorlardı.

Xue'erin alev oku Xuanyuan Jiuding'in önünde durdu... Ama o sadece durdu ve Xuanyuan Jiuding'in gücü nedeniyle yok olmadı. En ufak bir zayıflama belirtisi bile yoktu. Bu manzara Xuanyuan Jiuding'in göz bebeklerini küçülttü; gözlerine inanamıyordu. Aniden dişlerini sıkarken enerjisi bir kez daha yükseldi. Bu sefer tüm gücünü kullanmaktan tereddüt etmemişti.

Boğucu bir ses ile birlikte koyu kırmızı alev oku anında birkaç metre geriye itildi. Beyaz tülbentinin arkasında olan Xue'er'in parlak gözleri parlarken uzun elbise kolları bir kez daha hareket ederek yeşim elleri hafifçe ileri doğru itildi.

Anka Oku'nun alevleri anında keskince yükseldi ve gücü de katlarca arttı. Alev çok büyük olmasa da tüm gökyüzü koyu kırmızı renge dönmüştü.

Xuanyuan Jiuding'in zaten küçülen göz bebekleri daha da küçüldü. Deminki gücün karşı tarafın limiti olmadığına inanamıyordu... Üstelik göz açıp kapayıncaya kadar yaptığı gelişigüzel bir hareket ile bu güç neredeyse ikiye katlanmıştı.

Anka Oku'nun patlayıcı bir şekilde artan gücünün altında bedeni birkaç adım geri çekilmeye zorlandı. Dişlerini sıktı ve tüm enerjisini kollarına toplayarak kollarının iki kat genişlemesine neden oldu. Gözü dönmüş gibi ileri doğru saldırsa da bir yararı yoktu. Üstelik giderek dehşet verici bir hal alan yanma hissi de bedeninde yayılmaya başlayarak sanki adım adım ona yaklaşan araf alevine gidiyor gibi hissetmesine neden oldu.

Whoosh!!

Xuanyuan Jiuding'in iki uzun elbise kolu şiddetle yanmaya başladı ve ifadesi de giderek acılı bir hal aldı... bu alevlerin parıltılı ışığının altında onun ellerinin koyu kırmızı renk almak yerine kömür siyahı olduğunu görebiliyordu.

"O... On üçüncü Büyük!" Mu Yuanzhi şok içinde haykırdı. Yun Che dışında bu sahneye bakan herkes rüyaya girmiş gibi boş boş bakıyordu. Xuanyuan Jiuding kudretli Cennetsel Kılıç Bölgesi'nin On Üçüncü Büyüğüydü ve tüm kıtadaki en güçlü kişilerden biriydi! Yun Che'yi pes ettirmek için alçakça Asgard öğrencisi olan bu ufak kıza saldırmıştı. Üstelik bu bir sürpriz saldırıydı. Bu, kolaylıkla elde edilebilecek bir şeydi... Ancak istediği şeyi elde edememişti. Üstüne, rakibinin tek darbe ile yaptığı karşı saldırı ile geri çekilmeye zorlanmış ve göz açıp kapayıncaya kadar dezavantajlı bir duruma düşmüştü.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin