Çabuk Biten Savaş

373 62 2
                                    

Cenneti Cezalandıran Kılıcın çılgın ve vahşi saldırıları Yıldız Tanrısının Kırık Gölgesi ile birleştiğinde Yun Che rakibini bastırdı ve asla gerçekleşmemiş bir geri dönüş ortaya çıkardı. O anda Tianyu bir tür çıkmaz içindeydi Birkaç yüz yıldır devam eden yaşamında sayısız uzman ile saldırı değiş tokuşunda bulunmuştu ama kendisinden çok güçlü bir düşmanın karşısında bile asla bu ölçüde bastırılmamıştı.

Yun Che'nin fırtına benzeri saldırıların altında Tianyu sadece savunma yapıp gözü dönmüş gibi geri çekiliyordu. Göz açıp kapayıncaya kadar kilometrelerce uzaklaştırılmıştı. Bu süreç boyunca karşı saldırı yapmak veya kaçmayı unutun, nefesini düzenlemek bile abartılı bir istekti. Tüm bedeni devasa dağlar tarafından bastırılıyormuş gibi hissederken ayakta bile duramıyordu.

Biraz önceki anka alevleri çarpışmasında biraz avantaja sahipti ama Yun Che kılıcını çıkartarak saldırıya geçtiği an nefes alamayacak ölçüde bastırılmıştı. Ama kıyaslanamayacak kadar zengin kaynak enerjisi sayesinde hala düşmemiş veya ciddi yaralanmamıştı. Yun Che'nin düzinelerce saldırısının altında bedenindeki kan ve enerji karmaşa içindeydi ve sanki içinde kaynıyorlardı.

O anda kuzey batıdan yükselen bir hava dalgası geldi. Bu hava dalgası yaklaşırken Tianyu'nun acı dolu ifadesi de sonunda rahatlama belirtisi gösterdi. Hava dalgası daha yaklaşmamışken devasa bir anka alevi küresi çoktan gökyüzünü kaplayarak Yun Che'ye doğru patlamıştı.

Yun Che Tianyu ile arasında bir mesafe açtı ve bir savuruş ile devasa bir kaynak enerji akışı oluşturarak yaklaşan Anka Alev patlamasını başka yöne doğru yönlendirdi. O yere değdiği an gök delici bir şekilde patladı ve ateş sütunları yüzlerce metreye yükseldi.

Ateşli ışık parlaklığının altında başka bir kişi Tianyu'nun yanında ortaya çıkarken o da sonunda nefes alacak fırsatı buldu. Onun yaşı Tianyu ile benzerdi ve aynı şekilde giyinmişti; doğal olarak bu kişi tüm hızı ile buraya gelen Tianqing idi. Ancak ifadesi aşırı iğrençleşmişti çünkü Tianyu gibi o da Yun Che'nin bedeninden gelen aurayı açıkça hissedebiliyordu. Kalbinde şok ve inançsızlık oluşmuştu.

Tianyu'nun kolları kanıyordu. Hızlıca enerjisini toplayarak bedenindeki yaraları bastırırken ciddi şekilde konuştu: "Tianqing, bu çocuk basitçe bir canavar. Hayal ettiğimizden on, hatta yüz kat daha güçlü.... Tch, tüm gücümüzü kullanmamız gerek... Eğer bu çocuk ölmezse... Tarikatımız asla huzur bulamayacak!"

Tianyu'nun açıklamasına gerek yoktu. Yun Che'nin bedeninden yayılan aura ve içinde oldukları durum, Tianqing'in Yun Che'nin gücünü yanlış değerlendirdiklerini açıkça anlamasını sağlamıştı. Tianyu'nun son sözlerine inanılmaz derecede katılıyordu. Tianqing derin bir nefes aldıktan sonra konuştu: "Onu canlı yakalamaya gerek yok... Doğrudan öldürelim, nefes almasına bile şans tanımayalım."

"Saldır!!"

Tianqing yarım adım attı ve bu yarım adımı attığı zaman bedenindeki anka alevleri metrelerce yükseldi. Elinde on santim uzunluğunda yanan bir ağır bıçak ortaya çıktı. Tianyu da yakından onu takip etti. İkisi de anka alevlerini birleştirdi ve uzaktan sanki gökyüzünde doğan başka bir güneş varmış gibi gözüktü.

Ve bu diğer güneş'in altında engin yeryüzünün yüzeyi hızlıca kavrulan lavlara dönüşmüştü.

"İkisi birlikte çalışırsa ve bu savaş uzarsa dezavantajlı bir konumda olacaksın. Eğer başka bir beklenmedik olay olmazsa onlarla uğraşman giderek zorlaşacak... Bu savaşı hemen bitir!" Jasmine ciddi şekilde konuştu.

"Biliyorum!" Yun Che kılıcını elleri ile sıkıca tuttu. Kılıç hareket etmeden önce felaketvari bir aura çoktan yeryüzünü kaplamıştı. İki büyük Anka Hükümdarına karşı dikkatlice geri çekilmeye hazırlanmadı ve bunun yerine ileri adım attı. Kılıcını savurarak bedenindeki en yoğun anka alevlerini tutuşturdu ve sırtında neredeyse somut anka kanatları ortaya çıkarken kükredi.

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin