Yeniden Bir Araya Gelme (1)

337 63 0
                                    


"Küçük Che, iyi misin? Bir yerin acıyor mu?" Xiao Lingxi, Juechen sonunda gittikten sonra rahatladı. Hemen Yun Che'nin kolundan tuttu ve deminki saldırıdan yaralanmadığından emin oldu. Sonuçta ilk elden Fen Juechen'in ne kadar güçlü olduğunu görmüştü.


"İyiyim endişelenme, saçımın teline bile zarar veremedi." Yun Che gülümsedi ve onu rahatlattı.


"Güzel." Xiao Lingxi hafifçe irkildi ama güzel yüzü aşırı şok nedeniyle bir soğukluk katmanı ile hala kaplıydı. Hızlıca endişeli sesi ile konuştu: "Küçük Che, üç ay sonra onunla karşılaşmamalısın. O çok güçlendi, hayal edebileceğinden çok daha güçlü oldu. Ne olursa olsun gitmemelisin, aksi halde gerçekten seni öldürür. İlahi Anka İmparatorluğunun büyük ordusu bile onu kışkırtmaya cüret edemiyor."

"... Küçük hala biraz önce seni ve şehri kurtardığını söylemiştin bu da ne demek?" Yun Che sordu.

Xiao Lingxi kendini sakinleştirmek için elinden geleni yaptı ve usulca konuştu: "Bir buçuk yıl önce Büyük Kardeş Fen, o... O buraya senden intikam almak için geldi. Xiao Klanından birçok kişiyi öldürdü ama onu durdurduktan sonra durdu. Bunun ardından burada kaldı ve o zamandan beri kimseyi öldürmedi... Ardından Bir sene geçti ve İlahi Anka Ordusu şehre geldi. Onların liderleri beni görüp beni yakalama emri verdi."


"Yakalama emri mi?" Yun Che'nin ifadesi aniden karardı.

"Mn... Neyse ki Büyük Kardeş Fen zamanında gelerek beni kurtardı ve liderlerini öldürdü. O zamandan beri kimseyi öldürmedi ve İlahi Anka ordusunu Uçan Bulut Şehrinden birini öldürmemesi için uyardı. Onun caydırıcılığı yüzünden iki yüz bin kişilik ordu şehirden birini öldürmedi. Şehre bile nadiren giriyorlar, onların korkutuculuğu ile şehir katledilmese bile yarım sene içinde kesinlikle tüm şehri yok ederlerdi."

"... İlahi Anka ordusundan birini öldürmeye devam etmemesinin nedeni de Küçük Halamın onu durdurmuş olması, değil mi?" Yun Che konuşurken kaşlarını indirdi ve gözlerinde inanılmaz bir düşmanlık vardı. O an Fen Juechen'i öldürmediği için pişmanlığın yanında memnuniyet de hissetmişti... Eğer Juechen olmasaydı... Muhtemelen küçük halası çoktan...

İki yüz bin kişilik güçlü İlahi Anka ordusunun lideri... Kim olursan ol... Cennetsel İmparator bile olsan öleceksin!!

"Mn, eğer orduya saldırırsa biraz huzurlu olan durum kontrolden çıkabilirdi. Ardından şehir muhtemelen büyük bir felaket yaşardı bu nedenle onu durdurdum... Ve o da daha fazla kişiyi öldürmedi. Büyük Kardeş Fen çok soğuk kanlı gözükse de ve herkes ondan korksa da o gerçekten kötü biri değil. Ben... Tüm bu zaman boyunca yaptıkları için minnettarım. Ama... Aranız nasıl böyle olabilir..." Xiao Lingxi çaresizce mırıldandı. Yanan Cennet Klanında Juecheng'i onun için durdurmuştu ve Uçan Bulut Şehrinde de onu tekrar kurtarıp tüm şehri korumuştu.

Ama klanlarını yok ettiği için o ve Yun Che arasında bir nefret vardı.

"Küçük hala." Yun Che onu usul bir sesle rahatlattı: "Merak etme, aramızdaki sorunu güzelce çözeceğim."

"Ağabey..." Xiao Yun Yedi Numara ile yavaşça geldi. Xiao Lingxi'ye baktı, gergince döndü ve endişe ile konuştu: "O kişi de kimdi? Ağabeyimin düşmanı mı?"

"Mn, bunun bir kan davası olduğunu söyleyebilirsin." Yun Che doğrudan konuştu.

"Onun aurası çok korkunçtu." Yedi Numara devam eden korkusu ile konuştu: "Büyük kardeş Yun, büyüdüğün yerin kaynak enerji seviyesinin çok düşük olduğunu söylemedin mi? Burada nasıl kadar güçlü biri olabilir... Daha önce hiç böyle dehşet verici bir aura hissetmedim."

Against The God (ATG) (4.kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin