Altın Karga Etki Alanı yayılmaya devam ederken koyu kırmızı parlaklık sadece Anka Şehrini değil tüm İlahi Anka Şehrini kaplamıştı.Bulutların üzerine yükselen Kara Ay Tüccar Loncasının ana karargahının üstü bile koyu kırmızıya boyanmıştı. Camın önünde duran Zi Ji Anka Şehrine bakıyordu. Bunu yaparken ifadesi sürekli değişiyordu ve her bir değişiklik kıyaslanamayacak kadar dramatikti.
"Hemen yeraltına gidin! Koruyucu bariyeri tamamen aktive edin!"
Zi Ji'nin ani emri mavi kıyafetli kişinin tamamen hazırlıksız yakalanmasına neden oldu. Afallamış şekilde usulca konuştu: "Bar... Bariyeri etkinleştirelim mi?!"
Kara Ay Tüccar Loncasının karargah bariyeri son dört yüz yılda bir kere bile etkinleştirilmemmişti!
"Anka Şehrinin üzerinde ortaya çıkan alev etki alanı..." Zi Ji ağırca bir nefes aldı: "... Kesinlikle tüm Anka Şehrini yok edebilir! Ardından gelen etki bu yere bile ulaşabilir!"
"Ama İlahi Anka Tarikatı ondan fazla Hükümdara sahip, nasıl olur da sadece bir tane Yun Che'nin alev etki alanına karşı savunma yapamazlar?" Mavili kişi tamamen kafasını karışık şekilde sordu.
Zi Ji'nin bakışı aşırı soğudu ve yavaşça devam etti: "Yun Che'nin açtığı alev etki alanının gücü saçma derecede güçlü ve arkasındaki ateş kanunu da absürt olacak kadar derin. Benim kaynak yolundaki yüksek bilgimle bile onu kavrayamıyorum! Benim ruhsal algılamam da alevlerle temas edemiyor ve alevler tarafından yayılan enerji dalgaları ile temas etmesi bile ruhumun kontrolsüzce sarsılmasına yol açıyor."
Mavili kişi: "..."
"Anka Tarikatının Hükümdarları bu dehşet verici alev etki alanının karşısında kendilerini koruyacak güce sahip. Ancak bana göre hepsi bir araya gelse ve tüm güçlerini kullansalar bile bu etki alanı Anka Şehrine düşmeden önce sadece yüzde yirmisini dağıtabilirler!"
"Ve kalan yüzde seksenlik güç Anka Şehrini yok edecektir! Eğer şehrin içindeki kişiler hemen kaçmazsa Hükümdar olamamış tüm kişiler tamamen katledilecek!"
"Şehirdeki tüm insanlar bu etki alanı düşmeden önce kaçsa bile... Anka Şehrinin yok oluşu ile birlikte tarikatlarının tıbbi bahçeleri, kristalleri, serveti ve kaynak formasyonları... Kısacası binlerce yıllık temelleri de tek seferde yok edilecek. Tarikatları hayatta kalmayı başarsa bile eski haline dönmeleri için en azından bin sene geçmesi gerekecek."
Zi Ji'nin sözleri mavili kişiyi şok etti. Yun Che'nin İmparator Kaynak Alemindeyken iki Hükümdarı öldürmesi zaten algısını aşmıştı. Ama şu ana Yun Che tüm Anka Şehrini yok etmek üzereydi ve tüm İlahi Anka Hükümdarları bir araya gelse bile buna karşı bir şey yapamıyorlardı!! Eğer Zi Ji bunu bizzat belirtmemiş olsaydı buna kesinlikle inanamazdı.
"Bu tam olarak... Nasıl bir ateş? Anka alevlerinden daha güçlü olabilir mi?" Anka alevleri bir İlahi Ruhun alevleriydi ve dünyadaki en güçlü kaynak ateşi olarak biliniyordu. Ama Zi Ji'nin sözleri açıkça Yun Che'nin alevlerinin Anka alevlerinden çok daha korkutucu olduğunu gösteriyordu.
"Bu gerçekten Anka alevlerinden güçlü ve Anka alevlerinden çok daha dehşet verici..." Zi Ji uzun bir iç çekti ama ardından gözlerindeki bakış en algılanamayacak değişimi geçirdi: "Veya belki de bu Güneş Ay İlahi Salonunun bahsettiği Yun Che'nin ustasının kullanarak bir Hükümdarı tek saniyede yok ettiği gizemli ateştir."
Mavili kişinin ses iletişim yeşiminden kaynak enerji dalgalanmaları geldi. Mavili kişi hemen ona baktıktan sonra Zi Ji'ye söyledi: "Efendim, Feng Tianwei çoktan İlahi Anka Şehri sınırlarına ulaşmış ve tüm hızı ile yüz saniye sonra Anka Şehrine gelecek."